Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko hamstrannut säilykkeitä ja vessapaperia?

Vierailija
13.02.2020 |

Lakon vuoksi voi loppua piankin kaupoista

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo koronaviruksen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko tosi meinaat että kahden päivän Prisman kiinniololla olisi mitään väliä?

Vierailija
4/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noita aina on varastossa, joten ei pieni saatavuusongelma hetkauta. Pakastimien ja kuivakaappien ruuilla pärjäisi varmaan kuukauden käymättä kaupassa. Tuoretuotteiden poisjäänti toki harmittaisi.

Vierailija
5/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo koronaviruksen takia.

Suojaako p.skapaperi virukselta? En ole hamstrannut mitään, ei tarvetta moiseen.

Vierailija
6/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapuolen kun pesee suihkulla vähenee vessapaperin käyttö dramaattisesti. Toki vesimaksussa näkyy mutta luulen kustannusten olevan suunnilleen samat. Lopputuloskin on puhtaamman oloinen. Vanha esimerkki: Kaadut naamallesi höyryävään koiranp.a.skaan. Pesetkö kasvosi vedellä vai pyyhitkö vessapaperilla?

Vierailija
7/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä jättipakkauksen paperia ja haen toisenkin. Ei sit tartte hetkeen noita roudata

Vierailija
8/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosi meinaat että kahden päivän Prisman kiinniololla olisi mitään väliä?

Kyllä ne on prisman kassat kaikki sairaslomalla, kun nuha alkaa täällä kiertää.

Vierailija
9/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hamstrannut. Minulla on vähintään kolmen kuukauden kotivara aina kaikesta. Niin pitäisi kaikilla olla.

Vierailija
10/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, ja lakko on jo sovittu.

Zinc

Vierailija
11/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole hamstrannut. Minulla on vähintään kolmen kuukauden kotivara aina kaikesta. Niin pitäisi kaikilla olla.

Minä ostan kerralla esim. 10 hernekeittopurkillista. En viitsi joka kerta miettiä, että tarvitaanko sitä. 

Tai tomaattimurskaa, että sitä on sitten kaapissa, jos haluaa tehdä pastaa tai pizzaa yms. 

Ei tarvitse miettiä, että onko sitä, kun aina on.

Zinc

Vierailija
12/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa pitäisi? Miksi? En keksi yhtään syytä miksi kaapit pitäisi pursuilla noin älytöntä määrää kulutustavaraa.

Vierailija
13/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revin seinistä villat ja korvasin vessapaperirullilla kun ei enää muualle mahtunut.

Vierailija
14/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takapuolen kun pesee suihkulla vähenee vessapaperin käyttö dramaattisesti. Toki vesimaksussa näkyy mutta luulen kustannusten olevan suunnilleen samat. Lopputuloskin on puhtaamman oloinen. Vanha esimerkki: Kaadut naamallesi höyryävään koiranp.a.skaan. Pesetkö kasvosi vedellä vai pyyhitkö vessapaperilla?

En usko että naama on ihan sama asia kuin ulostusaukon ympärys. Kai evoluution saatossa ihmisten takapuoli on sopeutunut sietämään muutaman kakkabakteerin. Kasvoista en sitten tiedä. Mitä voi tapahtua, jos kakkaa menee silmiin tai suuhun?

Vierailija
15/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotivara on hyvä olla olemassa, mutta en oikein ymmärrä noin suuria kotivaroja. Jos tulee oikeasti sellainen tilanne, ettei kauppaan pääse kolmeen kuukauteen, on varmaan jo parempi kuolla pois, koska maailmanloppu on tullut. Sanot kaikesta, joten ehkä sinulla on vesilähde ja ulkohuussi jne, mutta kaupunkilaisille tuo on liiallista. Komeroihin ei mahdu noin paljon ruokaa ja missä sitä vettä säilyttäisi? Lisäksi pitäisi olla joku varavessa ja joku pikkuliesi ja siihen tarpeeksi polttoainetta.

Vierailija
16/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kotivara on hyvä olla olemassa, mutta en oikein ymmärrä noin suuria kotivaroja. Jos tulee oikeasti sellainen tilanne, ettei kauppaan pääse kolmeen kuukauteen, on varmaan jo parempi kuolla pois, koska maailmanloppu on tullut. Sanot kaikesta, joten ehkä sinulla on vesilähde ja ulkohuussi jne, mutta kaupunkilaisille tuo on liiallista. Komeroihin ei mahdu noin paljon ruokaa ja missä sitä vettä säilyttäisi? Lisäksi pitäisi olla joku varavessa ja joku pikkuliesi ja siihen tarpeeksi polttoainetta.

Voihan se olla, että esim. kauppaan ei tule ruokaa syystä X.

Zinc

Vierailija
17/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä lakko se on tulossa?

Vierailija
18/18 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiranpaskaako sulla tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi