Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkat tuhoaa elämän :(

Vierailija
13.02.2020 |

Tulee sellanen olo, että parempi olis vaan tappa itsensä :(

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, menkat merkitsevät elämää :)

Se on se karmea fiilis joka iskee vähän ennen kuin alkavat. Se menee ohi, koeta kestää.

Vierailija
2/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuhoaa? PMS, kuukautiskivut, runsas vuoto? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin siittiötä sisuksiin niin kyllä ne siitä tokenevat.

Vierailija
4/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa yhdistelmäehkäisypillerit ja pidä tyhjennysvuoto vaikka 3 kertaa vuodessa. Silloinkin voit pitää sen vain pitämällä parin päivän tauon.

Vierailija
5/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön pillereitä välttääkseni menkat. Mulla menee toinen puoli kropasta ihan jumiin ja palautumiseen menee kaksi viikkoa. Välissä viikko suht normaalia elämää ja taas alusta. En pysty harrastamaan liikuntaa normaalisti, herään yöllä kipuun jne. Ei kiitos, mielummin syön pillereitä ja elän ja liikun niin kuin haluan. 

Vierailija
6/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hommaa yhdistelmäehkäisypillerit ja pidä tyhjennysvuoto vaikka 3 kertaa vuodessa. Silloinkin voit pitää sen vain pitämällä parin päivän tauon.

ite vedän noita just mutta sivuoireina niin hirveä koko kehon kutina että syön tuon maksamani vikan levyn loppuun ja sitten pakko lopettaa ja alkaa kärsiä taas joka kuukausi tulevista todella kivuliaista menkoista :( nyt joudun syömään joka toinen päivä allergialääkettä tuohon kutinaan sillä raavin muuten ihoni verille asti.

Vierailija
7/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäkää siitä eevaa:-)

1. Moos. 3:16 "Ja naiselle hän (Jumala) sanoi: Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää

synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."

mies52v

Vierailija
8/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on "vaan" 4 päivää (tai paljonko kelläin) kuusta. Muut päivät voit nauttia eli suurimman osan :)

Jaksamista, itselläni tuskalliset menkat myös.

Vierailija
9/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Moos. 3:16 "Ja naiselle hän (Jumala) sanoi: Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää

synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva."

mies52v

HP

= hanki hoitopaikka

Vierailija
10/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

HP

= hanki hoitopaikka

Miksi? Tuohan on raamatun tekstiä eikä sitä varmaankaan kirkkoon kuuluvat ihmiset kyseenalaista.

Vierailija
11/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies52v

Aika sairas paskiainen tuo Jumala.

Vierailija
12/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ovulaatiokipuja sitten pms ja sen jälkeen menkkakivut :)

Vierailija
13/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä gynekologin vastaanotolle, jos kärsit erityisen kivuliaista menkoista. Syömäsi pilleri ei selvästikään sovi sinulle, mutta vaihtoehtoja on. Älä jää kärsimään kotiin, apua voi löytyä! Voimia!

Vierailija
14/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap. Mullakin oli tosi runsaat, kivuliaat ja epäsäännölliset menkat, jotka oikeasti rajoittivat elämää tosi paljon. E-pillerit auttoivat joo, mutta niistä tuli niin pahat sivuoireet, että en voinut jatkaa niiden käyttöä. Nyt käytössä ehkäisyrengas ja se toimii. En yleensä pidä menkkoja joka kuussa, vaan usein käytän kaksi rengasta peräkkäin. Toivottavasti sullekin löytyy jokin apu!

Vierailija
15/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on "vaan" 4 päivää (tai paljonko kelläin) kuusta. Muut päivät voit nauttia eli suurimman osan :)

Jaksamista, itselläni tuskalliset menkat myös.

Toisilla onnekkailla kivut on vaan 4 päivää, toisilla saattaa olla vain muutamia kivuttomia päivä välissä. Niin kuin tuolla aiemmin kommentoin, minulla kestää pahimmat kivut viikon ajan, mutta kuukautisten loputtua menee pari viikkoa, että jumittuneet lihakset palautuvat ja olo on normaali. Pakko syödä pillereitä, kun muuten kärsii mielenterveys, työt ja perhe-elämä. 

Pysyn varmaan ikuisesti sinkkuna, kun pillerit vie multa himot ja muutenkin vähän latistaa tunteita. 

Olen 100 % sitä mieltä, että jos miehet kärsisi menkoista, olisi jo löydetty parempia ratkaisuja. 

Vierailija
16/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

HP

= hanki hoitopaikka

Miksi? Tuohan on raamatun tekstiä eikä sitä varmaankaan kirkkoon kuuluvat ihmiset kyseenalaista.

Jaa-a, mikä kirkko noudattaa vanhan testamentin opetuksia? Ei taida olla yhtäkään.

Vierailija
17/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyseessä ei ole normaalit menkat vaan sairaus nimeltä endometrioosi.

Vierailija
18/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat on oma valinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi