Aiotko olla vanhuutesi myös miehesi kanssa? T. Ammattivalittaja
Kommentit (44)
Koska rakastan syvästi edelleen vaikka yhteistä taivalta on takana jo 21 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Koska rakastan syvästi edelleen vaikka yhteistä taivalta on takana jo 21 vuotta.
Etkö kaipaa vaihtelua? Ap
Aion. Ei vanhana jaksa rueta asunnon ja paikkakunnan vaihtoon. Elintaso romahtaisi. Mistä löytää parempi mies kun tääkin passaa? Suomalaista miestä en enää ottaisi ja kuka vanhaa naista haluaisi?
Sitähän ei voi tässä vaiheessa tietää, vaikka mies jo ajoittain itseään lähes vanhuksena pitääkin. Sanotaako että toistaiseksi ei ole näköpiirissä mitään estettä etteikö niin voisi tehdä.
Tuskin. mieheni on minua jonkun verran vanhempi, joten voimme olettaa, että hän kuolee ennemmin kuin mä pääsen ns. vanhuusikään. Tulen varmaankin jäämään leskeksi aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Aion. Ei vanhana jaksa rueta asunnon ja paikkakunnan vaihtoon. Elintaso romahtaisi. Mistä löytää parempi mies kun tääkin passaa? Suomalaista miestä en enää ottaisi ja kuka vanhaa naista haluaisi?
Minusta taas nimenomaan on ihanaa vaihtaa asuntoa ja paikkakuntaa yms. Ap
Ihan varmasti. Olen rakastanut sitä jo yli 20 vuotta, ja aika ihmeitä pitäisi tapahtua että lakkaisin rakastamasta.
En halua olla yksin eikä mua kukaan enää vanhana kurppana huoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun pitää myydä asunto ensin ja sit vuokralle, maksaa vieraalle? Ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kun pitää myydä asunto ensin ja sit vuokralle, maksaa vieraalle? Ei käy.
Mä meinaan hommata pikkuisen oman asunnon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varsin tylsältä elämältä jos elämässä ei ole muuta vaihtelua kuin vaihtaa miestä.
Kyllä mutta ehkä löyhemmin kuin nykyään. Haluamme asua erilaisissa paikoissa, hän kaupungissa ja minä maalla, joten ehkä voisimme asua osan vuotta erikseen ja osan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa varsin tylsältä elämältä jos elämässä ei ole muuta vaihtelua kuin vaihtaa miestä.
Tuohan sekin vaihtelua kun vaihtaa asuinpaikkaa ja asuntoa. Ap
Kyllä oli suunnitelmissa, mutta mies ku0li 47-vuotiaana yllättäen. Takana oli tuolloin 16 vuotta parisuhdetta.
Nyt olen uudessa suhteessa, ja kyllä ihan loppuelämäkseni hain suhdetta. 1,5 vuotta tätä suhdetta takana ja uskoisin että kestää loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mutta ehkä löyhemmin kuin nykyään. Haluamme asua erilaisissa paikoissa, hän kaupungissa ja minä maalla, joten ehkä voisimme asua osan vuotta erikseen ja osan yhdessä.
Kuulostaa hyvältä ratkaisulta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko ajatellut, että se eniten inhoamasi tylsyys taitaa seurata sinua uuteen asuinpaikkaan. Opettelisit pitämään itsestäsi aidosti voisit nauttia elämästäsi ilman ainaista valittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän menessä ollaan puolison kanssa yhdessä vaihdettu asuinpaikkaa neljä kertaa ja tällähetkellä on myös muita vaihtoehtoja "asua" kuin tämä vakituinen asunto.
Saa nähdä nyt eletäänkö edes vanhoiksi asti. Mutta jos eletään, niin kyllä varmaan. Mitä sitä enää siinä kohtaa vaihtamaan, tuttua ihmistä. Hänhän on myös ystävä joka tuntee minut paremmin kuin kukaan.