Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi ihanne ei sitten toiminutkaan - väliseinät avokonttorikouluun

Vierailija
17.02.2020 |

https://www.hs.fi/kaupunki/jarvenpaa/art-2000006410539.html?utm_campaig…
Opetusjohtajan ja palvelualuejohtajan mukaan melu ei kuitenkaan ollut ongelma, vaan äänten sekoittuminen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla olisi mullistava innovaatio miten lasten äänet eivät sekoitu häiritsevästi;

Jokainen koululuokka on omassa huoneessaan neljän seinän sisällä ja opettaja pitää huolen siitä että joko hän puhuu ja lapset kuuntelee, tai sitten lapset vastaavat, yksi kerrallaan.

Vierailija
22/24 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa että tällaiset isot yhdistetyt luokat aiheuttavat suurta pahoivointia oppilaissa. Se sitten purkautuu käytösongelmina, oppimishaasteina ja keskittymisvaikeuksina. En ymmärrä etenkään miten aikana, jolloin on enenevässä määrin kielellistä moninaisuutta ja neurologisia haasteita mm.adhd, lähdetään toteuttamaan näin älyvapaita uudistuksia alakouluissa.

Koska kokoomuksen tavoitteena on romuttaa toimiva koulujärjestelmämme, jotta se voitaisiin yksityistää. Sen takia näitä täysin älyvapaita ehdotuksia hehkutetaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, äänien sekamelska ei siis ole melua? No, saahan sitä noinkin kaunisteltua totuutta. Mutta sitä en käsitä että mitä uutisoimista tässä on. Nuo kevyet väliseinät ja sermithän on yleensä noissa tiloissa jo valmiiksi suunniteltu käytettäväksi, jos tilanne niin vaatii. Tervejärkisempi toki olisi suunnitellut ihan kiinteät seinät, mutta ainakin niissä kohteissa missä itse olen työskennellyt, tuollaisia tiloja on nimenomaan markkinoitu sillä muunneltavuudella, kuinka ne on niin kätevä jakaa liikuteltavilla seinäkkeillä tarpeellisen kokoisiksi tiloiksi.

Vierailija
24/24 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tässä kuuntelen, kun yksi työkaveri puhuu kovaäänistä tangeroenglantia ja toinen hohottaa luurit päässä. Tulen hulluksi. Pahinta on kun itse on puhelinkokouksessa suht hissuksiin ja sitten ykskaks takana alkaa hirveä popup-älämölö, kun ruvetaan pitämään torikokousta täysin piittaamatta muista.

MENKÄÄ HILJAISIIN HUONEISIIN METELINPITOON!