Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelottaa että jään ikisinkuksi ja lapsettomaksi :'( olen 25vuotias nainen

Vierailija
18.02.2020 |

Pelottaa niin

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytän 25v tänä vuonna ja parisuhdetta takana 5v ja esikoinen syntyi viime vuoden lopulla. Ei kaikilla ole asiat näin hyvin, mutta ei kannata jäädä miestä odottelemaan vaan tee asialle itse jotain muuten havahdut yli 30v ettet ole edelleenkään edennyt asiassa ja tulee jo kiire. Jos olet varma että haluat noita asioita niin yritä toteuttaa ne, äläkä kuuntele näitä elämä elämääsi vielä tyyppejä. Naisilla lisääntymiskyky laskee 30v jälkeen ja vaikeutuu jos hankkii yli 35v niin todennäkösyydet vauvan vammaisuudelle kasvaa.

Vierailija
22/27 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap-Jonne leikkii taas naista. Älkää viitsikö olla noin herkkäuskoisia!

I n c e l ien agenda on pelotella naisia, jotta JOPA HEILLE lohkeaisi.

Miehiä on enemmän kuin naisia. Suhdeluku kääntyy vasta viidenkympin kieppeillä toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten eksyinkään tänne kun etsin tietoa lapsettomuushoidoista.. Olen jo 38.. Miestä ei näy eikä ole lastakaan.

Vierailija
24/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten eksyinkään tänne kun etsin tietoa lapsettomuushoidoista.. Olen jo 38.. Miestä ei näy eikä ole lastakaan.

Miksi et kelpuuta tasoistasi miestä? Ymmärrätkö että jos laitat nettiin ilmoituksen jossa etsit miestä loppuelämän suhteeseen ja perhettä tekemään, saat kyllä ihan hyvän määrän vastauksia, ja homma on vain siitä kiinni HYVÄKSYTKÖ OMANTASOISESI MIEHEN?

m39

Vierailija
25/27 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kelpuuta tasoistasi miestä? Ymmärrätkö että jos laitat nettiin ilmoituksen jossa etsit miestä loppuelämän suhteeseen ja perhettä tekemään, saat kyllä ihan hyvän määrän vastauksia, ja homma on vain siitä kiinni HYVÄKSYTKÖ OMANTASOISESI MIEHEN?

m39

Plaah....

Vierailija
26/27 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
24.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan tällä "liiku ihmisten ilmoilla"? Missä, miten otetaan muihin yhteyttä? Olen jo 10v ajan joutunut toteamaan että nykyään ei oteta kontaktia tuntemattomiin, kaikkialla ihmiset ovat pareittain, ryhmissä tai nenä kiinni luurissa. Välillä olen yrittänyt jutella muille baarissa, pysäkeillä yms mutta ketään ei ole kiinnostanut. Ystäviäkään ei enää ole kun ovat perheellistyneet ja yhteydenpito jäänyt.

-perhettä toivova ikisinkku n32, kiire alkaisi jo olla