Voi ei olenko tehnyt väärin
Olen ottanut masennuslääkkeen aamuisin ja mennyt heti takaisin sänkyyn. Onko niin että on vaikuttanut väärässä paikassa kun olen mennyt heti pitkälleen. Aattelin kun olen sitä syönyt vajaa kolme viikkoa ja olo ei vaan parane.....
Kommentit (11)
Siis makaat passiivisena odottamassa, että lääkkeet auttaa? Kyllä sinun pitää itsekin jotakin tehdä esim. laittaa ruokavalio kuntoon, liikkua, jne...
Jos lääkkeet parantaisi miksi meillä enää onkaan masentuneita?
En mä sitä tarkoita. Vaan otan lääkkeen aamuisin viiden jälkeen kun mies lähtee töihin ja yritän siinä vielä hetken levätä.
Itselläni kokemuksia vain sitalopraamista, jonka vaikutus alkaa todella hitaasti...., kesti viikkoja. Mieliala ei noussut mitenkään huippuiloiseksi ja pirteäksi, pahimmat synkät saamattomuuden jaksot vain jäivät pois. Pystyin taas toimimaan.
No mulla alkoi tämä oireilu paniikkikohtauksesta ja siitä jäi todella epätodellinen olo päälle ja tästä on siis jo kolme kuukautta. Sen jälkeen on tullut pahoja pelkoja ym. pakkoajatuksia . Uni ei tule kuin imovanella ja olo on todella outo ja syvästi masentunut vaikka kaikki on ihan ok.
Mulla on vaan semmonen tosi epätodellinen olo ja ajatukset pyörii koko ajan päässä ja rauhoittuminen ei onnistu ollenkaan. Oliko sulla sitalopramista kuitenkin selkeä apu oloosi?
Mitä lääkettä syöt?