Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei se liikunnan aloittaminen sitten olekaan niin helppoa, kun on ollut pitkä tauko!

Vierailija
20.02.2020 |

Aikaisemmin pidin aina ihan pelkkänä selittelynä nämä, jotka valittelivat että ”jouduin leikkaukseen ja sen jälkeen/ siinä kunto romahti ja lihoin n 20kg”

No nyt näyttää yllätäten mulla aika huonolta tämä kunto ja paino-asia?!
Eikä leikattu kuin vsivaisenluu. Siihen jäi reippaat kävelylenkit, sekä pilates-tunnit. Aikaa on kulunut ji vuosi, enkä ole päässyt ollenkaan vanhoihin rutiineihin! Ja samalla paino nousee ha kunto on huono. Erityisesti huomaan miten kroppa jäykistyy ja pelkkä ryhdikkäästi portaiden nousu on sellaista hinaamista. Inhoan itseäni!
Miten tästä pääsee alkuun? Mikä laji nostaa nopeasti kuntoa ja saa taas jaksamaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaveri, jonka kanssa liikkua. Kun on liikuntahetki sovittuna toisen kanssa, ei sitä jätä niin helposti väliin. Lajivalinta riippuu ihan omista mieltymyksistäsi. Vaikka se laji olisi maailman tehokkain ja ylivertaisin kunnon kohottaja ja painon pudottaja, ei siitä ole tuon taivaallista iloa, jos et siitä nauti ja jos et sitä halua tehdä. Jos kävely ja pilates olivat aikanaan lajeja, joista nautit ja joita lähdit harrastamaan innolla, palaa niiden pariin. Jos ne tylsistyttivät aiemmin, kokeile avoimesti uusia vaihtoehtoja ja valitse niistä mieluisimmat.

Vierailija
2/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vaikea syksy, anemia ja raudanpuute teki olon niin väsyneeksi ettei mitään järkeä. Nyt yritän saada liikuntarytmin takas. Pystyn tällä hetkellä ehkä 3x vk kun normaali on 4-5. Krt. Kyllä se tästä, mutta asia on just kuten sanoit -vaikeaa.

Mitä enemmän olen yli 40v, sitä vaikeampaa on ottaa itseä niskasta kiinni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laantui muutama vuosi sitten into kuntosalin suhteen, vaikka salilla treenaamisesta nautinkin. Paras keino oli ostaa vuosijäsenyys, eli maksan joka kuu kuitenkin määrän x salista, aika äkkiä löytyi motivaatio takaisin, miksi maksaisin turhasta.

Vierailija
4/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään oikotietä onneen ei ole. Päätavoite aloittaessa liikkumaan on, ettei hanki itselleen lisää vaivoja.

Vierailija
5/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu tällaista ylitylsää pskaa. KETÄ KIINNOSTAA.

Vierailija
6/6 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä lajit sinua kiinnostaa?