Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pommittaa viesteillä ja haluaa suhteeseen.

Vierailija
17.02.2020 |

Mulla on sellainen tilanne, että eräs tuttu mies pommittaa viesteillä ja haluaa nähdä, lähteä reissuun, olla suhteessa jne.

Olemme tuttuja samasta kaveriporukasta ja meillä on ollut usein ihan kivaa. Nyt hän on saanut päähänsä, että olis enemmänkin. Tiedän, että nykyinen suhteensa on myrskyisä ja riitoja on, mutta millainen mies luulee uuden suhteen pelastavan ja korjaavan kaiken?

En todellakaan ole hänestä kiinnostunut, enkä edes alkaisi suhteeseen - tunnen hönen kumppaninsa myös. Mies vain takertuu minuun ja ajattelee, koska olen iloinen ja positiivinen luonne niin hänen elämänsä siitä paranisi.

Olen vastaillut yhdellä tai kahdella sanalla ja nekin viiveellä -mutta jatkaa vaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä! Ei yhtään vastausta.

Vierailija
2/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuu, kun vastaat. Laittaisin, että tämä viestittely saa nyt riittää, en ole kiinnostunut. Estäisi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan tavalla tai toisella suoraan ettei kiinnosta. Ei miehet yleensä vihjeitä tajua, tässäkään asiassa. Jos kuitenkin lopulta vastailet, ei hän näköjään tajua. Kerrot vaikka treffeistäsi innostuneena tms.

Vierailija
4/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysäse siltä minkälainen nainen muka lähtee varatun miehen kanssa pelaamaan. Ihme vässyköitä kun pitää pelata selän takana ja viritellä uutta varuille, ei vaan voi reilusti lopettaa nykyistä.

Oon ite lopettanut tollaset sillä et sanon "annapas sen naises puhelinnumero, ois vähän asiaa sille"

Vierailija
5/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia myötäilet etkä sano suoraan? Tommosille ei pidä olla kiltti.

Itse antaisin tuutin täydeltä, pettäjät on alhaisinta saastaa. Kysy siltä että miksi kukaan nainen hyppäisi suhteeseen miehen kanssa joka pettää naistaan ilman tunnon tuskia. Sitähän tuo on, ei sille pidä vaan hissutella.

Vierailija
6/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa hypätä sängystä toiseen? Upee ukko.

Ei se usko niin pitkään kun vastailet.

Vierailija
7/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne mun vastaukset on tämmösiä. ”Lähdetäänkö risteilylle” minä - ei lähdetä enkä pidä risteilyistä.

Täytyy varmaan laittaa ” jätä mut rauhaan”

Vierailija
8/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ne mun vastaukset on tämmösiä. ”Lähdetäänkö risteilylle” minä - ei lähdetä enkä pidä risteilyistä.

Täytyy varmaan laittaa ” jätä mut rauhaan”

Laita sille "pitäiskö sun keskittää tuo mielenkiinto vaimoosi? Ootko muuten mitä mieltä pettäjistä? Itse en ikinä huolisi"

Vierailija
9/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä

Vierailija
10/10 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jA painaa aina vaan kakkoseen.

t. AP