Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta ystävää teillä on?

Vierailija
11.02.2020 |

Ystävänpäivä lähestyy. Minkälaisia ystävyyssuhteita teillä on, onko sydänystäviä nolla, yksi tai useampi? Onko sinulla ystävää, kelle voit kertoa aivan kaiken ja puhua kaikesta ja soittaa hädänkin hetkellä?

Olen 39v ja vasta näin aikuisena löytänyt niitä todellisia ystäviä. Ystävyydestä saa aivan valtavasti voimaa ja hyviä asioita elämään. Arvostan heitä todella paljon ja yritän sen myös näyttää, en vain 14.2. vaan mahdollisimman usein.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
2/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään :(

N23

Vierailija
4/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisiä ystäviä kolme, joskin yhden kanssa ei enää tavata säännöllisesti, kun molempien työpaikka vaihtui eikä ole luontevia tilaisuuksia jäädä kahville töiden jälkeen. Tuttavia/kavereita useita kymmeniä, fb-kontakteja nelisen sataa.

Vierailija
5/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
6/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas surullista nuo "0" vastaukset. Onko ystävät kadonneet matkan varrelle vai mitä on tapahtunut?

Itsekin olen huomannut, ettei facekontaktit kerro mitään siitä, paljonko niitä oikeita ystäviä tai edes kavereita on. Jotkuthan ottaa fb-kaveriksi tyyppejä jotka ovat kerran tai kaksi tavanneet, jos sitäkään.

Olen muutamalla Facen "etsitään uusia ystäviä"-palstalla, ja kyllä tuntuu, että kavereista ja ystävistä on monella kova pula. Haluaisi lähteä leffaan, syömään tai keikalle, muttei ole ketään kenen kanssa mennä. Se on surullista.

ap

Vierailija
7/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäviä kolme. Tai neljä, jos lasken siskoni ystäviini. Kavereita parikymmentä ja tuttavia...en jaksa edes laskea. 

Vierailija
8/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. N38.

Vierailija
9/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluajoilta muutama hyvä ystävä. Olemme tekemisissä noin kerran viidessä vuodessa. Sisaret ovat ystäviä. Heidän kanssaan soittelen kerran kuukaudessa-kerran parissa kuukaudessa. Työkavereita tai lasten ystävien vanhempien kanssa olen tekemisissä pakollisissa yhteyksissä. Enempi ei kiinnosta. Mieheni on läheisin ystäväni ja olemme yhdessä lähes 24/7. Parhaiten viihdyn yksin.

Vierailija
10/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas surullista nuo "0" vastaukset. Onko ystävät kadonneet matkan varrelle vai mitä on tapahtunut?

Itsekin olen huomannut, ettei facekontaktit kerro mitään siitä, paljonko niitä oikeita ystäviä tai edes kavereita on. Jotkuthan ottaa fb-kaveriksi tyyppejä jotka ovat kerran tai kaksi tavanneet, jos sitäkään.

Olen muutamalla Facen "etsitään uusia ystäviä"-palstalla, ja kyllä tuntuu, että kavereista ja ystävistä on monella kova pula. Haluaisi lähteä leffaan, syömään tai keikalle, muttei ole ketään kenen kanssa mennä. Se on surullista.

ap

Tstävättömyys voi myös olla oma valinta. Minä olen hiivuttanut tarkoituksella ystävyyssuhteeni. En osaa enkä jaksa olla kenenkään ystävä.

Vierailija
11/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0. N41

Vierailija
12/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme. N26

Vierailija
13/13 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Olen tänne peräkammariin jäänyt. En ole yksinäinen, mutta tyttöystävää kyllä kaipaan.

Olen tuo toinen 0 postaaja. Ihan ilman katkeruutta, mukava että sinulla on ystäviä.