Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmantena pyöränä, nyt kaikilla morkkis

Vierailija
13.02.2020 |

Noin kuukausi sitten lähdin ystäväni ja hänen miehensä luokse jatkoille baarista. Hauskaa oli koko illan ja hauskaa oli myös jatkoilla. Siinä sitten pariskunnalla tunteet eivät pysyneet kurissa ja meno muuttui vähitellen hyvinkin kiihkeäksi. Lopputulemana oli se, että ystäväni pyysi minut mukaan ja kaikki saivat kaikkia hyvinkin pitkään ja perusteellisesti. Aluksi yritin estellä ja ilmoitin lähteväni pois, mutta ystäväni ylipuhui minut jäämään ja toki itsellänikin oli siinä vaiheessa jo todella halukas olo, eli ei ollut minulle mitenkään vastenmielistä, päin vastoin. Hauskaa oli ja varmistin moneen kertaan ystävältäni, että onhan ok, että teen miehellesi näin ja että miehesi tekee minulle asioita, yms. Tämä ei ollut siis mitenkään suunniteltu juttu, ainakaan minun puoleltani.

Tästä on nyt siis kulunut noin kuukausi. Aluksi itselläni oli seuraavana aamuna kotiin päästyäni ihan hyvä fiilis asiasta, mutta pian kävi selväksi ystäväni suunnalta, että ei nyt sitten ehkä ollutkaan ihan toivottavin juttu kuitenkaan ja että oli itse asiassa todella paha virhe. Hän suorastaan syytti minua siitä, että annoin hänen miehensä naida minua, yms. ja nyt heidän ennen niin hyvä suhteensa ei voi palata enää entiselleen ja syy on minun yliseksuaalisen viettini, jota en kuulemma pysty hallitsemaan edes ystävien miesten suhteen. Yritin muistuttaa ystävääni siitä, että hän nimen omaan halusi minut mukaan ja minä olisin lähtenyt pois, ennen kuin mitään oli edes tapahtunut. Tämän ystäväni sivuutti täysin ja oli sitä mieltä, että minä suorastaan tungin väkisin mukaan heidän kanssaan. Sanoin sitten vähän ilkeästikin hänelle, että eipä se siltä tuntunut ja näyttänyt, kun hän nuoli minua. Siitäkös sitten hän suuttui...

Itsellenikin tuli tästä ystäväni syyttelystä aika paha morkkis, enkä oikeastaan tiedä, mitä tekisin. Muutamat itkut olen itkenyt aiheesta. Ennen niin tiivis yhteydenpito on lähes kuihtunut kokoon ja paria viestiä kummempaa yhteydenpitoa ei ole kuukauteen ollut. Ehkä tein sitten virheen, kun suostuin heidän kanssaan sänkyyn, enkä lähtenyt pois. Tapahtunutta ei voi kuitenkaan enää muuttaa, mutta harmittaa ihan hirveästi, jos tähän nyt sitten meni muutaman vuoden ystävyyssuhde.

Olisi kiva kuulla, että onko muilla jotain tällaisia kokemuksia ja jos on, niin miten olette päässeet morkkiksesta ja mustasukkaisuudesta eroon? Vai onko sitten parisuhde ja mahdollinen ystävyyssuhde loppunut siihen?

N26

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisten takia ei ikinä, toistan ei ikinä pidä sotkeutua kavereiden seksikuvioihin. Näin se vain on kun etukäteen ei voi tietää mitä jälkikäteen tapahtuu.

Vierailija
2/8 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä tosi surkea kaveri. Jätä tämä pariskunta rauhaan heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minulle kävi samoin, olen mies. Aamuyöstä lähdin taksilla kotiin ja kaikki oli hyvin. Nainen lirkutteli tekstareissa, oli onnellinen illasta ja yöstä ja toivoi uusintaa vaikka sitten ilman kaveriani. Kehui varustustani parhaaksi koskaan kokemastaan jne. Ts. osasi vedellä oikeista naruista. Kaverini oli taas raivoissaan ja syytti minua avokkinsa viettelemisestä. Otin etäisyyttä ja lopetin suhteeni heihin täysin. Puolen vuoden päästä nainen soitteli ja kertoi olevansa vapaa. Muutaman tulisen yön jälkeen lopetin. Hän ei ollut minun mieleeni muuten kuin alla tai päällä. Minulla ei ole ollut morkkis. Elämä on.

Vierailija
4/8 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minulle kävi samoin, olen mies. Aamuyöstä lähdin taksilla kotiin ja kaikki oli hyvin. Nainen lirkutteli tekstareissa, oli onnellinen illasta ja yöstä ja toivoi uusintaa vaikka sitten ilman kaveriani. Kehui varustustani parhaaksi koskaan kokemastaan jne. Ts. osasi vedellä oikeista naruista. Kaverini oli taas raivoissaan ja syytti minua avokkinsa viettelemisestä. Otin etäisyyttä ja lopetin suhteeni heihin täysin. Puolen vuoden päästä nainen soitteli ja kertoi olevansa vapaa. Muutaman tulisen yön jälkeen lopetin. Hän ei ollut minun mieleeni muuten kuin alla tai päällä. Minulla ei ole ollut morkkis. Elämä on.

Toivottavasti sulla ei ole yhtään kaveria enää ikinä!

Vierailija
5/8 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisten takia ei ikinä, toistan ei ikinä pidä sotkeutua kavereiden seksikuvioihin. Näin se vain on kun etukäteen ei voi tietää mitä jälkikäteen tapahtuu.

Jälkiviisaana olen ehdottomasti samaa mieltä. Eipä sitä siinä silloin jatkoilla pikku humalassa tullut mietittyä, että näin voisi käydä, kun toinen nimen omaan halusi minut mukaan.

AP

Vierailija
6/8 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on joutunut kokemaan tuon naisen morkkissyyttelyn. Siis ihan kahden keskisenkin seksin jälkeen. Tyypillisesti nainen ei normaalisti harrasta "irtosuhteita" tai on jopa varattu. Illalla ollaan niin halukkaita ja innokkaita, mutta jälkikäteen syytellään toista osapuolta.

Vierailija
7/8 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja noin on käynyt,  minut pyydettiin mukaan ja kaverin avovaimo otti minulta suihin ja runkkaili kun oma mies hoiti hommia samaan aikaan. En siis pannut pannut häntä lainkaan.

Yöllä oli molemmat tyytyväisiä ja iloisia eikä mitää seuraavan päivän morkkiksia tullut.

Muutaman kk:n viiveellä alkoivat molemmat naljailla ja vihjailla että vaimoni voisi olla myös kiinnostunut asiasta.

No se ystävyys loppui siihen.

Vierailija
8/8 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetun perusteella ainoa jolla on ongelmia, on ystäväsi. Todellinen ystävä ei ehkä käytyäytyisi noin, eli mielestäni on paras unohtaa koko juttu ja jättää pallo sinne ex-ystävän suuntaan. Aina voi jossitella jälkeenpäin että mitä olisi pitänyt tehdä tai mitä ei, mutta se on turhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi