Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä pyytää 10€ maksua siitä että lainaa suihkuaan kerran, onko kohtuutonta?

Vierailija
17.02.2020 |

Meillä jostain syystä vedet poikki ilman mitään ilmoitusta ja suihkuun olisi päästävä. Onko 10€ kertamaksu yhdestä suihkukerrasta mielestänne kohtuuton?

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uimahalliin suihkuun. :D

Vierailija
2/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene uimahalliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain paikkakunnissa vesi on kyllä aika kallista. Onko ystäväsi todella köyhä? Muutenhan tuo kuulostaa v*ttuilulta.

Vierailija
4/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääset kun käyt uimahallissa. Onko vesilasku jäänyt maksamatta?

Vierailija
5/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ystävä, jos pyytää rahaa suihkussa käynnistä.

Vierailija
6/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööh, ei tuo ole mikään ystävä. Ystävä lainaisi suihkua ilmaiseksi, ja sä voisit viedä vaikka pullat mennessäsi. Näin mun mielikuvissa ystävyys toimii.

Esim. mulla kerrostalossa vesimaksu on 20 e kk, ja siihen hintaan vedellä saa lotrata aika huolella. Menisin uimahalliin tai töihin suihkuun.

Vierailija
7/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että peset vain alapään 5€.

Vierailija
8/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 1000 litraa vettä maksaa noin 4 euroa, että aika kova taksa ystävälläsi on.

Vierailija
9/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo kohtuutonta.

Paikallisen vesilaitoksen sivulta löytyy yleensä syy äkillisiin vesikatkoksiin.

Ympärillemme rakennetaan ja usein on kaivaustöissä putki poikkaistu. :(

Vierailija
10/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt ystävältäsi usein apua ja asioita lainaan?

Vierailija
11/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öööh, ei tuo ole mikään ystävä. Ystävä lainaisi suihkua ilmaiseksi, ja sä voisit viedä vaikka pullat mennessäsi. Näin mun mielikuvissa ystävyys toimii.

Esim. mulla kerrostalossa vesimaksu on 20 e kk, ja siihen hintaan vedellä saa lotrata aika huolella. Menisin uimahalliin tai töihin suihkuun.

Kerrostalon vesimaksu ei kata kuluja. Nykyään uusissa ja rempatuissa taloissa on vesimittarit joiden mukaan hinta lasketaan.

Vierailija
12/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoinen "ystävä".

Vedenkäyttä kerrostalossa maksaa tyypillisesti jotain 30€/kk/hlö.

Euro yhdestä suihkukäynnistä voisi olla realistinen maksu, mutta kuka pyytää sen ystävältä?

Vierailija
13/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tarvitsee vihamiehiä, kun on tuollainen ystävä!

Vierailija
14/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei selvästikään halua sinun käyvän hänen luonaan suihkussa. Älä mene. Mene muualle.

Vierailija
15/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalon vesimaksu ei kata kuluja. Nykyään uusissa ja rempatuissa taloissa on vesimittarit joiden mukaan hinta lasketaan.

Juuri näin. Usein kiinteissä vesimaksuissa on huomitu vain vesimaksut, eikä lainkaan veden lämmittämistä, jolloin veden hinnasta voi jäädä laskuttamatta noin kolmannes.

Vierailija
16/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin oli tuollainen ystävä. OLI. 

Pyytäisitkö itse?

Vierailija
17/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kohtuullista. Haluaa maksattaa omaa vedenkulutustaan sinulla. Käyttää siis hätääsi hyväkseen. Edes sen muutaman sentin (mikä oikea hinta olisi) tuossa tilanteessa ei olisi kohtuullista. Minunkin suihkuuni pääsisit ilmaiseksi syysi kanssa, vaikka ei edes tunneta. Äläkä vaan maksa.

Vierailija
18/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ystävä, jos pyytää rahaa suihkussa käynnistä.

Jos on köyhä niin voi hyvin pyytää. Tosin ei kymppiä vaan euron tai 2. Jos ei ymmärrä ystävän köyhyyttä niin pitää valita rikkaampi ystävä. Mulle kaveri maksoi suihkusta sen jälkeen kun sain jättimäisen vesilaskun. En pyytänyt, mutta maksoi noin euron kerta. Sain sillä hyvin ostettua maitoa :)

Vierailija
19/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei selvästikään halua sinun käyvän hänen luonaan suihkussa. Älä mene. Mene muualle.

Sanoisin että "ystävä" haluaa taloudellista hyötyä ap:n kustanntamana.

Vierailija
20/66 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä 1000 litraa vettä maksaa noin 4 euroa, että aika kova taksa ystävälläsi on.

Kyllähän sitä vettä suihkussa kuluu. Riippuen viipyykö siellä 10 minuuttia vai tunnin niin kulutus voi olla vaikka 1500 litraa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme