Tindermies vetkuttelee sukupuolitautitesteihin menoa.
Ensin sanoi että menee mielellään, kun edellisestä pari vuotta aikaa.
Nyt useamman viikon keksinyt tekosyitä, miksi ei mene.
Miksi toimii näin?
Kommentit (15)
En ole antanutkaan vielä. Toivoin että olisi päästy siihen parin kk:n tiiviin tapaamisen jälkeen, mutta ei näköjään.
Ap
Hui.. minkälainen tuleva pirttihirmu käskyttää std testeihin ennen kuin antaa pesää.😦
Kääntyisin 360 astetta ja kävelisin pois jos itsellä kävisi noin!🤣
M26
Öh, miksi helkkarissa sua edes kiinnostaa tuollainen kuvotus ja luultavasti terveysuhka?? On aivan selvää että veijari jo tietää kantavansa jotain tautia,luultavasti hsv2..
tinder+äijä joka ei mene testeihin/välttelee asiaa..Mikä sua ap oikein vaivaa??
Vierailija kirjoitti:
Hui.. minkälainen tuleva pirttihirmu käskyttää std testeihin ennen kuin antaa pesää.😦
M26
Minun kohdallani on niin, että ei testejä= ei seksiä. It's that simple.
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte antaa paljaalla jollekin tinder-miehille...?
Ei kai kukaan jätä kondomia pois ennenkuin aletaan hankkia lapsia? Kondomi ei suojaa täysin taudeilta, joten testaaminen on normaali tapa suhteen alussa.
Vierailija kirjoitti:
M26
360 astetta on kylla taysi ympyra, eli..? :)
Ma en puolestani ala "paljaalla" hommiin (vaikka pillereita syonkin) ennen kuin molemmat on testattu, eli jos kortsu ei haittaa niin ei tarvi kayda testeissakaan.
Preferoin kuitenkin itse ilman kumia valissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M26
Minun kohdallani on niin, että ei testejä= ei seksiä. It's that simple.
Selvä juttu, Justiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te voitte antaa paljaalla jollekin tinder-miehille...?
Ei kai kukaan jätä kondomia pois ennenkuin aletaan hankkia lapsia? Kondomi ei suojaa täysin taudeilta, joten testaaminen on normaali tapa suhteen alussa.
Mulla ei velana ole lapset koskaan olleet suunnitelmissa, en silti vaadi vakisuhteessa kondomia kun syon kuitenkin pillereita.
Se odottaa jonkun taudin puhkeamista. Säästää rahaa jos saa sen diagnoosin yhdellä kerralla eikä tarvitse mennä useampaan kertaan testeihin.
Eiköhän asenne kerro, minkä verran sinua arvostaa ja pitää huolta omasta ja sinun terveydestä. Ilmeisesti painaa paljaalla aina kun voi?
Roskiin.
-se ei oikeasti ole koskaan käynyt eikä osaa
-se tietää tai epäilee, että jotain löytyy eikä se löytyvä ole sellaista, mikä olisi helppo hoitaa pois
-se panee koko ajan jotain sellaista, jolta voi koska vaan saada taudin. esim prostituoituja.