Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitsen hyvät ulkoilukengät mutta kun ne maksaa 100- 200euro. En maksa tollaisia hintoja kengistä!

Vierailija
17.02.2020 |

Mistä 41 kokoinen voisi löytää hyvät ylipronaatio lenkkarit kävelyyn ja talveen samanlaisia jotka eivät liuku jäällä? Lesti pitää olla mukava ja leveä.

En maksa satoja euroja muovista.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla vaatimuksilla ei paljon alle sadan löydy.

Vierailija
2/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskimmat ulkoilukengät maksavat 100€. Hyvät maksavat 300-500€+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaat kumikengät maksaa 30-60e ja ne kestää käytössä 5v ja on Suomen ilmastoon parhaat kengät oikeastaan jokaiselle vuodenajalle.

Vierailija
4/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alle satasen haluat, niin kokeile kirpputoreja.

Vierailija
5/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tahdon pilllua mutta sekin hemmetti maksaa alkaen satasen laaki.

Pitäis olla kiinni nuoressa silikonirintaisessa instatypyssä, joka antaa liukasta ilman kumia.

Maksan mielelläni muovisesta neidistä sen viiskymppiä mutta satoja en.

Mistä löytyis vanhalle lerppakulllille haluamani edullisesti?

Vierailija
6/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mistä voisi löytää? Olen täällä jo 2 tuntia kahlannut läpi kaikki mahdolliset kaupat eikä yhdessäkään ole edes olemassakaan koko 41. Aina loppuunmyyty.

Vierailija
7/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sun kaltasten seppojen takia kivijalat jatkaa kuolemistaan. Ei suostuta maksamaan laadusta saatika palvelusta. Tai oothan sä varmaan käynytkin sovittelemassa, mutta haukkunu hinnat kalliiksi ja myyjätkin ollu varmaan ilkeitä, kun ei suostunu tinkauksiin :-)

Vierailija
8/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just sun kaltasten seppojen takia kivijalat jatkaa kuolemistaan. Ei suostuta maksamaan laadusta saatika palvelusta. Tai oothan sä varmaan käynytkin sovittelemassa, mutta haukkunu hinnat kalliiksi ja myyjätkin ollu varmaan ilkeitä, kun ei suostunu tinkauksiin :-)

Juuri tämä on nykyajan ongelma. Miten pienellä paikkakunnalla mikään kivijalkakauppa yhtään isommalla valikoimalla ja laadukkailla tuotteilla pärjää mitenkään kun porukka mielummin tilaa roinaa jostain Amazonista tai Zalandolta pakettitolkulla ja palauttaa ylimärääiset pois. Ei siinä pienyrittäjä mitenkään kykene kilpailemaan noita monikansallisia jättejä vastaan, ei päästä hinnassa lähellekään.

Vierailija
9/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään millaiset kengät auttaa ylipronaatioon, mutta noin muuten Pomarilla on oikein hyviä ja laadukkaita talvikenkiä. Useita malleja on nyt alessa alle satasella, löytyy myös kokoa 41. Minulla on paritkin Pomarin nilkkurit ja ovat tosi hyvän tuntuiset tämmöiselle reumasta ja vaivaisenluista kärsivälle.

Vierailija
10/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua mitkä oletuksia! olen ap, nimenomaan olen aina ostanut hyvät kengät kivijalkaliikkeistä jotka ovat oikeeta nahkaa, kotimaista, nyt nimenomaan en suostu maksaa netin kiina muovikengistä 200euroa. :(

en ymmärrä miksi ihmiset suostuu tähän! Minä juurikin kaipaisin kivijalkaliikkeet koska olen ainoastaan niistä ostanut.

Vierailija
11/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten varmaan tyydyt huonohin kenkiin, vaikka sanot tarvitsevasi hyvät. 

Vierailija
12/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vähänkään erikoinen jalka, niin alle satasella ei löydy kenkiä. Ainakin naisten kengissä peruskengät on tehty hyvin kapeajalkaisille tai niille, joita ei haittaa liian kapeasta kengästä syntyvät kovettumat, hiertymät ja virheasennot.

Vierailija
13/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niissä aidoissa kenkäliikkeissäkään mikään kovin erikoinen tarjonta ole. Yhtä suppea on valikoima eri muotoisille jaloille. Lisäksi kengät ovat ulkonäöltään kaikki melkein samanlaisia. Netistä löytää helpommin, jot tarvitsee erikoisominaisuuksia.

Vierailija
14/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vain nettoliksa olla luokkaa 21000e/kk että voi ajatella maksavansa monta satasta kengistä.  (eli maks  1/60 kuukauden nettotuloista)

Vierailija
15/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mistä voisi löytää? Olen täällä jo 2 tuntia kahlannut läpi kaikki mahdolliset kaupat eikä yhdessäkään ole edes olemassakaan koko 41. Aina loppuunmyyty.

Pese jalat 90°, jospa kutistuvat. Tai tee Tuhkimon sisarpuolet - leikkaa pois isovarvas ja kantapää.

Vierailija
16/16 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan vakuuttunut, että haluat ylipronaatiosuojan? Ortopedit eivät sitä välttämättä suosittele.

T. Ylipronaatioinen itsekin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme