Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuntuu kuin joku istuisi rinnan päällä enkä saa henkeä

Vierailija
17.02.2020 |

Tätä on jatkunut jo ehkä kuukauden. Voiko olla ahdistusta tai peräti fasettilukko rintarangassa. Rintaranka on kosketusarka. Olen taipuvainen lietsomaan itseni paniikkiin sairauksien kanssa...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet ovat vasemmalla puolella..

Vierailija
2/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi johtua ahdistuksesta, tai jotain keuhkoissa tai niskat jumissa. Paras mennä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona?

Vierailija
4/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä paniikki-ja ahdistushäiriöisenä on tuollaisia. Oon opetellut huoltamaan kehoani, venyttelyt ja hieronnat.

Voi tulla ihan pelistä lihasjumeista kun joku paikka menee täysin lukkoon. Rinnan ja selän jumit aiheuttaa tuota. Niskajumit aiheuttaa poissaolo kohtauksia.

Miten olet hoitanut itseäsi?

Vierailija
5/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiezen?

Vierailija
6/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astma

Vierailija
7/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi johtua ahdistuksesta, tai jotain keuhkoissa tai niskat jumissa. Paras mennä lääkäriin.

Minulla on kokemusta siitä että menen lääkäriin ja olen varma että kuolen suurinpiirtein ja mitään ei löydy, eli on korvien välissä. Siksi en haluaisi heti mennä... ja koska tämä on kestänyt niin kauan, että tuskin on akuuttia. Saisin taas vaan merkinnän että olen luulosairas.

Vierailija
8/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiezen?

Joku hoitaja vuosia sitten epäili tätä kun kävin valittamassa läpipistävää rintakipua.

Minulla on oiennut rintaranka.

Vierailija
9/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton astma aiheutti mulle tuollaista. Nytkin, jos en tajua ottaa avaavaa lääkettä.

Vierailija
10/10 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä paniikki-ja ahdistushäiriöisenä on tuollaisia. Oon opetellut huoltamaan kehoani, venyttelyt ja hieronnat.

Voi tulla ihan pelistä lihasjumeista kun joku paikka menee täysin lukkoon. Rinnan ja selän jumit aiheuttaa tuota. Niskajumit aiheuttaa poissaolo kohtauksia.

Miten olet hoitanut itseäsi?

Auttaako joku lääke sinulla?