Pimeyden lapsi
Olen lapsesta asti tuntenut vetoa luziferiin.
Tunnen vihaa ihmisiä ja kristinuskoa kohtaan.
Olen hyvästä porvarillisesta perheestä ja akateemisesti koulutettu.
Miehet näkevät kauniin hoikan blondin.
Silti tunnen vetoa paholaiseen...ajattelen häntä koko ajan.
Mitä tämä voi tarkoittaa?
Kommentit (23)
Itse tunsin pimeyden konkreettisena ensimmäisen kerran 12 v. Muistan kirjoittaneeni vihkoon laulun sanat: "syntyessään tähän maailmaan, piru muutti häneen asumaan, antamatta mahdollisuutta koskaan hyväksi muuttua." Koin siis tämän laulun konkreettisesti todeksi, tunsin myös pahuuden sisälläni ja antauduin sille. Tein monia vuosia todella pahoja ja ihmisiä satuttavia asioita. Liityin moniin uskontoihin yrityksenä saada itseni hallintaan.
Kun päätin lopettaa ihmisten satuttamisen, se oli valinta. Aloin myös tehdä hyvää ja hyväntekeväisyys töitä. Edellen pimeä on minussa ja mieluummin usein toimisin väärin ja muita ajattelematta. Pahaa tekemättä koen, että olen ihmisenä amputoitu ja osa minua puuttuu. Kykenen kuitenkin ymmärtämään toimintani vahingollisuuden muille ja pidättäytymään siitä. Koen itse, että pahana olisin onnellisempi. Nyt mietin, että olen tyhmä ja naivi, mutten vahingoitaketään jajopa autan.
Synkän sisäisen pimeyden ja pahuuden kanssa on siis mahdollista elää ja oppia hallitsemaan sitä. Omat tarpeet ja halut on silloin vain pakko haudata...
N 50
satanisti vaan siksi että haluat erota massasta? Ettet olis tälläinen "tylsä" tavallinen ihminen? Vai kiinnostaako sinulla oikeasti satanismi?
Kylläpäs tämä maailma on sairas.
Tullaan kaikki haukkumaan toista ihmistä tämän uskonnon takia koska itse kuuluu "hyvään" uskontoon ja sitten ollaan taas niin pyhimyksiä sunnuntaikirkossa kun pääsee tiputtamaan kirstuun kolikon.
Menkää itseenne.
Itse en kuulu mihinkään uskontoon.
Eikä se kristinuskokaan mikään puhdas ja veretön uskonto ole.
Hyvänä esimerkkinä on nuo ristiretket joissaihmisiä käännytettiin kyseiseen humpuukiin miekan ja Kirveen kanssa.
Jos ei kääntynyt kristinuskoon, niin ei muuta kuin pää seipääseen.
Itse asiassa tämä "oikea ja hyvä" uskonto on tappanut enemmän ihmisiä kuin saatananpalvojat joten eikö tästä voisi saada sen päätelmän että kristinusko on paha?
Mielestäni uskonto on vain lohduke ajalta jolloin ihmisen tieto maailmasta oli mitätön.
Tuo on minun näkemys uskonnosta eikä minua kiinnosta kuunnella kun kukkahattutäti tulee selittämään minulle huonosta kasvatuksesta ja armahduksesta joten säästäkää minut kyseisiltä paskamyrskyiltä ja menkää vaikka vessaan, pyyhkikää perseenne 3 kertaa ja rukoilkaa isä meidän niin jumala armahtaa teidät kaikelta.
Muakin kiinnostaa Saat ananpalvonta ja kaikki siihen liittyvä:Rituaalit,mustat messut,spiritismi,rukoukset&kirouk set,viilte ly...oon myös ollu hautausmaalla kaatamassa hautaki viä ja viilt elen paljon...Kuitenkin jotain puuttuu.Mä en oo tehny sopimusta Saatanan kanssa.En vielä.Onhan se aika sitova,mutta kyllä senkin aika tulee.Mä haluan palvella Saatanaa,tämän maailman Herraa.Mulle Saatananpalvonta on muutakin kuin mustissa kuteissa kulkemista ja hautausmaalla riehumista.Miten saisin yhteyden Herraani?Kiinnostaako ketään muuta Saatan anpalvonta?
Periaatteelliselta kannalta on silti hyvä muistaa, että Suomessa vallitsee uskonnonvapaus ja jokainen saa uskoa mihin haluaa. Jos uskoo, että piru on voimakkaampi kuin jumala, siihen ei kenelläkään pitäisi olla sanomista. Todisteita tälle käsitykselle löytyy maailmasta yllin kyllin. Olen myös huomannut, että jokunen jumaluskovainenkin saattaisi tarvita tehokasta psykiatrista hoitoa.
Olet psykoottinen trolli joka kuvittelee muiden ajattelevan samoin kuin itse ajattelet.
Sitä se tarkoittaa.
huoh... *pudistaa uupuneesti päätään ja katsoo sinua silmiin surullisesti* Voi kuule, en kehottaisi sinua ainakaan ottamaan "oikeaa" yhteyttä niin sanottuun herraasi.. sulla on vielä elämä edessä lapsukainen. kehottaisin sinua oikeasti tekemään jotain muuta kuin uskoa saatanaa, vaan haluan elää sen täysillä kavereitteni kanssa.mutta ittepähän olet polkusi valinnut ja kehoitan vielä kerran anna jonkun saatanallisen kultin pilata elämääsi. kuka edes minkään laisia jumalia tarvitsee en minä ainakaan päätän itse oman tieni enkä anna minkään "jumalallisen voiman" säätää sitä.. siinä sulle vähän mietittävää...*käntää katseensa pois ja huokaa surullisesti toiselle tietäen että se tie ei kannata ja lähtee kävelemään hitain askelin pois* hyvästi
Vierailija kirjoitti:
Olet psykoottinen trolli joka kuvittelee muiden ajattelevan samoin kuin itse ajattelet.
Sitä se tarkoittaa.
Olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.
Ootko kattonut kauhuleffoja vähän liikaa. Ja niistä ottanut jotain ajatuskuvioita.
Olette lukeneet liikaa satuja. Vaihtakaa vaikka filosofisiin kirjoitin niin kuulostatte vähemmän lapsellisilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä se tarkoittaa.
Olen lapsesta asti tuntenut olevani jotenkin erikoinen, pahalla tavalla. Minussa on siis asunut jonkinlainen pimeys aina. Olen koittanut pysyä hyvällä tiellä, olen taistellut hampaat irvessä tätä pimeyttä vastaan ja koittanut olla uskovainen (kristinusko, islam, ateismi koettu). Tästä ei vain tule mitään. Jokin paha voima pidättää minua rukoilemasta ja tunnen vihaa, epätoivoa ja ahdistusta kaikkea kohtaan. En tunne onnellisuutta, hyvin vähän empatiaa, minua ei kiinnosta yhtikäs mikään.
Sulla on lapsuuden traumoista johtuva persoonallisuushäiriö. Sellaiset kannattaa hoitaa kuntoon ennen kuin pilaa koko elämänsä.
Huvittavaa, kun te "Saatanan lapset" katsotte asiaa krisitinuskon ja Hollywoodin pohjalta. Ettehän te edes tiedä Saatanasta muuta kuin se, mitä kristinusko ja länsimainen viihde on teille kertonut. Teillä on hyvin yksinkertainen, naiivi ja dualistinen käsitys asiasta.
Toisekseen mitään helvettiä ei ole, katolinen kirkko keksi sen pitääkseen ihmiset kurissa. Joten sinne ei ole kukaan joutumassa.
Aloitus varmasti on trolli, mutta oli tähän muutama muukin vastannut.
Vierailija kirjoitti:
Parempia provoja, kiitos!
Miksi tämä olisi provo? Etkö kestä totuutta siitä, että jopa suomalaisissa on paljon psyykkisesti sairaita tai ainakin epävakaita persoonia?
Vihaa tunnen erityisesti uskovia kohtaan. Ehkä jopa katkeruutta, etten itse pysty hyvyyteen ja hurskauteen. Tunnen yhteenkuuluvuutta Saatanaan/Luciferiin/Iblikseen, miksi ikinä häntä kutsutaan. Ihan kuin olisin hänen jälkeläisensä. Niin paha olo mulla on.
Täytyykö mun vain hyväksyä tämä pimeys sisälleni?
Tulenko palamaan Helvetissä? Luultavasti.
N26