Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siivoan koko ajan (en ole pakko-oireinen)

Vierailija
20.02.2020 |

No hygienian suhteen olen sinänsä pakko-oireinen, että rakastan suihkunraikkautta ja olen aina puhdas. Ja se tarkoittaa ihan jokaista kohtaa minussa päästä varpaisiin.

Kotini on toki iso eli siivottavaa riittää jatkuvasti, mutta en osaa koskaan relata. Aina on pesukoneet hyrräämässä ja heilun liinan kanssa pyyhkimässä siellä sun täällä. Nukuin viime yön sohvalla (ihan vain koska halusin, asun yksin ja joskus nukun sohvalla) ja nyt olkkari on minun mittapuullani kauhea kaaos, eli ei oikeasti todellakaan sotkuinen mutta minä en kestä mitään epäjärjestystä. Sohvapöydällä on kirjaimellisesti yksi kasvi, kosteusvoidepurnukka, lasinalunen. Lattialla pari koristetyynyä, sohvalla huulirasva ja kaukosäädin, muutama tyyny ja viltti. Ja nyt siivoan nuo kammottavat sotkut pois, koska minua ahdistaa XD.

Pieni sotku on oikeasti normaalia ja kodikasta, kyllähän elämisestä jää merkkejä. Mutta minulla on kauhea tarve aina siivota kaikki heti pois ja näen kaaoksen siellä missä sitä ei oikeasti ole. Minulla ei ole MITÄÄN ylimääräistä esillä, pidän tasot siisteinä ja ainoastaan välttämättömät tavarat esillä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän