Mitä tekisit kolmella lisätunnilla vuorokaudessa?
Jos saisit 3 tuntia vuorokaudessa vain itsellesi, miten käyttäisit ne?
Kommentit (30)
Minulla on jo 24 tuntia ja päivät on peräkkäin.
1 t liikuntaa, 1 t lukemista/itsensä kehittämistä ja 1 t löhöilyä ja telkkaria.
Voisin ottaa, kiitos.
Haluaisin nukkua, mutta ei varmaan onnistuisi. Kolme ylimääräistä tuntia väsyneenä hereillä olisi piinaa, joten lahjoittaisin jollekin, joka haluaa ja tarvitsee niitä lisätunteja.
En tarvitse kolmea tuntia enempää.
Haluaisin tietää ensin vähän enemmän käytännön järjestelyistä: saisinko lisätunnit vain minä ja olisiko muilta aika pysähtynyt sillä välin? Jakaantuisiko aika tasaisesti päivälle, vai sijoittuisiko koko 3h esimerkiksi yölle? Olisiko tämä kertaluontoinen juttu vai jatkuva sopimus? Mikä on hinta?
Saisiko mielummin kolme tuntia vähemmän? Pääsisi aikaisemmin nukkumaan.
Ihana ajatus! Kuntoilisin! Siivoaisin komerot joihin on pikkulapsiaikana vain tungettu lisää ja lisää tavaraa! Tekisin lasten kanssa jotain kivaa ajan kanssa. Lukisin hyvän kirjan.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella meillä on 24h ja ne voi käyttää ihan niinkuin itse haluaa, eikö se riitä?
Työt työmatkat kaupassakäynti siivous ruoanlaitto tiskaus pyykkäys lasten jutut talon remppa auton huolto puutarhan putsaus.
Kaikki toki ”itsevalittua”, mutta kuitenkin semipakollista.
Onneks ei oo mahdollista, nytkin tuntuu päivät menevän liian hitaasti.
Jos ne kolme tuntia olisi heti tyopaivan jalkeen, vaikka siten etta paasisinkin kahdelta enka viidelta, niin menisin varmaan salille ja saunaan (tai kesalla maauimalaan). Jotenkin tuntuu etta ikina ei ole aikaa urheilla, paitsi viikonloppuisin. Toitten paalle ei tahdo oikein jaksaa kun alkaa olla vahan nalka ja energiatasot matalalla.
Ylimääräiset 8 tuntia saa käyttöönsä lopettamalla työnteon.
Niksinurkka kirjoitti:
Ylimääräiset 8 tuntia saa käyttöönsä lopettamalla työnteon.
Itseasiassa, lopetinkin juuri viime viikolla (tai siis, sain potkut) :) Viela kolmisen viikkoa toissa, ja sitten seitseman viikon ajanjakso, jolloin palkka viela juoksee mutta toihin ei tarvitse menna.
Ajattelin tosiaan tuolloin yrittaa alkaa kayda paivittain salilla. Jos sen saisi rutiiniksi, sita voisi sitten vahentaen jatkaa jahka taas tyollistyy.
Kultaisen kadenpuristuksen voimin voin toki olla puolisentoista vuotta ihan kotonakin, eli kiiretta uuden tyopaikan loytamiseen ei sinallaan ole.
Odotan jo innolla kaikkea sita ylimaaraista aikaa, jonka voin kayttaa kuntoiluun ja kodin remppoihin seka puutarhanhoitoon. <3
(Todellisuus varmaan: 8 tunnin Netflix-maratoneja :D)
Jokaisella meillä on 24h ja ne voi käyttää ihan niinkuin itse haluaa, eikö se riitä?