Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies nukkunut putkeen kolme vuorokautta...

Vierailija
11.02.2020 |

Mies jäi sairaslomalle työuupumuksen takia. Nukkui suurimman osan viime viikosta, nyt nukkunut kolme vuorokautta melkein putkeen. Mitä minun pitäisi tehdä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen nukkua.

Vierailija
2/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt nukkua ensin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herätyskello soimaan. Sitten lenkille.

Vierailija
4/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista pulssi ja hengitys.

Vierailija
5/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se välillä käy syömässä ja vessassa?

Vierailija
6/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat ihan todellakin nukkua, kunhan olet varma, että ei ole esim. mitään lääkkeiden yliannostusta.

Vierailija
7/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nyt tommonen vätys jo ulkoruokintaan. Turha toukka.

Vierailija
8/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koomalta kuulostaa.

Vierailija
9/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastotalkoisiin moinen tai tule pildeä!

Vierailija
10/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti heräämättä kolme vuorokautta putkeen niin tarkista nyt että on elossa eikä ole vetänyt mitään, tuo on fyysisesti aika mahdotonta.

Muuten touhua omiasi ja anna nukkua. Varmaan olisi miehen hyvä jutella jonkun kanssa kun pahimman yli nukkuu.

Vierailija
11/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huolissani olen kyllä. On ehkä käynyt vessassa sillä aikaa kun olen ollut töissä, mutta ei ole esimerkiksi syönyt mitään koko aikana. Hengittää kyllä normaalisti.

Ap.

Vierailija
12/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat nukua. vasta muutaman kk päästä helpottaa

Vierailija
13/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama tilanne jatkunut jo 4 viikkoa. Mä annan sen nukkua. Kun on hereillä pari tuntia niin pyrin silloin puhumaan sille sen mitä mulla on asiaa. Käynyt lääkärissä ja kokeissa, annan niitten hoitaa asiaa, enkä puutu siihen itse.

Vierailija
14/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sen nukkua. Ja jos susta tuntuu siltä, että oot valmis tekemään, kysy vaikka jossain välissä olisiko joku lempiruoka mitä voisit hänelle valmistaa. Itse sain burnoutin pari vuotta sitten. Olin viisi viikkoa yksin, nukuin suurimman osan siitä. Mua ainakin piristi, kun äiti soitti yhtenä päivänä ja kysyi saako tuoda mulle kanakeittoa. Sain lapsena aina kipeenä äidin kanakeittoa ja se jotenkin nosti omia fiiliksiä edes hetkeksi. Tulisiko miehellesi myös parempi olo edes hetkeksi, jos kokkaisit sille jotain (ei mitään dinnerihifistelyjä, ihan vaan pienellä kynnyksellä jotain mitä hän pyytää).

Vierailija
15/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoa välillä vettä ja jotain suolaista ettei kuivu ja jos vessassa jaksaa käydä niin, antaa todellakin nukkua niin pitkään kuin tarvitsee.

Vierailija
16/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen nukkua. Kun on hereillä, suukotat ja halaat ja kerrot että olet hänen tukenaan ja kysyt onko hänellä nälkä.

This too shall pass. Voimia sinne.

Vierailija
17/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse masennuksen aikana nukuin pahimmillaan 5 vrk putkeen. Vessassa kävin välillä. En syönyt juurikaan, join vain vähän. Pikku hiljaa mies pakotti liikkeelle. Ihan siis kädestä pitäen raahasi pienille kävelyille. Anna levätä ja tunnustele vointia, milloin olisi hyvä hetki houkutella tekemään jotain mukavaa. Voimia myös sinulle.

18/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuuko hän oikeasti eikä vain makaa hereillä pimeässä huoneessa? Joka tapauksessa kannattaa antaa hänen levätä. Ole myönteinen kun hän herää, koska hänellä on varmaan masentunut olo. 

Vierailija
19/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt nukkua sitä työuupumusta. Hän on uupunut ja tarvitsee lepoa siis. 

Vierailija
20/24 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan