Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa turhempaa kasvista

Vierailija
17.02.2020 |

kuin kurkku? Suolakurkku voi olla hyvää mutta samalla lailla voisi maustaa muitakin. Maistuu pahalle ja ravintoarvot käytännössä nolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D arvasin että otsikko on kurkusta. Musta kurkku on ihan hyvää, tosi mietoa kyllä eikä ravintoarvot ole kasvikseksi erityisen kummoiset. Yhtään kuivahtanut/puisevahko kurkku on kyllä tympeää. Avomaankurkkuja voi syödä vaikka sellaisenaan, mutta yleensä kurkun kanssa pitää olla jotain muuta mistä tulee enemmän makua. Ei silti musta ole turha, kyse on vaan tasapainosta. Kurkku myös nesteyttää kivasti, ja toisaalta ainakin K2-vitamiinia on ihan mukavasti.

Vierailija
2/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään kurkusta, se tuo kosteutta ja mehevyyttä salaaatteihin. Minulla on sen sijaan harvinaisempi inho, eli inhoan raakaa tomaattia. Minusta se on kauhean kitkerää ja pahan makuista. Kypsennettynä tomaatti kyllä maistuu, varsinkin jos siihen lisää sokeria tai hunajaa kitkeryyttä taittamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkku on terveellistä. Älä syö jos et halua.

Vierailija
4/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön kurkkua lähinnä itse tehdyssä tsatsikissa, ja kyllä maistuu. Raikas lisäke vaikka mille. Myös hölskytyskurkut ovat ihania <3 

Yritän syödä kasviksia monipuolisesti, enkä vain niitä joissa on parhaat ravintoarvot. 

Vierailija
5/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään kurkusta, se tuo kosteutta ja mehevyyttä salaaatteihin. Minulla on sen sijaan harvinaisempi inho, eli inhoan raakaa tomaattia. Minusta se on kauhean kitkerää ja pahan makuista. Kypsennettynä tomaatti kyllä maistuu, varsinkin jos siihen lisää sokeria tai hunajaa kitkeryyttä taittamaan.

Sellainen perinteinen oranssiin vivahtava suomitomaatti on hurjan ankeaa ja yleensä vetistä, en koskaan osta niitä kotiin tai ota lounasraflassa. Terttukirsikkatomaatteja voisin taas syödä jatkuvasti.

Kurkku sellaisenaan on vähän mälsää, mutta esim. etikassa hetken lionneena (hölskytyskurkut) herkkua.

Vierailija
7/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja hedelmistä turhin on avokado. Ärsyttävä suutuntuma, jättää kitalaen "rasvaiseksi" ja lisäksi maistuu ihan saippualle.

Vierailija
8/9 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään kasvis ei ole turha!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi