Ootteko hamstrannut säilykkeitä ja vessapaperia?
Kommentit (18)
Ihanko tosi meinaat että kahden päivän Prisman kiinniololla olisi mitään väliä?
Kyllä noita aina on varastossa, joten ei pieni saatavuusongelma hetkauta. Pakastimien ja kuivakaappien ruuilla pärjäisi varmaan kuukauden käymättä kaupassa. Tuoretuotteiden poisjäänti toki harmittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo koronaviruksen takia.
Suojaako p.skapaperi virukselta? En ole hamstrannut mitään, ei tarvetta moiseen.
Takapuolen kun pesee suihkulla vähenee vessapaperin käyttö dramaattisesti. Toki vesimaksussa näkyy mutta luulen kustannusten olevan suunnilleen samat. Lopputuloskin on puhtaamman oloinen. Vanha esimerkki: Kaadut naamallesi höyryävään koiranp.a.skaan. Pesetkö kasvosi vedellä vai pyyhitkö vessapaperilla?
Ostin kyllä jättipakkauksen paperia ja haen toisenkin. Ei sit tartte hetkeen noita roudata
Vierailija kirjoitti:
Ihanko tosi meinaat että kahden päivän Prisman kiinniololla olisi mitään väliä?
Kyllä ne on prisman kassat kaikki sairaslomalla, kun nuha alkaa täällä kiertää.
En ole hamstrannut. Minulla on vähintään kolmen kuukauden kotivara aina kaikesta. Niin pitäisi kaikilla olla.
Olen, ja lakko on jo sovittu.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
En ole hamstrannut. Minulla on vähintään kolmen kuukauden kotivara aina kaikesta. Niin pitäisi kaikilla olla.
Minä ostan kerralla esim. 10 hernekeittopurkillista. En viitsi joka kerta miettiä, että tarvitaanko sitä.
Tai tomaattimurskaa, että sitä on sitten kaapissa, jos haluaa tehdä pastaa tai pizzaa yms.
Ei tarvitse miettiä, että onko sitä, kun aina on.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Jaa pitäisi? Miksi? En keksi yhtään syytä miksi kaapit pitäisi pursuilla noin älytöntä määrää kulutustavaraa.
Revin seinistä villat ja korvasin vessapaperirullilla kun ei enää muualle mahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Takapuolen kun pesee suihkulla vähenee vessapaperin käyttö dramaattisesti. Toki vesimaksussa näkyy mutta luulen kustannusten olevan suunnilleen samat. Lopputuloskin on puhtaamman oloinen. Vanha esimerkki: Kaadut naamallesi höyryävään koiranp.a.skaan. Pesetkö kasvosi vedellä vai pyyhitkö vessapaperilla?
En usko että naama on ihan sama asia kuin ulostusaukon ympärys. Kai evoluution saatossa ihmisten takapuoli on sopeutunut sietämään muutaman kakkabakteerin. Kasvoista en sitten tiedä. Mitä voi tapahtua, jos kakkaa menee silmiin tai suuhun?
Vierailija kirjoitti:
Kotivara on hyvä olla olemassa, mutta en oikein ymmärrä noin suuria kotivaroja. Jos tulee oikeasti sellainen tilanne, ettei kauppaan pääse kolmeen kuukauteen, on varmaan jo parempi kuolla pois, koska maailmanloppu on tullut. Sanot kaikesta, joten ehkä sinulla on vesilähde ja ulkohuussi jne, mutta kaupunkilaisille tuo on liiallista. Komeroihin ei mahdu noin paljon ruokaa ja missä sitä vettä säilyttäisi? Lisäksi pitäisi olla joku varavessa ja joku pikkuliesi ja siihen tarpeeksi polttoainetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kotivara on hyvä olla olemassa, mutta en oikein ymmärrä noin suuria kotivaroja. Jos tulee oikeasti sellainen tilanne, ettei kauppaan pääse kolmeen kuukauteen, on varmaan jo parempi kuolla pois, koska maailmanloppu on tullut. Sanot kaikesta, joten ehkä sinulla on vesilähde ja ulkohuussi jne, mutta kaupunkilaisille tuo on liiallista. Komeroihin ei mahdu noin paljon ruokaa ja missä sitä vettä säilyttäisi? Lisäksi pitäisi olla joku varavessa ja joku pikkuliesi ja siihen tarpeeksi polttoainetta.
Voihan se olla, että esim. kauppaan ei tule ruokaa syystä X.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Koiranpaskaako sulla tulee?
En.