Miksi saan aina nämä oudot henkilöt naapureikseni?
Joka asunnossa jossa olen asunut, naapureinamme ovat olleet poikkeuksellisen outoja ihmisiä.
Nykyään tuossa oven vieressä asuu sellaine lierihattuinen mies joka stalkkaa ja pyytää minua kyytiinsä kun olen bussipysäkillä.
Asumme vielä hyvällä alueella.
Onko teillä outoja naapureita?
Kommentit (6)
Parempi kun näyttää norsunpersenaamaa kaikille uusille naapureille 1-2 ystävällisen alkutervehdyksen jälkeen. Siihenhän se aina muutenkin lopulta menee, mitä sitä turhaan muuta esittämään.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaista on sinusta tapahtunut toistuvasti, kyse on varmasti enemmän sinun tulkintojesi virheellisyydestä. Pidät omituisensa viatonta, ystävällistä käytöstä ja/tai et osaa vetää rajoja ja viestittelet flirttailevasti miehille, vaikket oikeasti haluakaan solmia kontaktia.
Mieti itse.
Todennäköisyys sille, että jatkuvasti on häröjä naapurissa on erittäin pieni, siksi sanoin noin. Itselläni on ollut kyllä vuosikymmenten mittaan erikoisiakin naapureita, mutta ei heitä kyllä paljon ole, enkä menisi ketään tuomitsemaan oikoseltaan omituiseksi päähineen takia tai siksi, että hän ystävällisyyttään tarjoaa naapurille kyytiä.
No tuo voi kyllä pitää paikkaansa että tulkintani saattavat olla virheellisiä. Olen ehkä vähän varautunut ja vainoharhainen vieraiden suhteen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuollaista on sinusta tapahtunut toistuvasti, kyse on varmasti enemmän sinun tulkintojesi virheellisyydestä. Pidät omituisensa viatonta, ystävällistä käytöstä ja/tai et osaa vetää rajoja ja viestittelet flirttailevasti miehille, vaikket oikeasti haluakaan solmia kontaktia.
Mieti itse.
Todennäköisyys sille, että jatkuvasti on häröjä naapurissa on erittäin pieni, siksi sanoin noin. Itselläni on ollut kyllä vuosikymmenten mittaan erikoisiakin naapureita, mutta ei heitä kyllä paljon ole, enkä menisi ketään tuomitsemaan oikoseltaan omituiseksi päähineen takia tai siksi, että hän ystävällisyyttään tarjoaa naapurille kyytiä.
No tuo voi kyllä pitää paikkaansa että tulkintani saattavat olla virheellisiä. Olen ehkä vähän varautunut ja vainoharhainen vieraiden suhteen!
Ap
Ei varautuneisuus ole huono juttu, mutta ei kannata rynnätä johtopäätöksiin. Hyvä, että suhtaudut avoimesti siihen mahdollisuuteen, että olet tehnyt vääriä johtopäätöksiä.
Erikoiset ihmiset voivat olla ihan vaan puheliaita, seuranhaluisia, pitkästyneitä ja siksi uteliaita... ja jos sinua häiritsee se sinun naapurisi, niin sano suoraan, mutta ystävällisesti, että "anteeksi, mutta nyt tulet vähän liian lähelle/en kiitos halua kyytiä vieraalta". Ja jos sekään ei tehoa, niin sitten sanot vielä suoremmin, että "ollaan naapureita, mutten ole sinusta sen kiinnostuneempi, joten ole kiltti ja pidä etäisyyttä".
Älä jää juttelemaan, morjestat vaan lyhyesti ja jatkat matkaasi, jos et halua tutustua naapureihisi tarkemmin. Sekin yleensä riittää.
MInulla on myös ensimmäisestä omasta asunnosta lähtien ollut vähintään yksi sekopää naapuri, en tiedä mikä kahjomagneetti oikein olen!
- Mummeli joka tuli soittamaan ovikelloa ja vaatimaan että otan lakanani naruilta. Sanoin sata kertaa etteivät ole minun
- Mies joka hihitteli ja kurkki postiluukustani sisään
- Mies joka tahtoi väkisin viedä minut töihin vaikka minulla on omakin auto
Onhan ne toki monen muunkin naapureita, joilta voisi kysyä, miten kauan käytös on jatkunut. Jos on sellainen luonne, niin odottaa vain tilaisuutta päästä ilmentämään sitä. Olette varmasti yksinäisiä, kohteliaita ja vaarattoman oloisia. Ei hörhöys ole harvinaista täällä.
Mieti itse.