Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Tindertreffi-illan tökerö päätös - Kesken illanvieton mies kysyi varoittamatta: “Saanko runkata tässä vieressä?”

Vierailija
20.02.2020 |

– Minulla meni siinä vaiheessa maku täysin. Kieltäydyin, ja treffit loppuivat lyhyeen, Rautiainen kuvaa.
Kokemus ei ollut ainoa laatuaan.
Onko täällä vastaavia kokemuksia tinderistä?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen siitä saa kun tuntemattomien kanssa lähtee treffeille.

Oletko lyönyt pääsi pahasti?

Käytöstavoistasi ja viestintätaidoistasi päätellen olet Tinderin vakiokäyttäjäkuntaa.

Tiedostan hyvin, että deittisovelluksia on olemassa, ja on tällainen alakulttuuri, jossa pelataan parisuhdelottoa ihmispanoksilla. Jättipotin mahdollisuus on olemassa, mutta todennäköisyyksien lakien perusteella vastaan tulee pääsääntöisesti tyhjiä arpoja. Moisiin systeemeihin kasautuu epätoivoisia ja friikkejä, jotka etsivät opportunistisia mahdollisuuksia kuka mihinkin tarpeeseensa.

En tuomitse ketään ja jokainen tehköön mitä lystää, mutta todellakin on päivänselvä juttu, että tuntemattomien sarjatreffailussa voi tulla vastaan ihan mitä tahansa. Jos sitä ei ymmärrä, niin oma pää kannattaa tutkituttaa ensin. Jos sen tiedostaa ja ottaa riskin, niin turha siitä on itkeä sitten, kun sattuu ja tapahtuu. Onnea matkaan vaan kaikille. 

Vierailija
22/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa palstamiehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-miehiltä puuttuvat käytöstavat. Tulkaa fiksut naiset pois ääliökoneesta. Deittailkoon ukot toisiaan.

Me voidaan tuottaa uusi, fiksumpi sukupolvi ilman noitakin. Pankista saa siemeniä.

Ei kiinnosta. Haluaisin mieluummin hyvän parisuhteen kuin lapsen. Jotkut miehet on täysimbesillejä vaikka ovat ensin päällisinpuolin ok.

Vierailija
24/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sinä lähdet vain äitisi kanssa ja hän tuntee jo tapasi.

Siinäpä kypsä kommentti. 

Mulla on ihan oikeaa sosiaalista elämää. Sellaista, missä tavataan ihmisiä luonnollisessa ympäristössä ja voi tutustua uusiin ihmisiin kaikessa rauhassa sosiaalisessa kontekstissa. Siellä näkee mitä nämä ovat miehiään tai naisiaan ja melkein aina on jotain yhdistäviä sosiaalisia linkkejä, joiden kautta pääsee jossain määrin perille ihmistyypistä jo kauan ennen mitään varsinaisia treffejä sun muita soidinmenoja. 

Minusta nyt vaan on hullua tuollainen täysin virtuaaliseen, pinnalliseen ja mahdollisesti valheelliseen "yhteensopivuuteen" perustuva satunnaisten ihmisten tapaaminen, kun niitä oikeasti mielenkiintoisia parisuhdemielessä kelvollisia ihmisiä on aika vähän, ja niitä on helpompi tavoittaa oikeasta elämästä. Mutta se on vain oma näkemykseni. 

Vierailija
25/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis inhan se toki kohteliasta kysyä että häiritseekö jos pistän tässä runkaten.

Muunmuassa useimmilla tupakoijilla ei ole tuollaisiakaan käytöstapoja, ja kyse kuitenkin harrastuksesta joka vaarantaa sivullisetkin.

Vierailija
26/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että alunperin Tinderinkään tarkoitus ei ollut etsiä pelkkää yhden illan seksiseuraa vaan nimenomaan tutustua uusiin ihmisiin mahdollisella parisuhdeajatuksella. Tällä ajatuksella osa käyttäjistä on edelleen liikkeellä mutta nythän se on vain virtuaalinen lihatiski, josta ei todellakaan löydä mitään todellista tai syvempää. Ja on johtanut siihen, että ihmiset ei muutenkaan halua tai pysty tutustumaan oikeasti ihmisinä toisiinsa. Syvä kyynisyys ja epäluottamus vallitsee kaikkialla ja kaikenlaiset pervot olettaa, että maailma pyörii vain seksin ja oman tyydytyksen ympärillä ja jos et anna mulle just heti nyt mitä minä minä minä vaadin, se on heippa.

Vierailija
27/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder-miehiltä puuttuvat käytöstavat. Tulkaa fiksut naiset pois ääliökoneesta. Deittailkoon ukot toisiaan.

Me voidaan tuottaa uusi, fiksumpi sukupolvi ilman noitakin. Pankista saa siemeniä.

Jotkut voivat ryhtyä itseelliseksi vanhemmaksi. Mä siirryin suosiolla Ruotsin ja Norjan puolelle josta löytyikin heti ekana viikonloppuna melkolailla täydellinen match, jolloin olin hotellissa yötä

Vierailija
28/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiähän sieltä haetaan eikä mitään muuta. Sentään kysyi ensin luvan. 

Onko sinusta seksiä, että tuntematon mies runkkaa vieressä? Jos tarkoitus on harrastaa seksiä, niin kuka nainen tuosta lämpenee?

Muistaakseni omassa nuoruudessa kun tultiin vaikka baarissa iskemään, niin eipä kyllä ihan tuolla tulokulmalla. Ei olisi voinut kuvitellakaan.

Ihmiset ovat näköjään nykyään ihan sairaita.

Todennnäköisesti ajatteli ettei seksiä heru, mutta kokeillaan edes runkkausta.

Vierailija
29/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on tottunut ruudun edessä runkkailemaan aina uusien naisten kuville niin mennyt sekaisin se että IRL ei

naisten edessä yleensä runkkailla. Tosin joitain ei haittaa vaikka sitä tekisikin.

Vierailija
30/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin seksiä haluava mies tai nainen pyrki viettelemään kohteen eli esiintymään viehättävänä ja aiheuttamaan toisessa halua. Nyt todetaan vaan, että runkkaan tässä.

Tai sitten ne ennen vanhaan puskissa kykkineet itsensäpaljastajat ovat nykyään hekin Tinderissä.

Vierailija
31/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen muinoin seksiä haluava mies tai nainen pyrki viettelemään kohteen eli esiintymään viehättävänä ja aiheuttamaan toisessa halua. Nyt todetaan vaan, että runkkaan tässä.

Tai sitten ne ennen vanhaan puskissa kykkineet itsensäpaljastajat ovat nykyään hekin Tinderissä.

Näin voi olla. Tulipa tästä mieleen, kun aikoinaan olin kävelemässä kotiin puiston viertä ja kuulen sitten puskasta pssst, niin eiköhän siellä mies vatkaa menemään. 

Vierailija
32/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
33/33 |
20.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttavilla tinderjakajilla taisi mennä tunteisiin :)