Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka saa kahvista nousuhumalan kaltasen olotilan?

Vierailija
24.06.2006 |

Aika jännä kyllä... Mulla tää toimii vaan aamukahvin kanssa. Joskus myös kun juon tosi paljon esim mineraalivettä niin tulee sellanen ihme hyvä olo - siis mielen hyvä olo että tuntuu että kaikki on mahdollista ja menee hyvin. Onks mussa joku vika?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kellekään kehdannut puhua kun tuntuu niin hölmöltä, mutta mulla on just noin. Juon kahvia harvoin, yleensä vain erikoiskahveja kun käyn kavereiden kanssa kahvilassa. Ison lattemukin kun kiskaisee niin olo on sama kuin olisi juonut ison tuopin siideriä tms. Kai se kofeiini sitten vaan iskee niin kovasti tottumattomalle?

Vierailija
2/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletan, että se edellyttää sitä, että sitä kahvia ei yleensäkään juo kuppikaupalla, tasaisesti. Itse juon vain aamulla sen aika vahvan kupin espressoa vaahdotetun maidon kera ja siitä muutun ihan kauhean " vauhdikkaaksi" , kaikki luistaa, olen eufoorinen, tuo kestää noin 2 h, sitten tulee se laskuhumala...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä se eri, että mä juon aamukahvin joka ikinen aamu. Mutta siis se on ihan kummallista, kun olen puolessa välissä niin tekee mieli soittaa miehelle töihin ja jutella ihan niitä näitä, tekee mieli ottaa yhteyttä kavereihin joihin en ole pitkään aikaan pitänyt yhteyttä, tekee mieli lähetellä tekstareita... Sillon lapsetkin saa tehdä melkeen mitä vaan ja mulla on aivan ylimahtavat hermot. Pitäsköhän tästä huolestua...

Ap

Vierailija
4/4 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kanssa tavallisesta suodatinkahvista " halpa känni" , siksi juonkin nescafeta, niissä on vähemmän kofeiinia, eli olo on normaali. Lisäksi myöskin mielestäni Nescafe on paremman makuista kun tavallinen kahvi, joka on mielestäni tosi pahaa.