Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun tulet lomalta takaisin töihin, luetko saapuneet sähköpostit vanhimmasta uusimpaan vai uusimmasta vanhimpaan?

Vierailija
17.02.2020 |

Niin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmasta vanhimaan. Joskus on pitkiä viestiketjuja ja yhdellä sähköpostilla tulee luettua koko asia. 

Vierailija
2/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmasta vanhimpaan. Tilanteet voi muuttua ja haluan tietää sen viimeisen version heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä muita töitä ole olemassa, kun vaan toimistotyö? Luen siivousmopistani viikon tehtävät.

Vierailija
4/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö niitä muita töitä ole olemassa, kun vaan toimistotyö? Luen siivousmopistani viikon tehtävät.

Mitä ilmeisimmin asia ei koskenut sinua ja me molemmat tiedämme nyt sen. Se ei kuitenkaan tee alkuperäistä viestiä arvottomaksi ja kyseenalaista sitä.

Vierailija
5/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työsähköpostit tulevat myös omaan puhelimeeni. Käyn ne lapi loman aikana kerran päivässä ja poistan kaikki jotka on jo hoidettu, tai ovat pelkkiä tiedotteita, tai asia vanheneen lomani aikana.

Ekana päivänä töissä on sitten jäljellä vain ne viestit jotka vaativa minulta jotain toimenpiteitä. Teen ne tärkeysjärjestyksessä, en aikajärjestyksessä.

Moni ei haluaisi työsähköposteja lomalle, mutta tämä tapa sopii minulle hyvin ja itse asiassa aiheuttaa vähemmän stressiä kuin se että lomalta palatessa olisi 500 viestiä odottamassa.

Vierailija
6/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työsähköpostit tulevat myös omaan puhelimeeni. Käyn ne lapi loman aikana kerran päivässä ja poistan kaikki jotka on jo hoidettu, tai ovat pelkkiä tiedotteita, tai asia vanheneen lomani aikana.

Ekana päivänä töissä on sitten jäljellä vain ne viestit jotka vaativa minulta jotain toimenpiteitä. Teen ne tärkeysjärjestyksessä, en aikajärjestyksessä.

Moni ei haluaisi työsähköposteja lomalle, mutta tämä tapa sopii minulle hyvin ja itse asiassa aiheuttaa vähemmän stressiä kuin se että lomalta palatessa olisi 500 viestiä odottamassa.

Minulle taas aiheuttaa enemmän stressiä, että luen ja mietin työasioita myös lomalla ja sen takia en halua työsähköposteja omaan puhelimeeni. Mieluummin luen ne sitten työajalla, josta maksetaan palkkaa niiden lukemisesta. 

Vierailija
7/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue kaikkia, vaan poistan suurimman osan.

Ainoastaan työhöni liittyvät ohjeet käyn läpi.

Nämä luen uudemmista vanhempiin.

Sähköpostissa on poissaolovastaus, jossa tämä asia kerrotaan ja kerrotaan mihin voi ottaa yhteyttä kiireellisissä tapauksissa. Ja tietenkin paluupäivä, jolloin voi tarvittaessa ottaa yhteyttä uudestaan.

Vierailija
8/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti suodattuu aihepiirin mukaisiin kansioihin, luen kansion kerrallaan uusimmasta vanhimpaan.

Työposti tulee myös kännykkään, mutta lomilla en avaa sähköpostisovellusta, eikä se lähetä ilmoituksia.

Vierailija
9/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusimmasta vanhimpaan ihan kuten uusin sähköpostietiketti neuvookin nykyään tekemään.

Vierailija
10/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin aina ennen harrastin tuota loman aikaista viestien karsimista, mutta sitten päätin jättää kaikki meilit työajalle. Elämänlaatu parani huomattavasti. Suosittelen!

Vierailija
11/11 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhimmat ensin, sillä ilmoittautumisjärjestyksen ensimmäiset ovat vanhimmissa posteissa.