Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko Gessleinien mataluudesta haittaa?

24.06.2006 |

Yhdistelmät pitäisi hankkia ja Gessleinejä olen katsellut sillä silmällä. Ovat vain aika matalat. Onko siitä haittaa käytännössä? Pääseekö vaunuilla hyvin kulkemaan myös sohjoisilla ja lumisilla teillä? Saako tavarakoria tarpeentullen irroitetuksi?

Myös kaikki muut kommentit puolesta ja vastaan ovat tervetulleita!

T: Pyllerö

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gessleinien Macit käytössä vuoden verran ja ollaan tyytyväisiä.

Ei-lumisena aikana käytetään pääasiassa pururadalla (eivät täällä korvessa kovinkaan hyväkuntoisia...) ja sitäkin huonommassa maastossa. Hyvin kulkee - kiitos hyvän jousituksen!

En ole ainakaan huomannut, että mataluudesta olisi mitään haittaa. Ennemminkin varmaan hyötyä, kun painopiste on alhaalla niin ei kaadu helposti.

Talvella kulkivat ihan hyvin lumessa ja sohjossa. Kyllähän kaikkien kärryjen vauhti hidastuu jos on 30cm auraamatonta suojalunta pyörätiellä, mutta kyllä ne mielestäni kulkivat ihan riittävän hyvin.

Vierailija
2/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin tavarakorin lähtevän irti. En ole ihan varma, kun en ole irrottanut koskaan.. pitäisi varmaankin kun on ihan täynnä havunneulasia ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen hirmu tyytyväinen!!! Käsittääkseni ne on parhaimpia off road -kärryjä mitä on markkinoilla, siksi juuri ostimme ne. Talvella kulkivat hyvin auraamattomia teitä :) On menty metsässä ja ties missä koiraa ulkoiluttaessa. Mielestäni tavarakorin saa kokonaan irti, en ole tosin itse ottanut, mutta putsasin sitä kerran. Ainoa haitta kai mataluudesta on, että juuri tuo tavarakori on pieni verrattuna korkeampiin vaunuihin. Jos se jollekin on haitta :)

Vierailija
4/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mataluus oli juuri se syy, miksi emme niitä sitten ostaneet. Olemme molemmat pitkiä ja Gessleinin yhdistelmät olisivat olleet meille todella hankalat. Siinä olisi ollut selkä jumissa isoa vauvaa nosteltaessa vaunuihin ja vaunuista pois. Muuten varmasti loistavat pelit!

masunasu rv29+1 ja tyttö 2v2kk

Vierailija
5/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin ollaan pärjätty! Tosin meillä vain rattaat, vaunuina oli vielä edelliset yhdistelmämme. Meillä vision malli ja eivät tunnu mielestäni kovinkaan matalilta!

kaikki ketkä meidän rattaita ovat kokeilleet ovat ihmetelleet rattaiden hyvää ketteryyttä yms. jopa ystäväni jolla kalliimmat ja kuulemma myös todella hyvät i' coon rattaat, kehui meidän gessleinejä.

Mies on pitkä 185cm ja minä 168cm ja hyvin pystytään kummatkin rattaita työntämään ja mieskään ei ole valitellut niiden olevan liian matalat!

SUOSITTELEN!!

viivi

Vierailija
6/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tyytyväisiä ollaan oltu. Musta se mataluus on lähinnä etu koska rattainahan niitä enimmäkseen käytetään. Vauva-aika on loppujen lopuksi tosi lyhyt. Meilläkin mies on yli 180cm eikä ole liian matalat hänellekkään. Ja kyllä musta sen tavarakorin saa irti.

Vierailija
7/9 |
24.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös se tavarakori ole ihan samalla korkeudella (ainakin suunnilleen) kuin korkeimmissakin vaunuissa? Renkaathan sen korkeuden ratkaisee. Tavarakoriin mahtuu tietty vähemmän tavaraa, jos istuin on matalammalla. Mutta niinkuin joku sanoi, niin se on etu että on matalat. Ja kivempi sitten nostella sitä ratasikäistä sinne kyytiin. Matalat rattaat on usein myös näppärämpiä kuin korkeat. Kyllä mä suosittelisin, jos ne muuten vastaa teidän tarpeita ja miellyttää silmää.

Vierailija
8/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitkät ihmiset ei halua matalia vaunuja. Itse olen 170cm ja mies vähän pidempi. Ainakaan meidän pituudelle rattaat ei ole liian matalat. Makuasioita tietenkin, mutta me ei ainakaan mitenkään jatkuvasti olla oltu vauvaa nostelemassa vaunuihin tai sieltä pois. Ei ole selkä siitä siis rasittunut :) Ja mataliin rattaisiin lapsi pääsee myöhemmin itse " kipeämään" . Työntöaisaa saa mielestäni säädettyä hirmu hyvin, joten eri pituisten on siinä mielessä helppo työnnellä.

Vierailija
9/9 |
25.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on ollut aina ikäisekseen iso ja painava. Molemmat vanhemmat pitkiä. Olisi harmittanut nostelle ja hoidella yhtään matalammissa rattaissa. Selkähän siinä olisi kipeytynyt.