Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko timanttisormus kohoistutuksella vaikea arjessa?

Vierailija
12.02.2020 |

Etsinnässä vihkisormus. Olen ihastunut timanttisormukseen, jossa timantti siis hieman koholla. Mietityttää vaan sen käytännöllisyys; tarttuukohan helposti kiinni vaatteisiin, painaako hanskoissa jne. Kokemuksia kaipaisin siis, kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina ajattelin, että ois tosi hankala ja töissä epäkäytännöllinen ym, mutta sitten löysin juuri sen sormuksen joka näytti omalta (tai siis teetätimme), eikä ole ollut mitään ongelmia vaikka kivi on koholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että tarraa erityisesti froteepyyhkeisiin käsiä kuivatessa. Jokainen kiinni jääminen saattaa löysyttää kiinnityksiä ja riski kiven putoamiselle ja katoamiselle kasvaa.

Vierailija
4/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tähänastisista kommenteista!

Vierailija
5/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...nenää kun pyyhkäisee vahingossa sillä kädellä niin skriiik ja auts. Oma jäi myös kiinni yhden ulko-oven kahvaan kun tönäisin sen auki vastaantulevalle, vääntyi mokoma ja nahka kiertyi irti, enpä avaa enää ovia muille :D

Vierailija
6/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihkisormukseni valitsin nimenomaan sellaisen, ettei ole kohoistutuksia!

Vierailija
7/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päivät jaksoin käyttää sormusta niin että en ottanut sitä pois. Tarpeeksi minua kertaa kun sitä kolhin ruokaa tehdessä keittiön kivitaloon ja sain sen tarttumaan juurikin froteeseen niin rupesin ottamaan suosiolla aina pois kotiin tullessa.

Ihana sormus se on yhä ja valitsisin yhä sen sormuksekseni mutta käytännöllinen se ei ole ainakaan minulla kotitöitä tehdessä.

Sormukseni on suurinpiirtein tällainen: https://www.tiffany.ca/engagement/engagement-rings/tiffany-three-stone-…

Vierailija
8/8 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suikaloi aika tehokkaasti peräsuolen kun fistailee.