Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vitt* naapuria vaivaa, kun pitää vasaroida aina yöaikaan?!

Vierailija
16.02.2020 |

Valitin jo aiemmin vuokranantajalle, naapuri oli kuulemma luvannut lopettaa ja pahoitteli. Mutta jo sama perkeleen meno jatkuu!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudelleen ilmoitusta. Eivät muuten opi.

Vierailija
2/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla jotenkin vähä-älyinen kun tekee tuollaista vaikka tietää, että se häiritsee muiden nukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sillä on uhri taas siellä.

Vierailija
4/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri harrastaa nikkarointia kerrostalossa ja hänellä on skitsofrenia. Voi olla, että todellisuus aika hämärtynyt esimerkiksi vuorokaudenaikojen suhteen. Eikä toisaalta välitä jos häiritsee toisia, jos itse uskoo että naapurit tahtoo hänelle pahaa.

Vierailija
5/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoita isännöitsijälle. Ei tuollaista tarvitse sietää.

Vierailija
6/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on vaan niin kivaa puuhaa niin voi kokonaan unohtua aika ja paikka. Naapurikin saattaa innostua seinän takana olevaa pesuhuonetta pesemään just klo 23 kun hiljaisuus alkaa ja sieltäkös ne kaikki kolinat kuuluu aivan mainiosti tänne.

Vierailija
7/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy olla jotenkin vähä-älyinen kun tekee tuollaista vaikka tietää, että se häiritsee muiden nukkumista.

Jotkut ei oikeasti tajua eikä osaa ajatella muita yhtään. Olen asunut esim pianoa klo 3 yöllä pimputtavan naapurina.

Vierailija
8/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ei oikeasti tajua eikä osaa ajatella muita yhtään. Olen asunut esim pianoa klo 3 yöllä pimputtavan naapurina.

Ei helv.. D:

Vierailija
9/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kuuluu jotain ihmeellistä kuulien putoilua lattialle yläkerrasta. Nauran välillä mieheni kanssa kun ajattelemme niiden olevan geishapalloja.

Vierailija
10/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sen naisen mies vieläkään usko sitä vaimoaan. Taasko se sitä miestään paukuttelee.

Vierailija
11/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat poliisit paikalle, ja sitten vaan isännöitsijälle ilmoitusta, että naapuri on taas metelöinyt siihen malliin, että sinun piti soittaa poliisille.

Vierailija
12/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama ongelma... naapuri hakkaa jollain seinää yöllä. Menee täysin fiilis rumpujen soitosta.

Vierailija
13/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappu luukusta alas

Vierailija
14/14 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama juttu ja sitten joku hermostuu ja alkaa hakkaa patteria mutta kun se patterihakkaaminenkaan ei kiva juttu kun silloin herää kaikki vaikka se vasaran hakkaaminen ei kaikille kuulu mutta patterin hakkaaminen kyllä kuuluu koko rivistössä!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän