Ostin auton tänään :)
Vanha uskollinen Renault Megane on palvellut uskollisesti vuodesta 2002 ja alkaa olla eläkkeelle pääsyn aika. Sinnikkäästi meni eilen vielä katsastuksestakin läpi :D
Tänään sitten autokaupoille. Ostin Kia Rion. Hintaa tuli 19.500. Ensi viikolla käyn hakemassa liikkeestä.
Säälittää vaan tuo uskollinen Megane. Toivottavasti eivät raukkaa romuttamolle laita :( On ollut todella uskollinen ja hyvä kumppani...
Kommentit (16)
Osanottoni Rellun takia. Älä anna sen vanhan nähdä uutta, ettei tule paha mieli. Ja onnea uuden auton johdosta.
Tiedän tunteen. Olen aina pitänyt huolen etten vanhan auton kuulleen puhu tulevasta uudesta autosta, ettei vanha auto pahoittaisi mieltään. Ja vieläkin saatan miettiä että mitähän sille ja sille entiselle autolle kuuluu...
Onnea uudelle 👍 Kia on loistava kulkupeli ja hyvä hintalaatusuhteeltaan 🤗
Onnea uudesta autosta. Nyt silität ja kiität sitä Rellua hyvästä kaveruudesta. Meneekö se vaihdossa liikkeeseen? Joku saa siitä hyvän kesäauton ja kenties useammankin kesän.
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni Rellun takia. Älä anna sen vanhan nähdä uutta, ettei tule paha mieli. Ja onnea uuden auton johdosta.
Joo en anna nähdä. Tuntuu oikeasti pahalta luopua siitä ja sitten ensi viikolla jättää se kylmästi vaan autoliikkeen pihaan... Meillä kuitenkin 18 vuoden historia ja vaikka se vähän klonksuu ja paukkuu eikä enää raukka jaksa kovin kiihdytellä (varsinkaan kiihdytyskaistalla), niin sinnikkäästi on parhaansa tehnyt aina ja koskaan ei ole tien päälle jättänyt <3. Ja niin vaan hienosti ja ryhdikkäästi kokosi itsensä ja esittäytyi eilen katsastusmiehelle tosi kauniisti, ettei tällä ollut muuta mahdollisuutta kuin päästää vanha rouva läpi klonksuineen kaikkineen :)
Uudella Kialla on tosi isot saappaat täytettävänään....
ap
Ei varmaan ois kannattanu uuteen Meganeen vaihtaa? Oisit kenties saanu paremman hyvityksen ja huomattavan paljon paremman auton. Luotettavuudeltaan ihan toista luokkaa kuin vastaavat volkkarit ja muut audit.
Vierailija kirjoitti:
KIA = Köyhien Ihmisten Auto
Koska ei tässä rikkaita ollakaan, joten just passeli mulle :)
ap
Onnittelut uuden auton johdosta! Nuuhki sitä kun saat sen. Kuulemma uudessa autossa on ihan omanlaisensa tuoksu.
Sama juttu naisten kanssa, kun ne liikaa vanhenee ..
Zinc
Onnea :)
Minkä vuoksi valitsit juuri sen ?
Vierailija kirjoitti:
Katselen itse juuri Kamuxilta käytettyä hybridi-Yarista ensiautokseni. Onnea uudelle autollesi!
Me harkittiin myös, mutta ei sitten kuitenkaan. Mutta juuri ensi autoksi voisi olla ok, jos ei tarvitse tilaa ja ajaa lähinnä lyhyttä matkaa.
Kiat taitaa olla aika kovia ruostumaan.
Zinc
Onnittelut hyvästä valinnasta. Olen ajanut Kia Riolla jo 10v eikä mitään vikoja, toki huollot kaikki tehty. Hyvä menopeli ja tämmöinen köyhäkin voi ajaa maksetulla autolla. Ei ole vielä ruostettakaan, just katsastin.
Katselen itse juuri Kamuxilta käytettyä hybridi-Yarista ensiautokseni. Onnea uudelle autollesi!