Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Ohjaamosta? Minua kiinnostaisi, olen 24-vuotias ja tarvitsisin elämääni tukea minua kokeneemmilta.

Vierailija
12.02.2020 |

Ongelmia minulla on aivan liikaa.
Päätin selviytyä 17-vuotiaana itsenäisesti, muuttaa pois kotoa ja lähteä töihin aivan toiselle paikkakunnalle kun olin saanut opintoni parikymppisenä vietyä loppuun.
Vanhempani ovat alkoholisteja ja olen ollut aika dramaattisessa tilanteessa päihteiden käytön vuoksi, joten heiltä en ole kokenut saavani tarpeeksi tukea, sellaista jota olisin tarvinnut ja tarvitsin edelleen.
Elämä on ollut kaaosta ja turvatonta.

Tuosta Ohjaamosta huokuu nyt jokin turvallisuus ja tuki jota kaipaan elämääni.

Esimerkiksi nyt minulla on takana useita masennuksia ja työuupumusta. Olen kyllä menestynyt ja tykätty työssäni mutta homma ei hetkauta enää mihinkään suuntaan.
Olin liian innokas työssäkävijä, tunnollinen suorittaja joten muutaman vuoden tehotyöllä tuli uuvuttua, olihan siinä toki omatkin ongelmat mukana.

Ennemminkin nyt (ajatusmaailmassani) olen vain paikoillani, mietin kuinka toivoton tulevaisuus olisi jos joutuisin tekemään tätä työkseni vielä pitkään, teen edelleen töitä normaalisti mutta en paljoa ylitöitä.
Toisaalta en usko kykyihini tai tiedä mitä lähtisin opiskelemaan ja osaanko edes opiskella?
Huonoja suhteita on takana lukuisia ja luottamus ihmisiin on mennyt. Tekisi mieli eristäytyä suurimmaksi osaksi mutta toisaalta tiedän, että ei elämä ainakaan luultavasti siitä hehkeämmäksi muutu, olen jo tarpeeksi maassa muutenkin. Siksi nyt jokin tuollainen yhteisöllisyys voisi olla hyväksi.
Terapiaan en jaksa hakea vaikka pitäisi, nyt ei ole voimia eikä rahaa, töitä pitäisi tehdä taas paljon ja säästää.

Olisi jotenkin nyt ihanaa kun joku aikuinen ihminen tulisi, halaisi, keskustelisi ja saisin keskustella ääneen mahdollisuuksista ja elämästä ylipäätään. Olisi jotain inhimillistä kohtaamista pitkästä aikaa eikä kaikki olisi suoritusta, väkisin rämpimistä ja epävarmaa, sekä hyväksikäyttöä. Ei olisi näin negatiivista maailmankuvaa.

Olisi jotain josta saisi kiinni ja innostuisi ja haluaisi taas luottaa omaan selviytymiseen.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin te-keskusten väki sua halailee.

Vierailija
2/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sielä ole myös sosiaali- ja terveysalan ihminen käytettävissä. He hyvinkin saattaa halata. Mene sinne vain. Kannattaa katsoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
4/4 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Kampin Ohjaamossa ne vaa näyttää sulle ne asiat jotka jo tiedät esim. Mol sivut ja oman terveysaseman tiedot. Ei ne tajuu mistään mitään jonkun tilanteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä