Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

S-pankki ei antanut tehdä tilisiirtoa 98 000e, vaan katkaisi yhteyden?

Vierailija
12.02.2020 |

Mikä voi olla vikana?

Pitääkö minun säätää jotain?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän emme tätä tiedä. Soittaisitko pankin asiakaspalveluun?

Vierailija
2/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin antaa sulle paremman tilinumeron, jonne siirto onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulle määritelty raja paljonko maksimissaan voit siirtää tai käyttää tililtäsi rahaa?

Vierailija
4/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitti asettamasi nostorajan?

Vierailija
5/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tiedä omia kokemuksianne?

Onko jotain mitä pitäisi säätää asetuksista? Pankkikortille olen asettanut ehtoja, mutta en muuta tiedä.

ap

Vierailija
6/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankkikortin nostoraja on eri kuin tilisiirto?

ap

Vierailija
7/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämöä on niin vaikeaa hymh.... olisi paljon parempi jos koko rahaa ei oli......

Vierailija
8/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika pankin palvelutiskille ja käy siellä tekemässä tilisiirto, kun on kyse noin isosta summasta.

Vierailija
9/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrärajoituksia ei saa olla ja vaativat varmaan lisävahvistuksen puhelimella. Tietysti rahan alkuperä on jo tarkistettu (rahanpesun estolakien vaatimat tarkistukset), jos raha on jo tilillä, mutta epätavalliset summat saattavat johtaa juuri noiden lakien vaatimiin tarkistuksiin. Olethan täyttänyt S-pankin sivuille ne EU-lakien vaatimat tiedot normaalista rahaliikenteestäsi. Asuntokauppojen, perintöjen tms osalta selvitys on varmaan nopeasti tehty. Soita asiakaspalveluun. 

Vierailija
10/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin on oletuksena tilisiirtoihin 50000 S-pankissa.

Vierailija
11/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrärajoituksia ei saa olla ja vaativat varmaan lisävahvistuksen puhelimella. Tietysti rahan alkuperä on jo tarkistettu (rahanpesun estolakien vaatimat tarkistukset), jos raha on jo tilillä, mutta epätavalliset summat saattavat johtaa juuri noiden lakien vaatimiin tarkistuksiin. Olethan täyttänyt S-pankin sivuille ne EU-lakien vaatimat tiedot normaalista rahaliikenteestäsi. Asuntokauppojen, perintöjen tms osalta selvitys on varmaan nopeasti tehty. Soita asiakaspalveluun. 

Olen täyttänyt tuon kyselylomakkeen.

ap

Vierailija
12/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ainakin on oletuksena tilisiirtoihin 50000 S-pankissa.

Ahaa!

Kiitos

ap.

Vierailija
13/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko lähettää rahaa jollekin Syyriassa töissä olevalle leskeksi jääneelle kenraalille, joka haluaa lähettää arvoesineitä Suomeen turvaan, ja tarvitsee rahaa tulleihin yms.? Siinä tapauksessa ihan hyvä että pankki katkaisi siirron.

Vierailija
14/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette tiedä omia kokemuksianne?

Onko jotain mitä pitäisi säätää asetuksista? Pankkikortille olen asettanut ehtoja, mutta en muuta tiedä.

ap

Niin. Omia kokemuksia. Ei ole koskaan tullut siirreltyä tuollaisia summia. Ei monellekaan ihan arkipäiväistä puuhaa, väitän. Edelleen, soita sinne asiakaspalveluun. Säästät aikaasi.

Vierailija
15/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinulla on oletuksena tilisiirtoihin?

Vierailija
16/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pankkikortin nostoraja on eri kuin tilisiirto?

ap

Omassa pankissani ne on sama rajat, jotka vaikuttaa niin nostoihin, ostoksiin kuin tilisiirtoihin.

Jos ostan auton tilisiirrolla, joudun säätämään rajat maksua vastaaviksi.

Lisäksi tuohon voi vaikuttaa se, mihin yritit rahoja lähettää. Jollekin USA:n ilmavoimien kentsulle IRAKissa osoitettu tilisiirto voi soittaa hälytyskelloja pankissa.

Jos olet itse kertonut, että yleensä et tee tonnia isompia tilisiirtoja etenkään ulkomaille, niin siihen se voi hyytyä.

Ota yhteys pankkiin. Ei me tiedetä sun tiliasetuksia.

Vierailija
17/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan muutettua verkkopankin vuorokausikohtaista maksurajaa?

Voit muuttaa vuorokausikohtaista maksurajaa itse verkkopankissa. Maksurajan muuttaminen onnistuu seuraavasti:

Valitse Tilit.

Jos sinulla on useita tilejä, valitse listalta se tili, jonka maksurajaa haluat muuttaa.

Tilin nykyinen maksuraja näkyy kohdassa Tilin verkkomaksuraja/vrk.

Voit muuttaa rajaa painamalla nykyistä maksurajaa. Syötä avautuvaan näkymään uusi maksuraja ja hyväksy muutos.

Tilikohtainen maksuraja voi olla 0-50 000 euroa/vuorokausi.

Jos haluat nostaa maksurajaa tilapäisesti yli 50 000 euroon, otathan meihin yhteyttä puhelimitse. Huomaathan, että yli 50 000 euron maksuraja on voimassa vain kuluvan päivän ajan kello 21.30 asti.

Vierailija
18/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit muuttaa vuorokausikohtaista maksurajaa itse verkkopankissa. Maksurajan muuttaminen onnistuu seuraavasti:

Valitse Tilit.

Jos sinulla on useita tilejä, valitse listalta se tili, jonka maksurajaa haluat muuttaa.

Voit muuttaa rajaa painamalla nykyistä maksurajaa. Syötä avautuvaan näkymään uusi maksuraja ja hyväksy muutos.

Jos haluat nostaa maksurajaa tilapäisesti yli 50 000 euroon, otathan meihin yhteyttä puhelimitse. Huomaathan, että yli 50 000 euron maksuraja on voimassa vain kuluvan päivän ajan kello 21.30 asti.

Siis S-pankki ohjeita.

Vierailija
19/20 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitse Tilit.

Siis S-pankki ohjeita.

Ok.

ap

Vierailija
20/20 |
11.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostamassa asunto -osaketta .Tilisiirto s-pankista toiseen pankkiin ei onnistunut .(80 000€) siis minun maksu myyjän pankkiin .Nyt täytyy avata tili johonkin muuhun pankkiin ja siirtää varani sinne ja myös minun asuntoni ostajan rahat . Kyllä on vaikeeta ,tai ehkä ihan ymmärrettävää kun s -pankin virkailijat on entisiä myyjiä .Ja koulutus

hommaan aika heppoinen. Kaupan kassalla voi nostaa kerralla pienen summan ,tallettaminen on jo vaikeaa .Melkein pitää antaa selostus rahojen alkuperästä. Talletus automaatilla s kortti ei toimi .

Il

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän