Luulin että Hotel Swan on hotelli?!
Sehän onkin näköjään TV sarja. Ihmettelinkin että onpa outo mainos hotellilla😄
Kommentit (6)
Olen ihmetellyt, ettei kukaan ole kommentoinut jotenkin vihjailevaa ja ällöä mainosta mitenkään. On monesti pitänyt katsoa, missä tuo hotelli on, mikä hintaluokka jne. Olen pitänyt mainosta tosi outona ;)
Mutta että se onkin tv-sarja.... haha...
Samis. Vilkaisin aluksi mainosta vain sen verran, että nimi jäi mieleen. Myöhemmin katsoin kauemmin ja ymmärsin, että sarjasta onkin kyse, nauratti kyllä. Mitähän muuta luulen ihan väärin.
C-moressa näkyy olevan jo koko kausi katsottava.
Joko joku on kattonu sarjan läpi, mitä tykkäsitte? :)
Mä katoin just ekan jakson ja varmaan tässä menee loput jaksot samalla :D
Tykkäsin kyllä ihan, joskin suomalaisille sarjoille tyypillisiä "ongelmia" tässäkin.
Niin ja Roope Salmista en vaan osaa mitenkään nähdä minään rikostutkijana
Minä luulin puolison kanssa myös, että kyseessä on hotelli. Etenkin sen lyhyen mainoksen perusteella. Todella hyvä mainos mielestäni tv-ohjelmalle. Herätti kiinnostusta, jäi mieleen ja pääsi yllättämään.
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin puolison kanssa myös, että kyseessä on hotelli. Etenkin sen lyhyen mainoksen perusteella. Todella hyvä mainos mielestäni tv-ohjelmalle. Herätti kiinnostusta, jäi mieleen ja pääsi yllättämään.
Ikävää että sarja oli kuitenkin huono jopa suomalaiseksi sarjaksi.
Mäkin luulin. Sjattelin jopa, että pitääpä ottaa harkintaan seuraavaa Helsingin reissua silmällä pitäen, vaikka on varmaan tosi kallis. Jaha, Lauri Tilkanenkin mainoskasvoksi Trivago-naisen jalanjäljissä :D