Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa Ex. Arvosteli mun ulkonäköä ja jäi yksin

Vierailija
12.02.2020 |

Ex miesystävä mua 11 v vanhempi, kalju, ulkonäkö kuin gansterilla (kolhot kasvon piirteet), olutmaha.

Arvosteli mun mahaani joka on luonnostaan sellainen pieni, eteenpäin työntyvä. Rasvaa mulla ei ole, alhainen rasvaprosentti 23% ja treenaan 4 krt viikossa. Olen siis hoikka ja lihaksikas. Siro ja pieni.

Ex ihaili ja katseli Instassa nuoria Fitnessmimmejä. Olisi halunut itselleen sellaisen.

Ex puhui aina, että naisen viimeinen käyttöpäivä tulee kun nainen täyttää neljäkymmentä. Ja ett miehen kuuluu ottaa itseään vähintään kymmenen vuotta nuorempi, pitkähiuksinen, hoikka ja urheilullinen nainen. Mut oli ” armollisesti” huolinut, koska olin kuulemma hyvännäköinen ja seksikäs, vaikka olinkin jo 43 v ja vatsa pieni pömppö. (Mulla vyötärön ympärys 84 cm)

No jätin hänet, niin EX edelleen yksin. Koska hänelle ei kelpaa ikäisensä nainen ja haluaa vain nuoremman ja hyvännäköisen, siron, urheilullisen ja hoikan naisen , jolla ei saa olla yhtään ylimääräistä, pitää olla todella hoikka mutta myös muodokas.

No. Valittaa nyt mulle, että jää yksin koska naiset on niin hankalia. Tarkoittaa tällä, että ne naiset mistä on kiinnostunut, eivät häntä tavallista möhömahaista ja kaljua 56 v Duunarimiestä Kelpuuta.

Jää yksin koska haluaa vain omaa tasoaan korkeampia, hyvännäköisiä naisia.

Puhuu että hankkii naisen Thaimaasta, ottaa jonkun 20- v nuoremman ja nelkyt kiloisen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, miten jaksoit tuollaista ääliötä katsella?

Vierailija
2/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä eilen ollut tuon miehen kanssa treffeillä, kyllä sä olet nopea.

Eilen treffeillä, siinä välissä otit vielä miehen yöllä ja tänään se on jo bänks ränx pox

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sun vyötärönympärys on 84 cm, niin oletko silloin sito ja pieni??

Vierailija
4/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut treffeillä, tästä on jo aikaa kun oltiin kimpassa. Joten viittaamasi on joku muu.

Ja olen pieni, ihan lääkäri sanonut että olen hyvin pienikokoinen. Ja rasvaprosenttini on pienin sallittu minun ikäiselle naiselle. Kuten jo aiemmin kerroin minulla on pieni pömppö maha vaikka rasvaa ei ole juurikaan. Tämä on siis mun vartalon malli.

Ja EX on Ex juurikin tietystä syystä...

Vierailija
5/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idioottimainen pariskunta. Ymmärrän kyllä, mikä teidät yhdisti.

Vierailija
6/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vyötärö on muka 84cm niin ei ole kyllä siroa nähnytkään! Naisella noin iso vyötärönympärys on terveysriski.

Vierailija
7/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika!

Vierailija
8/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ;( Pikku-pullukalla on ulospäin työntyvä maha.

Luonnostaan.

Zinc

Hihi ;)

Vierailija
9/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Pieni ja siro ja vyötärö 84 cm...ei nyt ihan täsmää.

Vierailija
10/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin samaa. Myn vyötärö on 87 ja olen 164cm ja 82kg. En ole pieni ja siro.

Vierailija
11/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut treffeillä, tästä on jo aikaa kun oltiin kimpassa. Joten viittaamasi on joku muu.

Ja olen pieni, ihan lääkäri sanonut että olen hyvin pienikokoinen. Ja rasvaprosenttini on pienin sallittu minun ikäiselle naiselle. Kuten jo aiemmin kerroin minulla on pieni pömppö maha vaikka rasvaa ei ole juurikaan. Tämä on siis mun vartalon malli.

Kumma kun eilen oli juuri samanlainen nainen, samanlaisen miehen kanssa treffeillä ;)

Zinc

Vierailija
12/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni pömppämaha niin ei siinä kohdassa ole vyötärö.

Vierailija
13/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No! Hänen edellinen naisystävänsä oli täysi idiootti. Yrittää nyt löytää fiksumman.

Vierailija
14/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pömppö ei kyllä ole ihan pieni. Ilmavaivatko sitä mahaa pullistaa, jos ei rasvaa kerran ole? 😁

Vierailija
15/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vyötärö on muka 84cm niin ei ole kyllä siroa nähnytkään! Naisella noin iso vyötärönympärys on terveysriski.

No mutta, vatsa on pieni ja eteentyöntyvä.

Vierailija
16/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun eilen oli juuri samanlainen nainen, samanlaisen miehen kanssa treffeillä ;)

Zinc

Minäkin luin sen ketjun. Siinäkin siro ja söpö nelikymppinen mollasi vanhempaa mahakasta treffikumppania jolle ei kelvannut.

Vierailija
17/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm mun vy 76cm, pieni pömppö..

Symnytyksestä 3vk. Kaukana pienestä ja sirosta tämä 171/68.

Vierailija
18/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vyötärönympärys on 84 cm. Olen 175 cm pitkä ja lievästi ylipainoinen. Kaukana pienestä ja sirosta :D

Vierailija
19/19 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni pömppis, samanlainen kuin tuksulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi