Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin julkinen riita, jonka olette nähneet?

Vierailija
15.02.2020 |

Ainakin etelänlomilla näkee joskus humalaisia pariskuntia, jotka riitelevät niin kovaa, että Suomeen asti kuuluu.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä näe

Vierailija
2/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä näe

Pari viikkoa sitten Teneriffan lomalla oli menomatkalla juuri tuollainen pariskunta. Ukko oli todella kovassa humalassa ja nainenkin selvästi nauttinut jo ihan tarpeeksi. Nainen kailotti kovaan ääneen, miten aina saa hävetä miehen käytöstä ja mies murahteli kovaan ääneen ”oleppa nyt hiljaa”. Oikein lemmenloma selvästi menossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näe

Pari viikkoa sitten Teneriffan lomalla oli menomatkalla juuri tuollainen pariskunta. Ukko oli todella kovassa humalassa ja nainenkin selvästi nauttinut jo ihan tarpeeksi. Nainen kailotti kovaan ääneen, miten aina saa hävetä miehen käytöstä ja mies murahteli kovaan ääneen ”oleppa nyt hiljaa”. Oikein lemmenloma selvästi menossa <3

Minä en ole tuollaista koskaan nähnyt.

4/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni riita. Tappelimme siitä kumpi maksaa ruuat. Ongelma oli siinä että kumpikin olisi halunnut maksaa. Kummallakin oli huono päivä.

No mahtuuhan maailmaan ääntä.

Vierailija
5/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran Vanhan terassilla (siis Helsingin keskustassa kaupunkia tuntemattomille). Ylioppilasaukiolle saapui todella humalainen miesten polttariseurue, sulhanen toki naiseksi puettu. En muista, mikä johti tilanteen kärjistymiseen (tai selvisikö se edes minulle), mutta joka tapauksessa sulhanen veti turpaan ainakin kahta seurueen jäsentä. Kivat kekkerit.

Vierailija
6/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunta tuli sopuisan oloisena etelänlomalle. Sitten tuli joku välirikko. Ukko.muutti toiseen hotelliin ja tilitti altaalla kaikille läsnäolijoille ikävää tilannettaan ja keräsi sääliä. Rouva heilasteli toisaalla jonkun Jorgoksen kanssa.

Vierailija
7/7 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä näe

Pari viikkoa sitten Teneriffan lomalla oli menomatkalla juuri tuollainen pariskunta. Ukko oli todella kovassa humalassa ja nainenkin selvästi nauttinut jo ihan tarpeeksi. Nainen kailotti kovaan ääneen, miten aina saa hävetä miehen käytöstä ja mies murahteli kovaan ääneen ”oleppa nyt hiljaa”. Oikein lemmenloma selvästi menossa <3

Minä en ole tuollaista koskaan nähnyt.

Sellaista ei siis ole koskaan voinut tapahtua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi