Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiaa olet viimeksi vetkutellut vaikkei siihen olisi mitään syytäkään?

Vierailija
18.02.2020 |

Mulla oli kauhea kynnys uusia yksi lääkeresepti kun pelkäsin että lääkäri haluaa minut näytille eikä työn puolesta se ole kovinkaan helposti järjesteltävissä. No, venytin asiaa vaikka kuinka kunnes tänään viimein kirjauduin kantaan ja klikkasin uusintapyynnön. Lääke uusittiin varmaan tunnissa :D Melkein samantien sain asian siis selväksi ja taas ainakin vuodella eteenpäin lääkärikäyntini. Huhhuh.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen toista vuotta ja jostain syystä tämän vuoden puolella olen vitkutellut koulutehtävien kanssa. Ei ole mitään estettä, miksi en pystyisi niitä tekemään. En vain saa aikaiseksi aloittaa. Kohta puoliin on pakko, kun deadlinet paukkuu. 

Vierailija
2/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sohvalta nousemista... piti mennä iltapalalle jo hyvän aikaa sitten mutta tässä minä roikun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkutan kaiken mahdollisen niin myöhäiseen kunnes pakko.

Vierailija
4/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytäänkö tässä vain asioita, jotka tuli lopulta tehtyä? Mulla on koko ajan vaikka mitä vitkutteluja käynnissä. Mutta tehdyistä tulee mieleen risasta wc-pöntöstä tiedottaminen vuokranantajalle. Pöntöstä ei tullut vettä, ja yli vuoden ajan vedin pöntön aina kaatamalla sinne vettä ämpärillä.

Vitkuttelisin asian kanssa varmaan vieläkin, jos minulta ei olisi asumisongelmista erikseen kysytty. (Sosiaalinen ahdistus on mukavaa...)

Vierailija
5/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uintikisoihin ilmoittautumisen. Onneksi viimeinen ilmoittautumispäivä on vasta viikon päästä, mutta en edes vielä tiedä, mitä lajeja haluan uida.

Vierailija
6/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissalle menoa. Enää pystyy makaamaan vaan yhdessä asennossa ja olo on hieman tukala. Mut lueskelen vielä pari ketjuu av:lla...

Vierailija
7/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin yli 2kk sitten uuteen asuntoon, mutta vieläkään en ole saanut "näkymättömiä" tavaroita purettua laatikoista/ vaatteita jätesäkeistä, tungin ne vain kaappeihin.

Päällepäin näyttää ihan hyvältä: ikkunat pesty, huonekalut ja sisustus, keittiövälineet paikoillaan......mutta älä katso mun kaappeihin!

Pyydän armoa ja apua? Miten kiireessä löytää mitään sillä hetkellä tarpeellista?

Toisaalta olen ajatellut myös konmari-tyylin, mutta laatikoissa on myös tärkeitäkin asioita.

Vierailija
8/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetkuttelen lähes kaikkea töihin liittyvää. Ihan turhaa pientäkin. Koskaan en ole myöhässä mutta aiheutan itselleni turhaa stressiä kun en tee tehtäviä hyvissä ajoin vaan viivyttelen aloittamista viime tippaan asti.

Viimeksi eilen lähetin yhden viestin viime tipassa. Olin luvannut analyysin esimiehelleni viimeistään maanantai työpäivän päätteeksi. Sain lähetettyä sen 16:21. Ei siinä muuten mutta analyysi oli minulla valmiina jo viime viikon torstaina aamulla. Siitä lähtien mietin aina silloin tällöin että ”niin, se analyysi pitäisi lähettää” mutta en saanut aikaiseksi vaan tein muuta. Lopulta olin jo maanantaina iltapäivästä ihan ahdistunut että ”mulla loppuu kohta aika kesken pitää lähettää se analyysi enhän vaan unohda sen lähettämistä” vaikka oikeasti siinä meni sitten vain 2min kun kirjoitin muutaman saatesanan viestiini ja painoin lähetä... 🤦‍♀️

Vierailija
9/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoleksi kaakeloidun vanhan kylpyhuoneen maalausta olen vitkutellut 4 kk. Syy tosin on ja se on laiskuus.

Vierailija
10/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vienti on sellainen. Pussi on vaan niin helppo nostaa parvekkeelle ja unohtaa sinne. Roskakatos on takapihalla melkeinpä autopaikkani vieressä, mutta silti pussi on vaan niin kiva unohtaa...

Vierailija
11/11 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelen toista vuotta ja jostain syystä tämän vuoden puolella olen vitkutellut koulutehtävien kanssa. Ei ole mitään estettä, miksi en pystyisi niitä tekemään. En vain saa aikaiseksi aloittaa. Kohta puoliin on pakko, kun deadlinet paukkuu. 

Sama :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi