Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia palstalla olevat ihmiset eivät tajua loukkaa(ntu)misesta yhtään mitään?

Vierailija
22.02.2020 |

Vaikuttaa sille, ettei teitä ole siis ikinä satutettu eikä loukattu, ette ole istuneet surun murtamina kotonanne. En itse ainakaan koe, että alistuisin tähän tunteeseen niin, että kääntyisin loukkaajani vastaan voidakseni kiusata loukattuja, että oma syysi, jos olet vihainen ja satutat vastaantulijoita. Ei ole. Jos loukattu ihminen on vihainen, hänellä on oikeus olla ärtynyt ja vihainen ja sanoa muille ärtyisästi mitä tahtoo.
Mä ainakin ymmärrän hyvin, että loukattua ei auta kukaan.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kun miettii Harrya ja Meghania, niin haluavat varmastikin välttää juuri sen loukatuksi tulemisen tunteen, ja siksi muuttivat muualle. Mutta - entäpä kun joku kokee ne samat tunteet, kuin Harry ja Meghan, mutta ei ole kuninkaallinen ja joku vieressä säksättää ja haukkuu, että sinun pitää kuunnella kansaa? Miettikääpä, miten hyvin sellainen ihminen siinä tilanteessa saa käsiteltyä tunteensa? Ei mitenkään. En ihmettelisi lainkaan, vaikka haluaisi ottaa konarin ja tulittaa parvekkeelta. Ei vois tuomita.

Vierailija
2/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. kun miettii Harrya ja Meghania, niin haluavat varmastikin välttää juuri sen loukatuksi tulemisen tunteen, ja siksi muuttivat muualle. Mutta - entäpä kun joku kokee ne samat tunteet, kuin Harry ja Meghan, mutta ei ole kuninkaallinen ja joku vieressä säksättää ja haukkuu, että sinun pitää kuunnella kansaa? Miettikääpä, miten hyvin sellainen ihminen siinä tilanteessa saa käsiteltyä tunteensa? Ei mitenkään. En ihmettelisi lainkaan, vaikka haluaisi ottaa konarin ja tulittaa parvekkeelta. Ei vois tuomita.

ei ole kuninkaallinen, eikä omaa valtaa lähteä ulkomaille. Tai ei HALUA lähteä. Haluaisi tukea, kun kansa arvostelee. Mutta läheinen vaan haukkuu. Mites sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle terapiaa.

Valtaosa meistä kokee vaikeita tai kammottavia asioita, mutta harva näkee tarpeelliseksi väkivallan käytön muita vastaan.

Vierailija
4/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi joo blaablaablaa

Vierailija
5/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ole kuninkaallinen, eikä omaa valtaa lähteä ulkomaille. Tai ei HALUA lähteä. Haluaisi tukea, kun kansa arvostelee. Mutta läheinen vaan haukkuu. Mites sitten?

Sellainen läheinenhän vain pyrkii vaatimaan, että Harry ja Meghan sopeutuisi at pahoinvoimiseen. Eikö sellaista muka ole? On todellakin, ihmeellistä, että täällä kaikilla on aina ollut niin mukavia läheisiä.

Vierailija
6/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa meistä kokee vaikeita tai kammottavia asioita, mutta harva näkee tarpeelliseksi väkivallan käytön muita vastaan.

Vallankäyttöähän se nimenomaan on, että arvostelee sitä, jota on sattunut.

Vierailija
7/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvostelee ja pakottaa sopeutumaan siihen, että muut kiusaavat. Ja tuottavat pahaa oloa. Sellaisia ihmisiä täällä palstalla on. Kiusaavat ihmisiä, joille on tuotettu paha olo ja pakotettu sopeutumaan siihen.

Vierailija
8/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on 40 vuotta kun äitisi antoi ne heppalehdet pois. Ei, ei ole normaalia muistella sitä päivittäin.

Vierailija
9/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, vaan realismia.

Olen kokenut pahempia asioita, kuin sinä ja kymmenen muuta ihmistä tulette koskaan kokemaan.

Koska olen normaali, niin käyttäydyn normaalisti enkä kanna kaunaa muita ihmisiä kohtaan.

Suosittelen sinullekin. 

Vierailija
10/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten terapia korjaa asiat, joita on seurannut siitä, että minut on pakotettu sopeutumaan pahoinvointiin ja vaadittu elämään sopeutuen paskaan, jota itse en olisi valinnut? Kun siitä on seurannut ammatti ja kaksi ihmistainta?

Vierailija
11/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä on 40 vuotta kun äitisi antoi ne heppalehdet pois. Ei, ei ole normaalia muistella sitä päivittäin.

Sillä ei ole mitään tekemistä sopeutumisasian kanssa.

Vierailija
12/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämä kärsimysnäytelmää, siinä loukkaantuja toiseksi jää

Zinc gis Khan

Vierailija
13/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah ihanaa äitihullun sekoiluja viihteeksi lauantai-iltaan :)

Vierailija
14/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta alkaa äitijankutus.

Vierailija
15/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti, jos äitini kysyy minulta taloudellista apua, vastaan, että hän on itse sanonut, ettei minun pahoittunut mieleni kiinnosta häntä, ja että minua ei kiinnosta hänen mielipahansa köyhyytensä kanssa. Kuten ei kiinnostakaan. Nautin vaan, jos se saa aikaan mielipahaa.

Vierailija
16/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin mieluummin ystäväkseni tai työkaveriksini äitisi kuin sinut. Miljoona kertaa mieluummin.

Vierailija
17/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, kun mietin aiemmin tänään, että mitä ihmettä vastaan, jolla käännän hänen auttamisensa tojunnan hänen viakseen – mitä se täysin onkin, auttaisin ilolla ihmistä, josta välitän – mikäli hän kysyy apua.

Niin toi on hyvä sanoa. Vetoan siihen, että hän itse sanoi, ettei paha mieleni kiinnosta.

Vierailija
18/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mieluummin ystäväkseni tai työkaveriksini äitisi kuin sinut. Miljoona kertaa mieluummin.

Niin tietysti, koska olette molemmat yhtä p*skaisia. Eli haluat sopeutujan, et kestäisi katsoa omaa tietään kulkevaa nautiskelijaa.

Vierailija
19/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos loukattu ihminen on vihainen, hänellä on oikeus olla ärtynyt ja vihainen ja sanoa muille ärtyisästi mitä tahtoo."

Aivan. Samoin kuin kenelläkään ei ole velvollisuutta sellaista kuunnella.

Vierailija
20/58 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paha mieli ja siksi olen vihainen. Jos joku idiootti alkaa lässyttää väärällä tavala nenäni edessä, saa hävetä itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän