Olen 27 vuotias nainen ja miestä ei vain löydy.
Joko liian kilttejä mielisteleviä betoja tai väkivaltaisia juoppoja jännämiehiä. Väliin ei mahdu mitään. Näistä pitäisi valita, joten olen mieluummin sit yksin.
Kommentit (27)
Voisin tarjota sinulle kokiksen baarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kiltteja juoppojakin. Ota mut?
T: M44
Oot liian vanha.
Enkä oo. Sä et vaan oo tarpeeks kypsä aikuiseks.
Sori, jos meni tunteisiin mutta olen kypsä ja sellainen 25-30 v mies himoittaa eniten ja haluan noin samanikäisen kanssa parisuhteen koska olemme henkisesti samalla tasolla. Perusjuttuja.
Ei mennyt tunteisiin. Känni vain alkaa pukata päälle. Ulosantini ymmärretään silloin usein väärin. Henkinen taso ei katso ikää oman kokemukseni mukaan. Joku 20 vuotias voi olla hyvinkin aikuinen ja kypsä ja toisaalta 50 vuotias voi olla totaalinen teini henkisesti.
Joo, mut et sinäkään haluis 17 vuotta vanhempaa kumppania, ni ymmärrät varmaan....
Nojaa, seurestelin 32-vuotiaana 48 vuotiaan naisen kanssa. Hän oli totaalinen teini kyllä. Tunne-elämältään kehittymätön jne. Toisaalta seurustelin 30-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa ja hän oli huomattavsti vanhemman oloinen kuin minä itse. En tuijota ikää nykyään.
Kuppikoko, rasvaprosentti, onko tuhkis exit only, lasten lukumäärä ja monenko miehen kanssa ne on hankittu? Koulutustaso ja työssäkäynti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kiltteja juoppojakin. Ota mut?
T: M44
Oot liian vanha.
Enkä oo. Sä et vaan oo tarpeeks kypsä aikuiseks.
Sori, jos meni tunteisiin mutta olen kypsä ja sellainen 25-30 v mies himoittaa eniten ja haluan noin samanikäisen kanssa parisuhteen koska olemme henkisesti samalla tasolla. Perusjuttuja.
Ei mennyt tunteisiin. Känni vain alkaa pukata päälle. Ulosantini ymmärretään silloin usein väärin. Henkinen taso ei katso ikää oman kokemukseni mukaan. Joku 20 vuotias voi olla hyvinkin aikuinen ja kypsä ja toisaalta 50 vuotias voi olla totaalinen teini henkisesti.
Joo, mut et sinäkään haluis 17 vuotta vanhempaa kumppania, ni ymmärrät varmaan....
Nojaa, seurestelin 32-vuotiaana 48 vuotiaan naisen kanssa. Hän oli totaalinen teini kyllä. Tunne-elämältään kehittymätön jne. Toisaalta seurustelin 30-vuotiaana 23-vuotiaan kanssa ja hän oli huomattavsti vanhemman oloinen kuin minä itse. En tuijota ikää nykyään.
Kannattaa sitten katsella myös niitä 20 vuotta vanhempia ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee itse aloitteet ja tutustu.... Huomaat että väliin mahtuu vaikka mitä.
Miehen kyllä pitää tehdä se aloite... Muuten on just sellainen nössö-mies...
Turha itkeä ainakaan kun ei löydä kuin ääripäitä, eikä kunnollista. Ne toisenlaiset iskee toisenlaisiin tai heidät isketään, jos et halua erottua joukosta niin se ei onneksi ole meiltä muilta pois. 👌
Oon ujo ja pitkä mutta naisellinen.