Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turn-off miehessä

Vierailija
12.02.2020 |

Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!

Kommentit (685)

Vierailija
621/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaupan kanasuikaleet kuitenkin maistuvat?

Vierailija
622/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miehenä ajattelen naisia usein miehinä, mutta sellaisina miehinä, jotka nyt vain sattuvat koristelemaan itseään ja ovat hieman hennompia ja pienempiä ruumiinrakenteeltaan, sekä hieman kauniimpia. Se on hauskaa ajattelua, koska se hämärtää sukupuolierot.

Helpottaa asioita kummasti myös Thaimaan reissulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Metsästää eläimiä.

Mutta kaupan lihatiskin kanasuikaleet kuitenkin maistuvat? Tai jauheliha? Eikö metsästetty liha ole kuitenkin eläimen hyvinvoinnin kannalta parempi vaihtoehto? Villieläin on kuitenkin saanut elää vapaana.

Vierailija
624/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yleinen valittaja ja paheksuja. Aina löytyy joku joka on itseään huonompi.

Valittaa siitä miten nykyään on tasa-arvo mennyt yli. Kapeakatseinen örveltäjä. Poikien illat meinaavat sitä että ollaan yltäpäältä örvelökännissä ja ahdistellaan nuorempia naisia. Luullaan olevansa mallinnäköisiä.

Vierailija
625/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuton sosiaaliturvalla elijä. En tarkoita työttömiä, jotka ovat opiskelijoita tai sairaus tai jokin muu pakottaa työkyvyttömäksi. Sellainen joka voisi töissä käydä mutta ei vain jaksa.

Vierailija
626/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka ei ole yhtään romanttinen eikä käyttäydy herrasmiehen tavoin. Ei tarvitse aina olla ovia avaamassa, mutta jotkut käytöstavat kuitenkin.

Vierailija
627/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseva hengitys ja pitkät kynnet

Vierailija
628/685 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öykkäri. Muutenkin kovaääninen ja moukkamainen.

Vierailija
629/685 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisee vessassa niin että se kuuluu oven läpi.

Vierailija
630/685 |
21.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, jos henkilö ei käytä viesteissään lainkaan predikaattia. "Mul tänään vapaailta", "sul aika kiireinen viikko", "ite stadis tänään", "tää aika kiva". Tuntuu olevan nelikymppisten miesten juttu.

Tiedän, että olen nirso ja että saan alapeukkuja, mutta tunnen itseni, enkä pääse yli tuollaisesta, eli kyse on kynnyskysymyksestä.

Vierailija
631/685 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Possen katselu perjantaisin

Vierailija
632/685 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitamaton parta. Karvoja pitkin naamaa, poskissa harvakseltaan harmaantuvaa tai harmaata karvaa. Kuvittelevat olevansa rentoja nuorekkaita.

Vierailija
633/685 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkärangaton hitusvinkula, joka ei ota vastuuta mistään. Huono hygienia. Nauraa omille typerille jutuilleen. Reikäset sukat. Sovinisti. Tosielämän Homer Simpson. Ei sytytä.

Tässä kaikki oleellinen. Samaa mieltä.

Vierailija
634/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut lukea todellakaan kaikkia, mutta tässä pari asiaa mitkä itse koen turn off!

-huono hygienia (peseytyy kerran viikossa)

-anger issues & ei osaa keskustella asioita läpi kuin normaalit ihmiset ._.

-muiden kiinnostuksen kohteiden lyttääminen

-miehet joilla on isoja ongelmia naisten karvoja kohtaan

-tilannetajun puute ja turha huutelu

Mutta esim. akne, työttömyys ei haittaa ollenkaan.. sekä ujoudella tai pituudella ei ole mitään väliä itelle:3

Vierailija
635/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUONO HYGIENIA, TYHMYYS, LAPSELLISUUS (MOLEMMIN TAVOIN), KUOLAILEE NAIKKOSIA SOMESSA, KUOLAILEE NAIKKOSIA LIVENÄ, RUTIKÖYHÄ (EN ALA KETÄÄN ELÄTTÄMÄÄN), JA MUUTENKIN HALUAN MIEKKOSEN, JOKA KYKENEE ELÄMÄÄN NORMAALIA ELÄMÄÄ RAHOILLAAN.

MIEKKONEN, JOTA MONET KATSOVAT KIEROON (JOSTAIN SE KERTOO, JOS VALTAOSA SUHTAUTUU NEGATIIVISESTI...)

AUTOMOBIILITON

KORTITON

HUONO HUUMORI

TOSIKKO

HARHAILEVA SALALIITTOTEORIAPELLE

ELÄÄ SOTKUISESTI

ASUU JOSSAIN HIRVEÄSSÄ 60-LUVUN ALKUPERÄISKUNTOISESSA MURJUSSA

Vierailija
636/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITKÄ PARTA 🤢, KIRJOITTAA PÄIN VİTŤUA, ELÄMÄNKOULU, PÄIHDEMYÖNTEISYYS, USKONNOLLISUUS, RAIVORAITTIUS.

Onko tupakointi turn off? 

Ei automaattisesti. Ei se erityisesti plussaa ole myöskään, mutta kyllä voin seurustella röökimiekkosen kanssa, kunhan ei röökaile vieressäni niin, että saan migreenin. On mielestäni röökaus aika seksyä 😭 XDDDDDDDDDD valitettavasti. Mutta huolettaa todellinen syöpäriski.

Vierailija
637/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIEKKONEN, JOKA EI OSAA KOKATA 

MIEKKONEN, JOKA EI VIITSI EIKÄ JAKSA KOKATA

EPÄTERVEELLINEN RUOKAVALIO VALTAOSAN AJASTA. KYLLÄ MINÄKIN SYÖN EPÄTERVEELLISESTI - MUTTEN TODELLAKAAN JATKUVASTI.

RAKASTAN HEDELMIÄ, MARJOJA, KALAA, SALAATTEJA... MUTTA MYÖS MÄKKIÄ.

Vierailija
638/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTEEKSI SIIS TUO VIIVA PITI LAITTAA.

Vierailija
639/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERKELE PALSTA POISTI AJATUSVIIVAN

Vierailija
640/685 |
11.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI PIDÄ ELÄIMISTÄ

UHOILEE MILLOIN MITÄKIN

SUUTTUESSA ARVAAMATON

HEITTELEE TAVAROITA VIHAISENA (INSTANT ERO)

MINUN ISÄNI EI HALUNNUT KISSAAMME SYLKKYYN JA OLI AIKA ETÄINEN SILLE, MUTTEI KOSKAAN OLISI TEHNYT MITÄÄN PAHAA. SE OLIKIN MINUN JA SISARUKSEN LEMMIKKI, EI NIINKÄÄN VANHEMPIEN. ME HUOLEHDIMME SIITÄ 99 % JA VANHEMMAT 1 % (LÄÄKÄRIKÄYNNIT, HOITOPAIKAT MATKOJEN AJAKSI JA LÄÄKKEET.)

MIELESTÄNI TUOLLAINEN VÄHÄN ETÄISEMPI OTE ELÄIMIIN EI OLE VIELÄ HUOLESTUTTAVAA, MUTTA VIHAMIELISYYS ON SAIRASTA. 

(USKON, ETTÄ SUURIN SYY OLI SE, ETTÄ ISÄ OLI YLEENSÄ TYÖVAATTEISSA, KUN KISSA ÄNKI SYLIIN XDDDDD)

EI HALUNNUT KARVOJA VAATTEISIIN EIKÄ KAKKATASSUKISSAA TASSUTTELEMAAN PÄÄLLEEN.

Minä taas olen aina ollut hygieniafriikki, MUTTA kissan jättämät pienet liat eivät saa minua sekoamaan XDDDDD