Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostunut vanhemmista naisista.

Vierailija
12.02.2020 |

Olen siis 22-vuotias mies ja olen huomannut, että olen kiinnostunut vain vanhemmista naisista. Tarkoitan siis jotain 30-vuotiaita naisia, enkä todellakaan kehtaa lähestyä heitä näin kakarana vielä. Seurustelin aikasemmin 3-vuotta samanikäisen naisen kanssa ja melkein heti eron jälkeen olen huomannut tämän ongelman. Pitäisikö vain koittaa pitää katse pois vanhemmasta ja koittaa keskittyä minun ikäisiin, vaikka helppoa se ei ole?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen terapiaa. Ei o normaalia tollane

Vierailija
2/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan ja kokeile onneasi. Kyllä moni nainen pitää nuoremmista miehistä. Jos olisi kyseessä 22-vuotias nainen ja 30v mies, ei kukaan ihmettelisi. Miksipä tuotakaan. Ei edes ole kovin iso ikäero.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pieni ikäero ei paljon missään tunnu. Varmaan löytyy naisia jotka susta kiinnostuu.

Vierailija
4/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä ku eka muijat haukkuu täällä vanhempia miehiä jotka yrittää iskee baareissa nuoria mimmejä mut sit tää on iha ok.. Hmm🤔

Vierailija
5/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat naiset ovat best! Nuoret ovat kauheita, mutta joku päivä hekin ehkä saavuttavat sen täydellisen kypsyyden.

Vierailija
6/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on vain numeroita. Onhan lähi-idän maissakin 70 vuotiaita pappoja naimisissa 8-vuotiaitten kanssa.

Vierailija
7/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat katsoa minua aivan milloin haluat, poikanen ❤️

Vierailija
8/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mennä vaan ja kokeile onneasi. Kyllä moni nainen pitää nuoremmista miehistä. Jos olisi kyseessä 22-vuotias nainen ja 30v mies, ei kukaan ihmettelisi. Miksipä tuotakaan. Ei edes ole kovin iso ikäero.

Paska puhetta. Kukaan 30vuotias ei huoli noin nuorta äijää, ellei ole erittäin komea ja hyväkroppainen

Vierailija
9/10 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska puhetta. Kukaan 30vuotias ei huoli noin nuorta äijää, ellei ole erittäin komea ja hyväkroppainen

Ninno itse aloin seurustelemaan nykyisen vaimoni kanssa kun hän oli 29-vuotias ja minä juuri täyttänyt 20-vuotta. Minulla ei myöskään ollut miehekkäin kroppa, enkä omasta mielestäni ole järisyttävän komea, mutta tässä sitä ollaan.

Vierailija
10/10 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika jännä ku eka muijat haukkuu täällä vanhempia miehiä jotka yrittää iskee baareissa nuoria mimmejä mut sit tää on iha ok.. Hmm🤔

Niin? Nainen tykkää viehättävästä lähestyjästä. Nuori mies on viehättävä, vanha ei. Mikä tässä on sulle ihmeellistä?

Haluatko itse, että sua lähestyy nuori vai vanha nainen?