Suuri seksiväline gallup!
Mitä seksileluja omistat?
Kerrotaan sukupuolesi ja ikäsi.
Kommentit (13)
En vastannut galluppiin kun siihen voi ruksia vain yhden kohdan. Omistan paljon erilaisia leluja, monet niistä bdsm-henkisiä, mutta myös muita. Esimerkiksi sitomisvälineitä, piiskoja, anaalitappeja, vibraattoreita, siveysvyön jne.
Olen 36-vuotias mies.
Omistan fleshlightin ja olen nelikymppinen virkeä poikamies. Täytyy kyllä todeta että flesukka on osoittautunut pettymykseksi.
Satisfyer.
On muitakin, mutta ton hankkimisen jälkeen ne pölyttyy.
Banaani tai porkkana. Kotimainen kurkku kesällä.
Lihatuotteita? Öö? Niin siis että naispuolisetko HK:n sinistä ja miespuolisetko... mitä, jauhelihaa?
Ei kuulosta järin hygieeniseltä.
Aika rajallinen valikoima. Miehen tekemä listaus?
Kyllä paras omistamani seksilelu on vaimo. Siinä on noita bonustoimintojakin, kuten ruoanlaitto, siivous, pyykkäys, jne. Ainoa vika, että on turhan kovaääninen ja käyttökustannukset on aika korkeat, mutta jotenkin olen tuohon kiintynyt silti, vaikka paljon uudempiakin malleja on markkinoille tullut.
Miksi voi valita vain yhden vaihtoehdon? Entä missä olivat kaikki naisten vibrat ym. klitoriskiihottimet, Wandit, satisfyerit? Ei kai tämä pelkästään miehille ollut?
Pepputappi, vibraattori hajosi kahden kuukauden tehokäytön jälkeen. N 35v.
Omistan 30 lelua. Miehellä oli jossain vaiheessa pakkomielle ostaa kaikkea minulle. Äänestin sitä, mitä käytän.