Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

"Joku nainen saa sinusta ihanan miehen itselleen"

Vierailija
15.02.2020 |

Näin naiset sanovat, mutta eivät koskaan kerro mikseivät itse ole se nainen.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kilttiys.

Kilttiys on majorein turnoff mitä löytyy.

Ota niskasta kiinni, selaa Jordan Peterson, käy parturis ja salil.

Vierailija
2/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt? Haluasitko kuulla rehellisen mielipiteen?

Itselleni kyllä tuo tapa riittäisi, ei ole tarkoitus sopia sen ihmisen muottiin kuka ei itsestäni pidä. Miksi pitäisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan syitä paljon: on ihastunut johonkuhun muuhun, ei juuri nyt valmis suhteeseen, muistutat liikaa veljeä tai ystävää, jotta sinua voisi kuvitella suhteeseen tai tuoksut vain väärältä. Jälkimmäistä voisi sanoa "kemiaksi", joka lienee luonnon keino varmistaa jälkeläisille terve geeniyhdistelmä.

Älä silti ylenkatso kehua, tuskin sitä on sanottu tarkoittamatta.

Vierailija
4/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska siitä huolimatta että olet naisen mielestä hyvä ja ehkä kiinnostavakin tyyppi, kemia puuttuu. Ei sille mitään mahda, se on luonnonvalintaa, aivokemiaa.

P.s. Ykkönen puhuu potaskaa. Kiltteys ja rauhallisuus ovat tutkitusti ykköskriteereitä naisten parinvalinnassa universaalisti. Merkit siitä, että olisit hyvä ja huolehtiva isä, ovat kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Koska evoluutio.

Vierailija
5/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiat ei kohtaa niin paljon.

Tuskin sinäkään jokaista vastaantulijaa tai työkaveria haluat, vaikka kuinka mukavia ihmisiä olisivatkin.

Vierailija
6/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäpä kerron.

A: sinussa on jotain joka ällöttää, ihan vain piirre ulkonäössä, huono huumori, tyhmyys, mikä ikinä, mutta nainen tietää etteivät kaikki ole samaa mieltä. Näytät vaikka smurffilta ilman sinistä väriä ja hän ei voi olla ajattelematta sitä joka kerta.

B. Kaikki on ns. Paperilla ok mutta jokin mättää, ei siis ole kemiaa vaikka haluaisikin

C. Nainen on pettynyt kaikkiin suhteisiin, ja torjuu sinutkin vaikka oikeastaan haluaisi... Ei ei. Jätetään tämä pois ettei tule hankaluuksia niille naisille jotka eivät tähän ryhmään kuulu

Vierailija
7/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut noin kun mies on oikeasti tosi, tosi kiva,mutta muistuttanut liikaa veljeä tai joku muu tällainen juttu.

Vierailija
8/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ovatkin sen jo sanoneet: kemia.

Aina ei nappaa, vaikka olisi kiva ja kivannäköinen. Ei sille mitään voi.

Joskus voi ajan kanssa syntyä ihastusta, mutta ei aina, tai ei edes yleensä.

Tuo on kuitenkin minusta aika kivasti sanottu ja varmasti ihan totta.

Vierailija
9/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa ettei nyt sinällään mitään vikaakaan ole, mutta ei vaan sytytä. Luultavasti kanssasi ei saa aikaan mielenkiintoisia keskusteluja, eikä teillä ole yhteistä tekemistä. Ainakaan sellaista, mikä olisi oikeasti tosi hauskaa. Ehkä jonkun toisen kanssa sitten sujuu paremmin, tai löydät jonkun joka ei niin kovin suuria puolisoltaan kaipaa.

Vierailija
10/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tapauksessa kyse on 100% kiinni siitä että musta itsestäni ei ole perheen perustajaksi sille mukavalle miehelle. En ala parisuhteisiin miesten kanssa jotka haluavat lapsia ja tavallista ydinperhe-elämää, koska itse en voi sitä koskaan tarjota.

Vierailija
11/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joo ehdottomasti olisi paljon parempia toimia kuten mun ex. Jättäessään mua se luetteli kaikki mahdolliset viat mussa, käyn esimerkiksi liian usein vessassa.

Vierailija
12/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samantyylinen homma täällä.

Jos saisin vaikka euron jokaiselta naiselta joka on murehtivinaan sitä että miksen käy missään ja voi voi pitäisi minullakin olla joku niin saisin ostettua niillä rahoilla maksullisen ainakin kerran kuussa.

Vielä joku päivä räjähdän jollekin että NYT SAATANA TURPA KIINNI JOS ET KERRAN ITSE AIO ASIAA MITENKÄÄN AUTTAA.

-m

Vierailija
13/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tyypillinen tapa ilmaista se niin, että minä en nyt ole sopiva sinulle.

Vierailija
14/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska siitä huolimatta että olet naisen mielestä hyvä ja ehkä kiinnostavakin tyyppi, kemia puuttuu. Ei sille mitään mahda, se on luonnonvalintaa, aivokemiaa.

P.s. Ykkönen puhuu potaskaa. Kiltteys ja rauhallisuus ovat tutkitusti ykköskriteereitä naisten parinvalinnassa universaalisti. Merkit siitä, että olisit hyvä ja huolehtiva isä, ovat kuumaa kamaa sinkkumarkkinoilla. Koska evoluutio.

Jos väität olevasi Mies ja dominoivana ominaisuutenasi toimii kilttiys, kannattaisi ehkä mittauttaa testo tasot.

Jos testo tasot normaalit, Jordan Peterson lukuun, parturiin, salille. Jos testo tasot epänormaalit, sukupuolenvaihto leikkaukseen lomps.

Vierailija
15/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei pane kakkoseen niin ei ole aviomies matskua.

Vierailija
16/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota näin mä voisin sanoa ihastuksellesi mutta ei mistään EM. syistä. Vaan koska olen naimisissa. Elämä. On.

Vierailija
17/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee mieleen muutamakin tapaus ja tässä niiden syyt: 

- liian nössö eikä lainkaan minun makuuni. Kuitenkin tosi mukava tyyppi. 

- kertoi poliittisesta mielipiteestään, jonka kanssa en vain pystyisi elämään. Joku muu samanmielinen ehkä pystyy

- ei ollut selkeästikään kiinnostunut minusta ja oli myös minua nuorempi

- oli todella kunnianhimoinen ja menestynyt ja hän sai minut tuntemaan itseni laiskaksi ja saamattomaksi

Vierailija
18/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei pane kakkoseen niin ei ole aviomies matskua.

Tämä on kyllä totta.

Vierailija
19/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LOL. Joo epäilemättä kyselyissä naiset vastaavat noin. Tuntuisi varmasti tyhmältä sanoa ääneen haluavansa renttua jännæmiestä.

PS. Jänniä sanoja pistetään täällä kieltolistalle.

Vierailija
20/21 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sanonut noin koska silloinhan hän olisi ihana myös mulle. Eipä vain sellaista ole vielä osunut kohdalle.