Voiko B-kupin tissit näyttää isoilta?
Katselin tässä pari jaksoa yhtä telkkarisarjaa, ja kiinnitin huomiota naisnäyttelijän muodokkaaseen sivuprofiiliin. Hain sitten netistä infoa, ja löysin tiedon että naisella 32B tissit ja hän on 165 cm. Voiko tuon kokoiset tissit näyttää isoilta vai onko niihin laitettu sarjan puvustuksessa jotain ekstraa?
M/39
Kommentit (40)
No onko se niin vaikea kertoa että kuka näyttelijä kyseessä? Voidaan sitten kaikki yhdessä miettiä onko sillä B-kupin tissit vai oikeasti isommat...
Isotissimies kirjoitti:
Ihania tissejä! Kyllä vähintään C85-kuppi on oltava. Jos on hoikka, niin sitten voi B80 just ja just mennä, mutta ei sen alle. Liian isot näyttävät kuitenkin luonnottomilta.
A-kuppi = poikavartalo. Perseestä viis, sillä ei kompensoida naisellisinta vartalonosaa.
B32 muka vain n. 70 cm? Höpöjä. N. 81 cm.
🤦♀️
Isotissimies kirjoitti:
Ihania tissejä! Kyllä vähintään C85-kuppi on oltava. Jos on hoikka, niin sitten voi B80 just ja just mennä, mutta ei sen alle. Liian isot näyttävät kuitenkin luonnottomilta.
A-kuppi = poikavartalo. Perseestä viis, sillä ei kompensoida naisellisinta vartalonosaa.
Pöllö, ei se 32 tarkoita 32 tuumaa. Ja jos se ympärysmitta on 80 rintojen alapuolelta niin eipä sillon kovin hoikka ihminen ole enää kyseessä... :D
Ei näytä isolta. Toppaliivit sillä on, niitä on kaikenlaisilla täytteillä. Tai sitten laittanut silikonit.
Mielestäni kuppikoko ei kerro kunnolla koosta. Tai sitten itse vaan käytän aivan liian pieniä rintaliivejä... mutta ennen kokoni oli 65B tai 70B. Kun lihoin 20 kiloa, kuppikoko kasvoi 75B:hen. Kuitenkin rinnat ovat nykyään todella paljon suuremmat kuin ennen. Välillä voisi jopa sanoa suuriksi. Vaikka toki eivät ole varmasti suuret verrattuna moniin muihin naisiin. Kuppikoon mukaan ovat säilyneet suhteessa vartaloon saman kokoisina tilavuudeltaan, mutta kyllä ne oikeasti ovat nykyään sekä vartaloon suhteutettuna että muutenkin oikeasti selkeästi isommat kuin ennen.
Olen hoikka nainen b-kupilla ja kyllä ne näyttåvät aika isoilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se hoikalla näyttää isolta. 32 on ympärysmitta ja tekee cm noin 70cm.
Mutta rinnanympäryksen ja rintakehän ympäryksen erotus, josta se kuppikoko lasketaan, pysyy samana, oli se koko sitten 32b tai 42b. Englantilaisessa mitoituksessa se on 2 tuumaa eli noin 5cm.
Niin tavallaan. Mutta jos verrataan kuppikokoa niin 42B koko on ympärysmitassa 32 kuppikoko F (UK) tai G (EURO).
Vierailija kirjoitti:
Isotissimies kirjoitti:
Pöllö, ei se 32 tarkoita 32 tuumaa. Ja jos se ympärysmitta on 80 rintojen alapuolelta niin eipä sillon kovin hoikka ihminen ole enää kyseessä... :D
Kyllä se itseasiassa tarkoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta rinnanympäryksen ja rintakehän ympäryksen erotus, josta se kuppikoko lasketaan, pysyy samana, oli se koko sitten 32b tai 42b. Englantilaisessa mitoituksessa se on 2 tuumaa eli noin 5cm.
Niin tavallaan. Mutta jos verrataan kuppikokoa niin 42B koko on ympärysmitassa 32 kuppikoko F (UK) tai G (EURO).
Miksi niitä pitää verrata noin? Niissä on myös sellainen ero että koossa 32F on käyttäjän mitta rinnan alta on 32” ja rinnanympärys 39”. 42B käyttäjällä nuo mitat ovat 40” ja 42”.
Tässä unohdetaan rintojen muoto. Minulla on 70B tai 65C kuppikoko "tavallisissa" ja urheilurintsikoissa. Siis arkikäyttöön. Mutta kun rintani ovat laajat eli leviävät joka suuntaan, löydän helposti 65D- rintsikoita, jotka kokoavat laajat rintani yhteen ja nostavat ylös. Jos niissä on vielä suippo kuppi, minulla on isommat kuin Marilynillä. Alastonkuvissa hänellä on noin 70B rinnat. Eli ilman täytteitäkin voin saada kivat tykkidaisarit, Juicen sanoin. Monella aikuisviihdenäyttelijällä on vaatteet päällä isot rinnat. Ne roikkuvat löysinä kun hän on nelinkontin ja leviävät miltei olemattomiin kun hän makaa selällään. Minulla on vielä kiinteät vaikkakin ne ovat laajat.
Kaikki rusinaa isommat rinnat ovat isoja. Ja rusinoillakin pärjää. Parhaat kyydit sain sairaanhoitajalta, jolla oli rusinat rintalastan päällä. Ei suhteemme rusinarintoihin katkennut vaan välimatkaan, 300 km.
Kiinteät rintalihakset ja hyvin istuvat liivit hoikalla hyväkuntoisella vartalolla, niin 75B näyttää isolta. Siihen päälle vielä muotoja positiivisesti korostava vaatetus, niin aivan taatusti. Toki jos on jotain jättimäisiä silikoneja silmä tottunut vahtaamaan, niin sitten ei varmaankaan.
Minulla kaarituetut B-kupilliset on sopivat M
Vierailija kirjoitti:
Okei. No sitten mä olen joku maksitissi, E-kuppi ja hoikka vartalo. Ei kukaan rintoihini kiinnittänyt huomiota teininä kun oli B-kuppi. Toisin on nyt. Eli vastaan aloittajan kysymykseen, että ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Naisystävä on 154cm (ei suomalainen) ja B-kuppi tosiaan näyttää isolta. Koolla sinänsä ei ole väliä kunhan ovat tiukat eivätkä roiku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. No sitten mä olen joku maksitissi, E-kuppi ja hoikka vartalo. Ei kukaan rintoihini kiinnittänyt huomiota teininä kun oli B-kuppi. Toisin on nyt. Eli vastaan aloittajan kysymykseen, että ei voi.
Kiinnittävät huomiota, kuin kaksipäiseen sonniin vai ihan seksuaalistakin kiinnostusta?
Olen 173 cm pitkä ja kuppikoko 80 DD. Vartalon tyyppi X mutta enemmän normaaliin kuin hoikkaan päin.
Peilin edessä rinnat näyttävät isohkoilta ja silti sopusuhtaisilta liivien sisällä, mutta kun kokeilen ottaa kännyllä kuvan rinnoistani samoissa liiveissä, niin näyttävät valtavan suurilta ja tursuavilta kuvassa, kuin G-kupeilta vähintään! :o
Kumpi on totuudenmukaisempi, peili vai kännykamera? Kännyn linssi varmaan laajentaa jollain tapaa?
Riippuu kamerasta, mutta periaatteessa kaikki etukamerat ovat laajakulmakameroita, jotka vääristävät. Minkä lähemmäksi kasvosi laitat, sitä isommalta nenäsi näyttää. Takakamera ei vääristä kun ottaa kuvan oikealta etäisyydeltä. Ota ensin kuva etukameralla rinnoistasi.
Sitten pistä takakameraan itselaukaisin päälle ja ota kuva rinnoistasi. Jos et osaa itselaukaisintekniikkaa, voin tulla apuun. Vie kuvat aijaa-kuvapalveluun ja laita osoitteet tänne, niin annamme puolueettoman arvostelun. Mielenkiintoisilta ne vaikuttavat joka tapauksessa.