Kuinka moni lähipiirisi n. 45 -55 vuotias nainen on vielä seksuaalisesti aktiivinen. Onko monelta mennyt kiinnostus?
Kommentit (17)
Kumppanini ja muutama eksäni.
Entä miehet? Asiasta ei puhuta, mutta tiedän, että monella meininki hiljenee jo viidenkympin korvilla.
Nyt aktiivisempi kuin koskaan nuorempana. Pari-kolmekymppisenä olin arka ja estoinen, nyt ne ovat karisseet pois.
Olen todella aktiivinen, lähestyn varmaan jo seksiaddiktiota, eikä haittaa yhtään. Aiemmin elämässä olen ollut ihan normaalihaluinen, joten muutos on ehdottomasti parempaan suuntaan. Onneksi miesystävä on samanlainen, muuten jommalla kummalla olisi iso ongelma tässä suhteessa. N50
Kaikki tuntemani naiset. He kärsivät usein miestensä haluttomuudesta.
Ovatko miettineet syitä miestensä haluttomuuteen?
Meidän naapurustossa Maija 54v on aika aktiivinen, Salla 44v todella aktiivinen ja Niina 41v suht aktiivinen( haluaa harvoin, mutta sitäkin kiimaisempi). Muiden naapureiden kanssa en ole päässyt vielä etenemään.
Noh, kait se aktiivisuus vaatisi sitä että miehet haluaisivat. Mutta kun yli 40v. on jo auttamattomasti liian vanha ja ruma miehille, niin mikäs siinä sitten!
Vastahan puhkesin kukkaan viisikymppisenä. Haluja on enemmän kuin koskaan ja turhat rajoitteet hävinneet mielestä. Seksi on mielessä jatkuvasti ja niin paljon parempaa kuin nuorempana :)
Elän elämäni hekumallisinta aikaa. Muista ikäisistäni en osaa sanoa.
Miten voisin tietää lähipiirin muista naisista? Eivät he minulle seksielämäänsä raportoi.
Itse olen 46 v. ja varsin aktiivinen.
Mitä ap oikeasti haluat kysyä? Haluatko tietää kuinka moni jonkun tuntemattoman ihmisen lähipiiristä on seksuaalisesti aktiivisia? Miksi?
Meillä akka on kuiva kuin sahara 56 v.
Minä olisin aktiivisempi kuin koskaan nuorempana. Mieheni sen sijaan on muuttunut vähän haluttomaksi. Olen alkanut himoita vieraita valitettavasti.
Parista hyvästä ystävästäni tiedän, että toinen erosi vähän vajaa 50 v, koska miehensä ei enää halunnut seksiä, nyt on uusi vireä suhde. Toinen taas erosi samassa iässä, kun ei kertakaikkiaan halunnut miestään ja oli siksi seksittömässä suhteessa. Nyt hänelläkin on uusi vireä suhde.
Minun kumppanini täytti juuri 66 eikä haluissa tai taidoissa ole tapahtunut taantumista koskaan. Päinvastoin. Silloin kun tuli vaihdevuodet, villiintyi täysin kun päästiin ehkäisystä kokonaan eroon. Aikaisemmin minä olin aloitteellisempi, nyt alkaa mennä niin, että en ehdi edes vihjata kun on jo villikissa vauhdissa. Mutta on hänellä hyvä kuntokin. Valmentajana opetin hänelle harjoittelun salat kun hän täytti 50 vuotta.
Oma kokemukseni on ehkä puolet ja puolet.