Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En vieläkään tiedä mitä tekisin isona, olen kohta 37

Vierailija
11.02.2020 |

Mulla ei ole mitään yhtä yksittäistä intohimoa elämässä. Pidän monista asioista, olen kiinnostunut lähes kaikesta, olen vähintäänkin ihan ok kaikessa mitä yritän, kokeilen ja testaan, mutta mikään ei oikein tartu. Uuden juttujen opettelu on hauskaa, mutta saman asian tekeminen vielä seuraavat 30 vuotta ahdistaa. Mitähän tässä pitäisi elämällään tehdä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tiedä.

Ikää 52.

Odottelen inspiraation iskemistä.

Minä saan kyllä uusia inspiraatioita joka päivä, monta kertaa päivässä. Milloin haluan opetella tekemään makramee-amppeleita, milloin opiskella swahilia tai kielitieteitä, tai ranskan keittiön alkeita. Kivaahan se on noin kaksi viikkoa, mutta sitten ispiraatio katoaa. Toki nää kaikki on avuksi, kun pitää voittaa Trivial Pursuitissa, mut.... AP

Susta tulisi aivan loistava tietovisan vetäjä johonkin baariin! Olet tiedon janoinen joten osaisit helposti tehdä kysymyksiä. Vieläkö muuten baareissa noita on? 2010 muistan olleeni yhdessä baarissa järjestetyssä tietovisassa.

Haha, voi olla :D Maksetaanko sellaisesta hommasta? AP

Kuulemma muutaman kympin per ilta tuosta saa ainakin silloinen baarimikon pitäjä sanoi maksavansa tuon suuruista korvausta.

Vierailija
22/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin sama! Täytän 38 ja edelleen ihan kysymysmerkki mitä tahtoisin elämältä. Opiskelen tassutusta ammattia ja tuskin sitäkään haluan tehdä. Mikä meissä on vikana?

Jaa-a, sen kun tietäisin, niin apua hakisin. 

Onko kukaan muuten käynyt millään ammatinvalintapsykologilla? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Mulla on hyvä työpaikka, mutta ei kuitenkaan SE juttu. Olenkin alkanut suunnitella vapaa-ajalle sitä kivaa mistä paljon pidän ja myös toteuttaa niitä asioita. Siihen tarvitsen rahaa, jota saan töistä, joten saan motivaatiota työssä käymiseen. Edelleenkään en tiedä mikä minusta isona tulee joten tämä on paras kompromissi asiaan.

50 vuotta

Vierailija
24/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Assburger kirjoitti:

Mikään ei ole mukavaa, jos sitä työkseen tekee. Tee jotain työksesi ja harrasta muuta.

No se on kyllä totta, mutta kun ei nuo harrastuksetkaan oikein tartu. Innostun uudesta harrastuksesta pariksi-kolmeksi viikoksi, sitten se jää, ja nurkissa pyörii sitä ja tätä lankakerää ja joogamattoa ja pyöräilykenkää ja sushi-etikkaa. AP

Se on aika normaalia, että harrastukset jäävät. Miksipä niitä pitäisikään väkisin jatkaa, ellei kiinnosta tarpeeksi. Ehkä sinun juttusi tällä hetkellä onkin harrastusten kokeilu.

Vierailija
25/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Mulla on hyvä työpaikka, mutta ei kuitenkaan SE juttu. Olenkin alkanut suunnitella vapaa-ajalle sitä kivaa mistä paljon pidän ja myös toteuttaa niitä asioita. Siihen tarvitsen rahaa, jota saan töistä, joten saan motivaatiota työssä käymiseen. Edelleenkään en tiedä mikä minusta isona tulee joten tämä on paras kompromissi asiaan.

50 vuotta

Tuokin kuulostaa hyvältä. Mä en vaan oikein tiedä, mitä haluaisin vapaa-ajallani tehdä. Omko normaalia olla kiinnostunut kaikesta (paitsi autourheilusta ja jalkapallosta)? AP

Vierailija
26/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit olla omnipotentiaali tai ADHD. Aloita harrastuksia vasta sitten, kun joku idea on poltellut pidempään. Ja sitten sitoutdut vähintään muutamaksi kuuksi. Saatat huomata ennenpitkää, että innostus tulee ja menee, mutta rakkaus lajiin kasvaa vasta mennessä syvemmälle aiheeseen.

Toisaalta BPD voi aiheuttaa ihmiselle sitä, että ei tiedä kuka on ja siksi ei osaa pysyä valinnoissaan. Siis useimmilla ihmisillä on identiteetti siinä mielessä, että tuntuu sisimmässä, että olen urheilija, musikaalinen, hyvä kielissä tai hyvä eläinten kanssa, ja se sitten rajoittaa harrastuksia. Toki jos on kaikessa aina ollut tasaisen hyvä eikä mikään ole ikinä kiinnostanut erityisesti...

Vierailija
27/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 vuotta

Tuokin kuulostaa hyvältä. Mä en vaan oikein tiedä, mitä haluaisin vapaa-ajallani tehdä. Omko normaalia olla kiinnostunut kaikesta (paitsi autourheilusta ja jalkapallosta)? AP

On normaalia, kuulostaa itse asiassa hyvinvoivan ja uteliaan ihmisen toiminnalta.

Vierailija
28/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen ihmisen ainoita todellisia harrastuksia on tv:n katselu tai netissä pyöriminen. Että se että sä oot kiinnostunut edes kokeilemaan kaikenlaisia harrastusjuttuja, on jo itsessään ihan hyvä lähtökohta.

29/29 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei siis mitään kiirettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä