Vironviina-nettisivuston pitäjän kaikki syytteet nurin, oikeuden mukaan alkoholin nettimyynti ei ollut laitonta
Vieläkö Suomi tappelee mahdotonta vastaan? Suomi erotkoon EU:sta jos sen säännöt eivät kelpaa.
Itse olen ostanut vuosia viinat netistä, toivottavasti muutkin ymmärtävät tehdä niin.
Kommentit (41)
Kaikki alkoholi-keskustelu on syntiä ja siitä seuraa julma rangaistus tuonpuoleisessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki alkoholi-keskustelu on syntiä ja siitä seuraa julma rangaistus tuonpuoleisessa.
Menetit siis juuri taivaspaikkasi. Lisäkärvennystä tulee yhdyssanavirheestä.
Koska olemme Eu:ssa niin ihan vapaasti saa ostaa netistä itselleen. Maksaa rahdin kanssa kotiovelle puolet siitä mitä Alkossa.
Tilattu jo vuosia Virosta ja Saksasta. Riippuen siitä kummassa paremmat tarjoukset.
Silti sivut on poistettu, vaikka teki laillista bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Silti sivut on poistettu, vaikka teki laillista bisnestä.
Sellaista se on sääntösuomessa.
Suomalaiselle halutaan vain eu:n haitat mutta ei mitään etuja.
Miksei sitä alkoholia voi juoda vain sen verran, että on ihan sama ostaako sen Alkosta vai nettikaupoista? Itse juon muutaman markettioluen parissa kuukaudessa ja ostan 1-2 viinipulloa vuodessa, silloin on ihan sama mitä se maksaa.
Hyviä, edullisia ja luotettavia viinan nettikauppoja löytyy ihan suomenkielellä Virosta ja Saksasta ainakin.
No meillä käy kyllä vieraitakin sen verran että ei kannata Alkosta ostaa. Viedään myös viiniä ja/tai kuoharia tuliaisiksi kun itse mennään jonnekin kyläilemään. Ei sitä viinaa ole pakko itse kaikkea juoda tai kaksin käsin vetää vaikka kerralla ostaa enemmän. Ei nyt ihan heti kaappiin mätäne.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle halutaan vain eu:n haitat mutta ei mitään etuja.
Siltä se vaikuttaa että jos on vaara että suomalainen voi jotain ostaa halvemmalta muualta niin sitä pyritään estämään. Alkoholinhan piti halventua kun liityttiin eu; hun mutta toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä alkoholia voi juoda vain sen verran, että on ihan sama ostaako sen Alkosta vai nettikaupoista? Itse juon muutaman markettioluen parissa kuukaudessa ja ostan 1-2 viinipulloa vuodessa, silloin on ihan sama mitä se maksaa.
Siksi että ainoana laillisena päihteenä sitä pitää juoda usein ja paljon. Kosto se on sekin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä alkoholia voi juoda niin paljon kun lystää? Itse juon kaksin käsin 1-2 päälärillistä viiniä päivässä, silloin ei ole ihan sama mitä se maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo pätee ihan kaikkeen. Miksei voi ostaa vain sitä kaikkein kalleinta kun ostaa harvemmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei sitä alkoholia voi juoda niin paljon kun lystää? Itse juon kaksin käsin 1-2 päälärillistä viiniä päivässä, silloin ei ole ihan sama mitä se maksaa.
heh kaksin käsin juomisessa on yksi ongelma. Ihmisellä on vain yksi suu. Muuten olen samaa mieltä että niin paljon kuin itseä huvittaa.
olis pian tullut vaalit eu erosta. siinä olis menny monta suoja työpaikkaa vapaalla kaupallahan tuota ihanuutta markkinoitiin. tähän mennestä eu.a ole ollut kun haittaa. pieni myönnytys on vasta alkua seuraavaksi veikkaus miksi emme saa pelata muita pelejä
Joo, olisi rahaa ostaa juomat Alkosta mutta pari vuotta olen tilannut Saksasta. Ihan vaan mielenilmaisuna tätä älytöntä verotusta ja säätelyä vastaan.
Entä oliko asiakkaiden laillista ostaa alkoholijuomia tuolla tavalla?
Pieni voitto alkoholineuroosissa piehtaroivassa maassa.