Oletteko katsoneet Horse girl -elokuvan Netflixistä?
Mitä piditte? Alison Brie näyttää kyllä todella upealta, ihan parikymppiseltä vaikka on 37v!
Kommentit (17)
Sinänsä mielenkiintoinen vaikka loppu vähän vesitti homman. Vai SPOILER tappoiko se nainen itsensä tms.? Jos kyse ei ollut vain mielenterveysongelmista vaan ne ufojutut oli "todellisuutta" niin silloin vähän turhan tylsän randomia itselle, samoin kuin esim. kauhuleffat joissa aaveilla on hullut voimat ja voivat tehdä mitä huvittaa eikä asioille ole mitään oikeaa selitystä.
Ai, mun silmään Alison Brie näyttää kyllä yli kolmekymppiseltä. Kivan näköinen kuitenkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Sinänsä mielenkiintoinen vaikka loppu vähän vesitti homman. Vai SPOILER tappoiko se nainen itsensä tms.? Jos kyse ei ollut vain mielenterveysongelmista vaan ne ufojutut oli "todellisuutta" niin silloin vähän turhan tylsän randomia itselle, samoin kuin esim. kauhuleffat joissa aaveilla on hullut voimat ja voivat tehdä mitä huvittaa eikä asioille ole mitään oikeaa selitystä.
No tuo on tietty tulkinnanvaraista, mutta mun mielestä se nainen vaan lähti sieltä sairaalasta ja lopullisesti vajosi omiin harhoihinsa. Hänellehän suositeltiin jatkohoitoa, mutta sitä hän ei halunnut vaan jatkoi elämäänsä omassa maailmassaan. Eli mitään outoa ei oikeasti tapahtunut, mutta tää oli vaan mun tulkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo on tietty tulkinnanvaraista, mutta mun mielestä se nainen vaan lähti sieltä sairaalasta ja lopullisesti vajosi omiin harhoihinsa. Hänellehän suositeltiin jatkohoitoa, mutta sitä hän ei halunnut vaan jatkoi elämäänsä omassa maailmassaan. Eli mitään outoa ei oikeasti tapahtunut, mutta tää oli vaan mun tulkinta.
Ehkä oli noin, varmaan yritin ylitulkita kun omasta mielestä on vaan niin tylsää jos elokuvan loppu jätetään ihan auki. Se nainen kuitenkin talutti sen hevosen johonkin, niin jotenkin haluaa tulkita että jotain myös tapahtui eikä hän vain istunut mättäälle mielikuvitusmaailmaansa uppoutuneena.
Hyvä elokuva, pidin! Ilmeisesti on jakanut paljon mielipiteitä (youtubessa elokuvan trailerin kommenttikentästä sain tällaisen kuvan).
Näin itsekin mielisairautta sairastavana tämä oli jotenkin hyvin koskettava, vähän henkilökohtainenkin vaikken skitsofreniaa sairasta, mutta kova ahdistuneisuus saa välillä todellisuudentajuni hämärtymään. Osasin samaistua myös päähenkilön yksinäisyyteen ja ns. ulkopuolisuuteen (ei kavereita juhlia syntymäpäiviä, kämppis katsoo oudosti, ei normaaleja parisuhteita miesten kanssa jne..)
Tuli pari kertaa kyyneleetkin elokuvan aikana ja mä harvoin itken elokuville!
Ps. Willow-hevonen oli aivan ihana :’) <3
Hassua nähdä ”Trudy” tällaisessa roolissa :)
Sekava, tylsä, hyppivä, tekotaiteellinen, ohut, mielenkiinnoton. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Oli pakko katsoa puolison kanssa ja harkitsin jo silmien ulos kaivamista puolessavälissä.
Nimen perusteella luulisi elokuvan olevan jotain ihan muuta:D nimi ei siis kovin houkuttele.
En, kun olisin ottanut netflixin, niin se kyseli luottokorttinumeroita, joita en taatusti mihinkään nettiin työnnä.
Ei kai niin idioottia ole olemassakaan ?
Zinc
Lasku, jonka voisi maksaa nettipankista minuutissa. Miksi riskeerata luottokorttinumeronsa. Ainoastaan idiooteille toisin sanoen.
Olen ilmeisesti vähemmistöä sillä en jaksanut katsoa leffaa edes puoliväliin. Liian outo ja pitkäveteinen, ei kiinnostanut ollenkaan vaikka oletin ihan muuta. Mutta eipä siinä mitään, netflixistä löytyy kyllä muutakin katsottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimen perusteella luulisi elokuvan olevan jotain ihan muuta:D nimi ei siis kovin houkuttele.
Nimen perusteella olisin voinut katsoa, mutta.... 🤔
Vierailija kirjoitti:
En, kun olisin ottanut netflixin, niin se kyseli luottokorttinumeroita, joita en taatusti mihinkään nettiin työnnä.
Ei kai niin idioottia ole olemassakaan ?
Zinc
Lasku, jonka voisi maksaa nettipankista minuutissa. Miksi riskeerata luottokorttinumeronsa. Ainoastaan idiooteille toisin sanoen.
Kortti nimenomaan on niitä turvallisimpia maksutapoja.
Vierailija kirjoitti:
Sekava, tylsä, hyppivä, tekotaiteellinen, ohut, mielenkiinnoton. Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Oli pakko katsoa puolison kanssa ja harkitsin jo silmien ulos kaivamista puolessavälissä.
Tama on just se syy, miksi ei olla viela katsottu ko. leffaa :D
Ollaan molemmat aika allergisia tekotaiteelliselle p*skalle ja pelottaa, etta dartsitikoille tulisi kayttoa.
N44
Tää oli kyllä ihan hyvä leffa. Ei todellakaan pelkkää hevostelua, vaikka olis nimestä päätellen voinut luulla niin.
Odotin trailerin perusteella vähän erilaista elokuvaa tyyliin Carrie Pilby, joten en ollut oikeassa mielenvireessä, mutta enpä muutenkaan sanoisi mestariteokseksi. Loppu oli aika kliseinen "jätetään tulkinta katsojalle".
Yleensä pidän näistä aikamatkustus-jutuista, mutta tämä oli vaan sekava ja tylsä. Aikamatkustusta oli vaikea edes tajuta kun lähinnä vain ajattelin tytön olevan mielisairas, mutta kaksi kohtaa huomasin jotka viittasivat aikamatkustukseen: Joan näki hevosen kävelevän kaupan ohi leffan alussa ja lopussa päähenkilö sitten näytettiin taluttavan hevonen siitä ohi. Myös se terapeutti ensin sanoi että ovat tavanneet viikko sitten ja myöhemmin sanoi etteivät ole tavanneet. Eli noin viikon ehkä siis hyppäsi päähenkilö ajassa taaksepäin leffan aikana ja kai se jotenkin liittyi niihin muukalaisiin, eli kaappailevat ihmisiä ja palauttavat vääriin aikoihin. Kuitenkin aivan liian monta asiaa jäi auki ja joutui vaan arvailemaan, niim en tykännyt elokuvasta. Laiskaa käsikirjoittamista.
Mä tykkäsin paljon tästä leffasta. Tosi hienosti ja koskettavasti oli kuvattu skitsofreniaan sairastuminen, ja näyttelijät oli hyviä rooleissaan. Harvinainen Netflix-elokuva, koska yleensä ne on mulle pettymyksiä.