Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljastakaa paras homejuustovinkkinne

Vierailija
21.02.2020 |

Olen ruvennut innostumaan juustoista ja varsinkin tymäköiden homejuustojen vinkkejä kaipaan.
Myös muita vinkkejä otetaan vastaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa kaapissa yli VKP:n, taattua tavaraa.

Tätä voi myös nopeuttaa jättämällä juuston aina silloin tällöin muutamaksi tunniksi pöydälle.

Zinc

Vierailija
2/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pidä todella tyrmäköistä homejuustoista, mutta muuten olen kyllä juustojen ystävä. Tämä on varmasti aika perusjuttua, mutta tykkään edelleen ehkä jo aika vanhanaikaisesta kanan, sinihomejuuston ja makeiden hedelmien yhdistelmästä. Ananas on varmaan se perinteisin, mutta mielestäni persikka sopii vielä paremmin. Esimerkiksi grillattuna tulee hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat aurajuustoperunat saa sulattamalla sinihomejuuston maitokastikkeeseen, joka ladotaan uuniin perunasiivujen kanssa. Muutoin turhankin pistävän makuinen Rainbow:n sinihomejuusto toimii tässä  oikein mainiosti, paremmin kuin miedompi Aura-juusto. 

Vierailija
4/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää pilaantuneet ruoat kauppaan näille punalappuisia keräileville ja keskittyy tuoreeseen ruokaan jota ei tarvitse raikastella pakastelemalla...

Vierailija
5/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stiltonista tykkään itse ja ihan keksin päällä nautin ja välillä maistelen punaviiniä.

Vierailija
6/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurajuustodippiä saa helposti sulattamalla homejuustoa kattilassa kermaviilin kanssa.

Tämä pitää toki jäähdyttää, jos sen nauttii esim. sipsien kanssa. Toimii myös lämpimänä kastikkeena vaikkapa kanalle. 

Vierailija
7/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espanjassa on resepti, jossa sinihomejuusto sulatetaan kermaan ja keitellään. On muuten hyvää pihvin ja perunoiden kanssa.

Vierailija
8/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aurajuustodippiä saa helposti sulattamalla homejuustoa kattilassa kermaviilin kanssa.

Tämä pitää toki jäähdyttää, jos sen nauttii esim. sipsien kanssa. Toimii myös lämpimänä kastikkeena vaikkapa kanalle. 

Noihin dippeihin voi kokeilla kermaviilin sijasta myös turkkilaista jugurttia. Kylmänä se on paksumpaa ja mielestäni raikkaamman makuista. Sulatettuna se tosin saattaa hieman paakkuuntua, joten sulatettaessa on sekotettava kunnolla.

Vierailija
9/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noihin dippeihin voi kokeilla kermaviilin sijasta myös turkkilaista jugurttia. Kylmänä se on paksumpaa ja mielestäni raikkaamman makuista. Sulatettuna se tosin saattaa hieman paakkuuntua, joten sulatettaessa on sekotettava kunnolla.

Käytän itsekin todella paljon turkkilaista jogurttia, mutta tuohon dippiin kermaviili neutraalimman makuisen sopii mielestäni paremmin. Makuasioita toki

Vierailija
10/10 |
21.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran sivutien kokonaisen parmesaanin.

Leikkasin läskin auki, ripotteli väliin (tuli muitakin juttuja), käärin rullalle, sidoin ja vielä päälle löin loput ja pistin uuniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän