Jaan tässä ilmaiseksi sekä pikaonnellistajavinkin että avaimen onnelliseen elämään
1) Pikaonnellistajavinkki: Älä siivoa liian usein. Sitten, kun siivoat kunnolla koko asunnon, ero on huomattava, ja tulet kovin onnelliseksi joksikin aikaa.
2) Avain onnelliseen elämään: Älä puhu pahaa muista ihmisistä. Tämä toimii kaikille! Vielä onnellisemmaksi tulet, kun opit olemaan ajattelemattakaan muista pahaa, mutta jo se, että et puhu pahaa tai kuuntele muiden ilkeitä puheita muista ihmisistä, takaa onnellisuuden!
Iloista viikonloppua kaikille!
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Toka vinkki on tosiaan hyvä ja olen pyrkinyt siihen itsekin. Vaikka kuinka joku joskus ärsyttäisi.
Itselleni on ollut haastavinta olla puhunatta pahaa pahanpuhujista, mutta olen oppinut, että siitäkin tulee vain huono olo. :)
Ap
Siivoaminen tosiaan auttaa onnellisuudessa, vaikka ei muka koskaan jaksaisi(mielummin lorvailee puhelimella). Se puhelin ei tee onnelliseksi vaan ahdistaa. Voi kun tämän oppisi :/.puhelinriippuvuus!
Ja totta tuo kakkoskohta myös.
Toka vinkki on tosiaan hyvä ja olen pyrkinyt siihen itsekin. Vaikka kuinka joku joskus ärsyttäisi.