Uudessa työssä udellaan mitä mies tekee työkseen!
Pitääkö tämä asia kertoa työkavereille?
Mies on sijoittaja - menestynyt. Kertoisitko itse?
Kommentit (25)
Sano, että siellä se kotona jamppa pyörii, et tiiä mitä duunailee, muttei ole ruoasta puutetta.
Sano että toimii mieseskorttina rumille akoille ja kysy sitten onko työkaverilla mahdollisesti tarvetta palvelulle, kun tuskin muuten sillä naamalla miestä saa. Eiköhän lakkaa kyselemästä.
Kerro totuus vaan. Mitäpä siitä, jos se jotain kateellista kismittää.
Joko sanot "se on rahamiehiä", jos haluat ne kateellisiksi, tai "se ostaa ja myy ilmaa" jos et halua niitä kateelliseksi.
Varaudu kommentteihin. Riippuisi myös mikä työpaikkasi on.
Minulle aikoinaan sairaalassa sh totesi kerrottuani (nyt ex-) miehen olevan insinööri "jaa, tämä hoitotyö on sulle tämmönen kiva pikku harrastus"
Sijoittaja = rahoitusalalla on riittävän ympäripyöreä vastaus. Voit ihan huoletta valehdella että on sijioitusyhtiössä/pankissa töissä jos joku utelee tarkemmin. Etkä kerro missä vaikka joku kysyisi koska et halua puhua miehesi asioista tms.
Älä kerro totuutta, se kateus mikä siitä seuraa voi olla todella väsyttävää ja ajaa sut pois työstäsi. Ihmiset on aivan hirveitä kun sille päälle sattuu, oikeesti kokemusta on!
Vierailija kirjoitti:
Sijoittaja = rahoitusalalla on riittävän ympäripyöreä vastaus. Voit ihan huoletta valehdella että on sijioitusyhtiössä/pankissa töissä jos joku utelee tarkemmin. Etkä kerro missä vaikka joku kysyisi koska et halua puhua miehesi asioista tms.
Piti vielä lisätä että voithan aina sanoa miehesi olevan konsulttina sijoitusalalla. Yksityisyrittäjä ja tekee kotoota töitä.
Älä kerro. Eihän se työkavereille kuulu.
Eli nyt ovat jo kysyneet etkä ole vastannut mitään vaan tulet kysymään täältä? Kuulostaa oudolta.
Ap. Miksi ihmisiä pitää lokeroida jonkun puolison ammatin perusteella?
Itse voin ihan hyvin keskustella vaikka kenen kanssa. Häpeästä pääsin eroon kun äidin veli oli ns kylähullu. Ihmiset on vain erilaisia.
Älä kerro. Löydät edestäs vielä joskus. Sitäpaitsi ei kuulu sun duunikavereille mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro. Eihän se työkavereille kuulu.
Eli pitäiskö vastata vaan: "En kerro. Ei kuulu teille."
Ei tunnu ihan normaalilta kommunikoinnilta. Oudon leiman saa vähintään.
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro totuutta, se kateus mikä siitä seuraa voi olla todella väsyttävää ja ajaa sut pois työstäsi. Ihmiset on aivan hirveitä kun sille päälle sattuu, oikeesti kokemusta on!
Luulen, että tässä käy juuri näin.
Jätä se sika, niin ei tarvi kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Eli nyt ovat jo kysyneet etkä ole vastannut mitään vaan tulet kysymään täältä? Kuulostaa oudolta.
Juu, keksitty juttuhan tämä on selvästi. Mutta aina voi silti spekuloida.
Yrittävät lokeroida sun yhteiskuntaluokkaa😊
Kertoisin ympäripyöreesti jotain vähän asiaa sivuavaa...