Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö katsomassa Parasiten? Onko se must?

Oili P.
13.02.2020 |

Minä eikä kukaan muukaan tiennyt eikä välittänyt eteläkorealaisista elokuvista yhtään mitään ennen kuin Parasite sai nyt Oscarin.
Onko kansalaisvelvollisuuden kaltainen asia käydä se nyt katsomassa elokuvateatterissa? Onko se must?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy eikä ole must.

Vierailija
2/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos joskus tulee netflixiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, mulle ei oo must leffoja muuta kuin frozen. Ei se mikään tähtien sota ole

Vierailija
4/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen että Parasite tulee kirjastoon DVD:nä.

Nyt lainassa Burning - perustuu Haruki Murakamin novelliin. Etelä-Korealaista elokuvatuotantoa / Lee Chang-Dong.  Kannattaa katsoa.

Vierailija
5/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuva oli todella hyvä, eli kannattaa se kerran katsoa. Itse leffa-/sarjafriikkinä olen katsonut paljonkin eteläkorealaista tuotantoa, ja sieltä löytyy todellisia helmiä (alkaa välillä kyllästyttää tuo jenkkituotanto, niin piristävää nähdä erilaisia elokuvia ja uusia naamoja).

Vierailija
6/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen paskantärkeä ja tiedostava kulttuuri-ihminen. Pitäähän se käydä katsomassa. Samalla lailla kun piti ostaa se Finlandia-palkittu kirjakin. Mikä se nyt olikaan nimeltään? Ja kuka sen kirjoittikaan?

Vierailija
7/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään must ole, mutta ajattelin kyllä käydä katsomassa. En itsekään ole ollut koskaan kaukoidässä tehtyjen elokuvien ystävä, vaikka katsonkin enimmäkseen muuta kuin Hollywood-tuotantoa.

Vierailija
8/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, vaikka kuulostaa kiinnostavalta. Katson sitten joskus DVD:ltä/telkkarista, leffassa käyn tosi harvoin. Ei ole must jos ei kerran kiinnosta.

Vierailija
9/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa ja oli mielestäni tosi hyvä! Mutta tykkään etelä-korealaisista ja japanilaisista elokuvista muutenkin ja katson niitä suht usein. Eli ymmärrän ettei kaikkia välttämättä kiinosta. Suosittelen silti lämpimästi!

Vierailija
10/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traileri näytti suht hauskalta, ehkä käyn katsomassa. Pakkohan nuo virikesetelit on johonkin tuhlata.

Vierailija
11/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jos se on kauhuleffa.

Vierailija
12/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo käynyt katsomassa sen. Katson muutenkin paljon leffoja, ja varsinkin ei-amerikkalaisia.

Vierailija
13/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käy elokuvia teattereissa katsomassa. joskus televisiosta katsoin korealaisen eroottisen elokuvan joka taisi perustua johonkin englantilaiseen kirjaan. oli ihan mielenkiintoinen.

Vierailija
14/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, samalta kuin "snowpiercer". Koko snowpiercer ajatus oli niin älytön että teki vaikeaa katsoa. En tiedä uskaltaako tämän pohjalta parasitea katsoa.

Vierailija
15/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun voi kotisohvalta katsoa niin katson. Elokuvateattereita inhoan, niissä en ole 20 vuoteen käynyt katsomassa mitään.

Vierailija
16/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt jo Parasite tv-sarjan, animaatiosarjan ja  elokuvan.  En ole tosin vielä nähnyt tätä uusinta, jos Ap tarkoittaa sitä. Tämän nimisiä on aika paljon.

Vierailija
17/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin katsomassa ja oli mielestäni tosi hyvä! Mutta tykkään etelä-korealaisista ja japanilaisista elokuvista muutenkin ja katson niitä suht usein. Eli ymmärrän ettei kaikkia välttämättä kiinosta. Suosittelen silti lämpimästi!

No Korealaisista elokuvista usein tehdään kuitenkin myös amerikkalainen uudelleen filmatisointi, kuten varmaan tästäkin. Usein ne ei vaan ihan laadullisesti ole yhtä hyviä. Perun toki puheeni jos se uudelleen filmatisointi voittaa oskarin parin vuoden päästä.

Vierailija
18/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy, ei ole must. Miksi olisi? Kuka sen määrittää?

Vierailija
19/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko suosituksia?

Vierailija
20/23 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista käydä leffassa. Muistan kun leffalipun hinta joskus nousi 8 euroon ja mietin jo silloin, että ei helvetti, ei näin. Nyt se on vielä tuplat lisää tuohon.