Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaan tässä ilmaiseksi sekä pikaonnellistajavinkin että avaimen onnelliseen elämään

Vierailija
22.02.2020 |

1) Pikaonnellistajavinkki: Älä siivoa liian usein. Sitten, kun siivoat kunnolla koko asunnon, ero on huomattava, ja tulet kovin onnelliseksi joksikin aikaa.

2) Avain onnelliseen elämään: Älä puhu pahaa muista ihmisistä. Tämä toimii kaikille! Vielä onnellisemmaksi tulet, kun opit olemaan ajattelemattakaan muista pahaa, mutta jo se, että et puhu pahaa tai kuuntele muiden ilkeitä puheita muista ihmisistä, takaa onnellisuuden!

Iloista viikonloppua kaikille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka vinkki on tosiaan hyvä ja olen pyrkinyt siihen itsekin. Vaikka kuinka joku joskus ärsyttäisi.

Vierailija
2/3 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toka vinkki on tosiaan hyvä ja olen pyrkinyt siihen itsekin. Vaikka kuinka joku joskus ärsyttäisi.

Itselleni on ollut haastavinta olla puhunatta pahaa pahanpuhujista, mutta olen oppinut, että siitäkin tulee vain huono olo. :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminen tosiaan auttaa onnellisuudessa, vaikka ei muka koskaan jaksaisi(mielummin lorvailee puhelimella). Se puhelin ei tee onnelliseksi vaan ahdistaa. Voi kun tämän oppisi :/.puhelinriippuvuus!

Ja totta tuo kakkoskohta myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme