Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin turn-off miehessä

Vierailija
12.02.2020 |

Listataanko tähän asioita, jotka ovat pahin turn-off miehessä!

Kommentit (685)

Vierailija
201/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Exäni. Menin teininä suhteeseen kaverin ehdotuksesta sika säkissä-meiningillä. Lyhyt suhde kun jätin ja sain sitten elinikäisen vainajan perääni jolle nykyisin lähestymiskielto."

😂😂😂😂😂😂😂

Zombie on kieltämättä aika paha turn-off.

Vierailija
202/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On asioita mitkä ovat täysin turn off kuten epäsiisteys ja huono hygienia. Ilman hygieniaa en edes vilkaise mieheen..

Sama pätee hyviin käytöstapoihin jotka yleensä jo huomaa heti kättelyssä (kirjaimellisestikin:D)

Noihin hyviin käytöstapoihin sisältyy paljon eri asioita ja se on todella laaja vaikuttaja ihmisessä. Minun suurimpi turn offeja ovatkin persoonallisuuspiirteisiin ja käytökseen viittaavia.

Myöskään väkivaltaisuus ja aggressiivisuus, sovinistinen ajattelumaailma, huumorintajuttomuus sekä itsekeskeisyys ja narsistinen elämänasenne eivät pure.

Aikaansaamattomuus, vastuuttomuus kyllähän näitä keksii :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliaisuus ja yleinen käytöstapojen puute.

Vihamielisyys muita ihmisiä kohtaan (ulkomaalaiset, työttömät, porvarit, naiset, lapset, vanhukset, mitä näitä nyt voi olla).

Vihamielisyys eläimiä kohtaan. En itsekään halua omistaa mitään lemmikkiä, mutta en hyväksy niiden vihaamistakaan.

Koiran omistaminen. Tykkään spontaanista elämästä.

Leveily omilla tuloilla ja/tai saavutuksilla. Jos olisin kiinnostunut esim juristin tutkinnosta, olisin itse mennyt oikikseen.

Vierailija
204/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihamielisyys muita ihmisiä kohtaan (ulkomaalaiset, työttömät, porvarit, naiset, lapset, vanhukset, mitä näitä nyt voi olla).

Vihamielisyys eläimiä kohtaan. En itsekään halua omistaa mitään lemmikkiä, mutta en hyväksy niiden vihaamistakaan.

Leveily omilla tuloilla ja/tai saavutuksilla. Jos olisin kiinnostunut esim juristin tutkinnosta, olisin itse mennyt oikikseen.

Jos taas mies ei julista olevansa jotain hienoa, niin naisen mielenkiinto loppuu heti, samoin keskustelu. Jos mies sanoo olevansa jotain, niin sekin on turn-off. Aivan sama mitä tekee, kaikki on väärin. Pitäkää tunkkinne.

Vierailija
205/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä ihmettelee kun naiset ei saa lapsia tai ovat vain alempiarvoisia yksinhuoltajia.🙁

Vierailija
206/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harvat hapset tai kaljuus-sori ei sytytä

Jokainen saa valita kumppaninsa millä kriteereillä haluaa, mutta kiinnostaisi tässä tapauksessa: lopetatko suhteen, jos mies alkaa kaljuuntumaan?

Eihän miehenkään halua läskiä näistä. Lopettaisitko itse, jos nainen alkaisi lihomaan eikä laihduttaisi?

Miehesi puolesta en osaa sanoa ja itse en ole koskaan väittänyt, etten voisi olla ylipainoisen naisen kanssa. Eli en jättäisi vaimoani ylipainon takia.

Ja ylipainon ja kaljuuntumisen vertailu ei ole oikeastaan kovin järkevää. Ylipainon tyypillisesti voi välttää elintavoilla, hiusten harvenemista ei. Huomattava ylipaino on terveysriski, täysi kaljuus ei.

Mutta taisit vastata jo kysymykseeni tuolla vertauksella.

-34

Kaljuus ei muutu yhtään miellyttävämmäksi, vaikka kerrot että siihen ei voi vaikuttaa ja että se ei ole terveysriski. Ja et kai tosissasi väitä että miehet jättävät lihoneen naisen hänen terveytensä takia? Ei, ulkonäöstä se johtuu.

Naiset jolla ei ole sen vertaa itsekuria, että lihottavat itsensä ylensyömällä graavin obeesiksi.

Vierailija
207/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos taas mies ei julista olevansa jotain hienoa, niin naisen mielenkiinto loppuu heti, samoin keskustelu. Jos mies sanoo olevansa jotain, niin sekin on turn-off. Aivan sama mitä tekee, kaikki on väärin. Pitäkää tunkkinne.

Eri naiset painottavat eri asioita, kuten ketjusta varmaan osaat itsekin lukea. Tuo oli minun henkilökohtainen listani, minulle kaikenlainen itsekorostus näyttäytyy pelkästään ällöttävänä ominaisuutena.

Vierailija
208/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hehee, suurimmalta osalta näistäkin turn-offeista suljetaan silmät ja korvat, kun vastaan tulee se "unelma" tyyppi, jota voi yrittää sitten korjailla. Ylipainoiset, tahdittomat ja lapsitasolle jääneet "tosi"miehet sotkevat enemmän kuin antavat.

Vierailija
209/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielisyys ja tunnekylmyys ehdottomasti

Vierailija
210/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta.

Vierailija
211/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisuus. Kertoo viitsimisestä, älykkyydestä ja onko osannut hoitaa asiansa vai ei.

Sinä älykkäänä naisena olet toki multimiljonääri? Ihan hyvin voit maksaa sellaisen kalsarimallipojan elämisen. 

En ja en.

Vierailija
212/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla sukupuolilla turnoff on monisuhteilu. Se että tapaillaan montaa yhtä aikaa ja samanaikaisesti jahdataan lisää uusia ihmisiä netissä.

Vierailija
213/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei osallistu kptitöihin, kuon tekemällä ne ns. Miesten työt. Vinkuu tasa- arvosta, mutta on tada-arvoinrn vain kun siitä itse hyötyy( esim nuo kotityöt tai laskut tai ovien aukaisu)

Et kai ajatellut enää tänään hypätä auton rattiin?

Minulla on paha lukihääriö. Että kiitti vtusti vaan sinullekin.

Älä välitä. Tämä palsta on täynnä ilkeitä ihmisiä. Ihan ymmärrettävästi kirjoitit kuitenkin.

Vierailija
214/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni pahin turn-off miehessä on liika vakavuus >:(

Vierailija
215/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi

Statuksella ja materialla keuliminen

Öyhötys

Kiusaajamainen asenne

Ja anteeksi nyt, mutta lyhyys; olen pitkä nainen ja nostan riittävän ahkerasti punttia...Tunnen helposti oloni valtavaksi amatsoniksi.

Vierailija
216/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bodari.. ovat vastenmielisen näköisiä

Olet vain kateellinen kun et itse ole salille jaksanut vaivautua. Anna kun veikkaan: aina on aloitettu uudestaan ja uudestaan kaikenmaailman elämäntaparemontteja, superfood-ruokavalioja ja ties mitä uudenvuodenlupauksia, spinningejä ja muita kaakatuksia, mutta kaikki on vain aina jäänyt ja nyt sitten purat katkeruuttasi lihaksikkaisiin miehiin?

Vierailija
217/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin siltä, että aina se väkivaltainen, kelan tuilla elävä, epäsiisti ja alkoholisoitunut vetää silti aina enemmän naisia puoleensa kuin se vihreitä äänestävä, nutturapäinen, soijalattea litkivä "mies". Vaikka täällä toisin yritetäänkin todistella.

Vierailija
218/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipaino, erityisesti kaljamaha , yäk

Entäs naisten läs kiper seet?! Yök!

Vierailija
219/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian iso kulli, auts. Alle 15 cm on hyvä. Olen itse pitänyt paikat kunnossa enkä ole synnyuttänyt. N36v.

Ihana nainen, milloin tavataan? Minulla on n.14,5cm. Pitäisi olla sellaisia deittipaikkoja, joissa naiset saavat laittaa tuon koon, niin sitten ei tule pettymyksiä. Kukaan ei koskaan halua 14cm ja siksi minulla ei ole kivaa. Pitäisi olla oma deittipalsta miehille, joilla on 14cm.

Vierailija
220/685 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä ihmettä? Eikö kenestäkään ole turn-off, että mies on seurustellut aasialaisen kanssa? Jolla on vielä lapsia aasialaisen kanssa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan