Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi tyttöystäväni tekee näin?

Vierailija
11.02.2020 |

Aina kun hän tulee kotiini käymään ja minulla olisi netflix ja herkut valmiina, hänen on ihan pakko alkaa siivoamaan ja tiskaamaan. Turhauttavaa odottaa häntä sohvalle ja sitä elokuvaakaan ei saa aloittaa ilman häntä. Ärsyttää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoa ja tiskaa itse ennen kuin hän tulee, niin pääsette heti katsomaan netflixiä. Problem solved. Monet ihmiset kaipaavat siistiä ympäristöä jotta pystyvät rentoutumaan, kaatopaikalla ei ole kiva olla.

Vierailija
2/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ottaa tilan haltuunsa. Tai, sitten sulla on niin likaista, ettei hän voi rentoutua heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiskos sitä lainaksi?

Vierailija
4/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni. :D Olen varmaan niin neuroottinen mutta en voi rentoutua ennen kuin kotityöt on tehty. Tuntuu tyhmältä olla sohvaperuna jos en ole ns ansainnut sitä.

Vierailija
5/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan itseni. :D Olen varmaan niin neuroottinen mutta en voi rentoutua ennen kuin kotityöt on tehty. Tuntuu tyhmältä olla sohvaperuna jos en ole ns ansainnut sitä.

No on kyllä hemmetin neuroottista alkaa tekemään jonkun toisen kotitöitä! Miksi???

Vierailija
6/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse istun ruokapöydässä nykyään niin että keittiön työtasot ja tiskialtaat ovat selän takana. Jos ruokapöydän kattaus on viimisen päälle ja ruoka on kauniisti esillä, se menee totaalisen pilalle, jos joutuisin samalla katselemaan ruoanlaiton jälkiä ja tiskipöydän tiskejä.

Täällä jo väläyteltiin vähän samaa, eli jos näköpiirissä on mykkyröitä ja kasoja, niin ei sitä oikein rentoudu elokuvaan ja herkkuihin ennen kuin se suurin sotku on raivattu pois näkösältä. 

Kokeile seuraavalla kerralla siistiä huoneet valmiiksi ennen yhteistä leffankatselua ja katso mitä tapahtuu ja miten tyttöystäväsi nyt reagoi. 

Vierailija
7/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittele itsellesi sellaiset siivousrutiinit, että kotonasi näyttää aina siistiltä ja myös siten, että siihen menee mahdollisimman vähän aikaa ja helppo ylläpitää (laitat tavarat paikalleen, siivoat sotkut saman tien, likaiset astiat saman tien likoamaan, tiettynä päivinä teet tietyt siivoukset jne.). Kun tyttis tulee kotiisi, siivoat helposti ja nopeasti ne jäljet jotka tuli siitä, kun laitoit jotain herkkuja ja mitään muutakaan ei tarvitse alkaa siivota, kun se homma on jo hallussa.

Vierailija
8/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on sinun alistamisesi ensimmäinen vaihe, hän ottaa sinun aiemmin hallinnoimaasi tilaa haltuunsa. Ei mene kauaakaan, niin hän alkaa puhua yhteen muuttamisesta. Raskaaksi tuleminen ja naimisiin meno seuraavat perässä, sinä et päätä aikataulusta etkä järjestyksestä vaan seuraat alistajaasi, joka käyttää kontrollointikeinoina emotionaalista kiintymystäsi ja seksuaalisia tarpeitasi.

Kokeneena miehenä annan vinkin, juokse äläkä katso taaksesi.

Vierailija
9/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä hemmetin neuroottista alkaa tekemään jonkun toisen kotitöitä! Miksi???

Riippuu ihan siisteystasosta. Jos on kovin paskaista, sekaista ja tiskipöytä pursuaa astioita, en minäkään pysty keskittymään mihinkään telkkariin ennen kuin on siistimpää.

-ohis

Vierailija
10/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sulla on tiskit levällään ja siivoamatta kun tyttöystävä tulee?

Vierailija
11/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoa ja tiskaa itse ennen kuin hän tulee, niin pääsette heti katsomaan netflixiä. Problem solved. Monet ihmiset kaipaavat siistiä ympäristöä jotta pystyvät rentoutumaan, kaatopaikalla ei ole kiva olla.

Kyllä täällä ihan riittävän siistiä on

Vierailija
12/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siisteystasosta. Jos on kovin paskaista, sekaista ja tiskipöytä pursuaa astioita, en minäkään pysty keskittymään mihinkään telkkariin ennen kuin on siistimpää.

-ohis

No jo on nyt helvetti, että oikeastiko te kylässä / jonkun muun kotona alatte siivoamaan/tiskaamaan/ pesemään vessaa, jos toisen siisteyskäsitys ei ole sama kuin omanne? Ette pysty rentoutumaan toisen kotona, jos ette ensin siivoa? Sairasta!

Vierailija
13/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis

No jo on nyt helvetti, että oikeastiko te kylässä / jonkun muun kotona alatte siivoamaan/tiskaamaan/ pesemään vessaa, jos toisen siisteyskäsitys ei ole sama kuin omanne? Ette pysty rentoutumaan toisen kotona, jos ette ensin siivoa? Sairasta!

Yhtä sairasta kuin rentoutua saastan keskellä

Vierailija
14/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoit oikein netflixin päälle ja avasit sipsipussin. No tuostahan jäi vielä 2 tuntia aikaa siivota.

Vierailija
15/17 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kysynyt asiaa tyttöystävältäsi?

Vierailija
16/17 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa osoittaa passiivis-aggressiivisesti, että sen mielestä elät saastaisesti ja se toivoisi, että oppisit siistiksi sen esimerkillä.

Vierailija
17/17 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisiin touhuihin ryhtyvät eivät useinkaan voi sietää että saisivat osakseen vastaavaa touhuilua. Kokeileppas kun menet hänen luo seuraavan kerran ja alat vaikka ensitöiksesi pestä vessanpyttyä ja pyyhkiä keittiön tasoja. Sen jälkeen asiasta pääseen rakentavasti keskusteluun ja suoraan asian ytimestä.